راه اندازی معاملات بدون کارمزد اتریوم در صرافی بایننس

1401/06/02
راه اندازی معاملات بدون کارمزد اتریوم در صرافی بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که از این پس از معاملات بدون کارمزد اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ پشتیبانی خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران صرافی ارز دیجیتال بایننس می توانند از 26 آگوست به صورت رایگان اتریوم را در برابر استیبل کوین بومی بایننس، BUSD معامله نمایند. معاملات بدون کارمزد اتریوم طبق توضیحات بایننس بصورت آزمایشی به مدت یک ماه در دسترس کاربران خواهد بود.

براساس گزارش U.Today، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در ماه جولای سال جاری نیز کارمزد معاملات را برای جفت های مختلف بیت کوین به صفر رسانده است. بنابراین کاربران بایننس از 8 جولای سال جاری امکان خرید بیت کوین در تتر، استیبل کوین BUSD، استیبل کوین USDC و همچنین یورو، لیر ترکیه و سایر ارزهای فیات را با کارمزد صفر داشته اند.

معاملات با کارمزد صفر بایننس در ابتدا در اواخر ژوئن با بایننس ایالات متحده آغاز شد. بدین ترتیب، بایننس آمریکا در تلاش برای جذب کاربران بیشتر و کاهش سهم بازار کوین بیس که همچنان دارای سهم بزرگی از بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، کارمزد معامله گران آمریکایی را حذف نمود.

هر واحد از اتریوم هم اکنون با قیمت 1,574.42 دلار معامله می شود و قیمت اتریوم در 24 ساعت اخیر %2 کاهش یافته است.

استراتژی صرافی ها در مارکت نزولی

به گفته کارشناسان؛ به دلیل روند نزولی مارکت و علاقه افراد برای تجارت با ارزهای دیجیتال، صرافی ها به دنبال ارائه راهکارهای جدیدی برای حفظ پایگاه کاربران خود می باشند. صرافی بایننس نیز با شروع یک روند جدید از ارائه معاملات ارزهای دیجیتال سعی در ایجاد یک رشد بزرگ در معاملات ارزهای دیجیتال است.

ایده تجارت با کارمزد صفر در ابتدا توسط اپلیکیشن معاملاتی رابین هود رایج شد. این صرافی ارز دیجیتال در آخرین اقدام خود با شرکت سرمایه گذاری چارلز شواب در این زمینه همکاری کرده است. با ادامه این همکاری صرافی رابین هود، شرکت های بزرگی هایی مانند چارلز شواب را وادار به حذف کمیسیون های سهام کرده است.

طبق اظهارات صرافی ارز دیجیتال بایننس؛ هدف از راه اندازی تجارت بدون کارمزد اتریوم به منظور ایجاد شمول مالی و در دسترس‌ قرار دادن ارزهای دیجیتال بوده است و هیچ انگیزه پنهانی پشت این حرکت وجود نداشته است.

همچنین صرافی بایننس اضافه کرد که مدل درآمدی این روش پایدار است و نیازی به متعادل کردن مجدد سود نیست. به گفته سخنگوی صرافی؛ تصمیم این صرافی برای کاهش موقت کارمزدها به صفر، فقط یک ترفند بازاریابی ارزان نیست.

در واقع این روش برای تست پتانسیل روند جدید برای افزایش معاملات دیجیتال است و بایننس با چنین اقداماتی می ‌تواند الهام بخش صرافی‌ های دیگر باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی معاملات بدون کارمزد اتریوم در صرافی بایننس
سوال امنیتی :4+37 = ?