راه اندازی سرویس حواله کلمبیا توسط صرافی دیجیتال Bitso

1401/04/21
راه اندازی سرویس حواله کلمبیا توسط صرافی دیجیتال Bitso

Bitso، صرافی ارز دیجیتال آمریکای لاتین مستقر در مکزیک، در 12 جولای اعلام کرد که در حال راه اندازی سرویس حواله در کلمبیا است. کاربران کلمبیایی این صرافی با استفاده از ویژگی جدید، امکان ارسال و دریافت حواله با استفاده از استیبل کوین های متصل به دلار را در این پلتفرم خواهند داشت.

این صرافی سال گذشته با مشارکت Circle سرویس مشابهی را در مکزیک راه اندازی کرده است.

به گفته صرافی، حواله های ارسالی به ایالات متحده مورد استقبال کاربران بوده و در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، از این رو بخش بزرگی از خدمات سرویس جدید صرافی بر حواله های دریافتی و ارسالی ایالات متحده آمریکا متمرکز خواهد بود.

صرافی ارزهای دیجیتال Bitso توضیحات بیشتری در خصوص نحوه دسترسی کاربران به سرویس ارائه نکرده است. با این حال بنظر می رسد، ویژگی جدید این شرکت شبیه گزینه شیفت صرافی بیتسو است که از یو اس دی کوین Circle به عنوان وسیله ای برای انتقال در مکزیک استفاده می کند.

طرح شیفت در زمان راه اندازی موفقیت قابل توجهی در مکزیک به دست آورده است و تنها در سال جاری به حجم یک میلیارد حواله پرداخت رسیده و تراکنش های شرکت را 400 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است.

گسترش خدمات صرافی Bitso در کلمبیا

بدلیل نگرانی از نوسانات ارزهای دیجیتال، یکی از پرداخت های اصلی حواله های بیتسو مربوط به استیبل کوین‌ ها است. امیلیو پاردو، مدیرعامل Bitso در کلمبیا در این خصوص اظهار داشت که این معاملات به هیچ وجه تحت تأثیر نوسانات قرار نمی گیرند و قیمت استیبل کوین ‌هایی که صرافی از آن استفاده می کند به بازار ارز بین ‌المللی بستگی دارد.

اقدام اخیر صرافی Bitsoبا هدف تصاحب بازار حواله کلمبیا و ارائه حواله ‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال بوده است. براساس اظهارات مدیر عامل صرافی Bitso؛ هدف اصلی صرافی از راه اندازی سرویس حواله کشور کلمبیا گسترش پرداخت های دیجیتال و تسهیل خدمات مربوط به آن برای شهروندان کلمبیایی بوده است.
Bitso یکی از صرافی هایی است که اخیرا به دلیل رکود بازار بخشی از نیروهای خود را تعدیل کرده است. با این حال، این صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در مکزیک امسال با موفقیت  خدمات خود را تا کلمبیا گسترش داده است.

Bitso با بیش از چهار میلیون کاربر در مکزیک، آرژانتین، کلمبیا و برزیل، قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 به بزرگترین صرافی برزیل تبدیل شود. همچنین آخرین دور سرمایه گذاری صرافی Bitso در ماه می 2021 بوده که 2.2 میلیارد دلار جمع آوری و به اولین شرکت بزرگ دیجیتال آمریکای لاتین تبدیل شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی سرویس حواله کلمبیا توسط صرافی دیجیتال Bitso
  • سلام وقت بخیر ، از ایران به کلمبیا حواله ، ۱۰۰۰ دلار ، چطور انجام میشه ،؟

    • توسط صرافی های بانک مرکزی

سوال امنیتی :8+38 = ?