راه اندازی توکن جدید شبکه اتریوم توسط کوین بیس

1401/06/03
راه اندازی توکن جدید شبکه اتریوم توسط کوین بیس

صرافی محبوب کوین بیس، پیش از فرایند ادغام از یک توکن ابزاری جدید رونمایی کرده است. این صرافی ارز دیجیتال در روز چهارشنبه 24 آگوست از روند راه اندازی cbETH، توکن جدید و بسته بندی شده اتریوم ERC-20 خود خبر داده است.

صرافی کوین بیس بزودی پشتیبانی از توکن Coinbase Wrapped Staked ETH (cbETH) را در شبکه اتریوم (ERC-20) خود اضافه خواهد نمود.

صرافی به کاربران توصیه کرده است که این دارایی را از طریق شبکه های دیگر ارسال نکنند در غیر این صورت پول خود را از دست خواهند داد.

معرفی توکن cbETH

طبق توضیحات صرافی کوین بیس؛ cbETH یک توکن ابزاری است که نشان ‌دهنده ETH2 است، که یک اتریوم استیک شده از طریق کوین بیس است. طبق توضیحات؛ در حالی که اتریوم قابل معامله است، اتریوم استیک شده از طریق کوین بیس تا زمان فرایند ادغام قفل خواهد بود.

استیکینگ (Staking)؛ تعهد یک دارایی به یک شبکه برای کمک به اعتبار سنجی تراکنش ها است که معمولا در ازای دریافت بازده یا پاداش پولی صورت می گیرد. توکن پیچیده یا Wrapped نیز یک دارایی دیجیتالی است که اجازه می دهد ارزش یک دارایی از یک بلاک چین به زنجیره دیگر منتقل شود.

به عنوان مثال، بیت کوین پیچیده (WBTC) امکان استفاده از بیت کوین را در بلاک چین اتریوم فراهم می کند. به طور معمول، توکن های پیچیده شده توسط دارایی اصلی خود پشتیبانی می شوند و از قیمت دارایی اصلی پیروی می کنند.

همچنین به گفته کوین ‌بیس، قیمت cbETH برای ردیابی قیمت اتریوم نیست، بلکه نشان ‌دهنده اتریوم استیک به ‌علاوه تمام سود سهام انباشته آن است که از 16 ژوئن سال جاری آغاز شده است. کوین ‌بیس از آن زمان نرخ تبدیل و تعادل cbETH اولیه را اعلام کرده است.

نحوه دریافت توکن ابزار cbETH

طبق توضیحات کوین ‌بیس، کاربران اتریوم صرافی، این توکن را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب دارندگان اتریوم یا ETH2 سهامدار می‌ توانند ETH2 خود را بپیچند و cbETH را از طریق وب ‌سایت کوین بیس دریافت نمایند.

کوین بیس در نهایت افزود: این توکن ابزار فعلا در دسترس کاربران آمریکایی خواهد بود و هنگامی که این دارایی به اندازه کافی تامین و انتشار یابد، تجارت جفت cbETH-USD با پشتیبانی از cbETH در برخی از مناطق محدود شده نیز گسترش خواهد یافت.

اعلام توکن جدید استیک شده در زمانی صورت گرفته است که کوین ‌بیس به ‌دلیل لیست اوراق بهادار ثبت‌ نشده و همچنین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، تحت نظر رگولاتورهای ایالات متحده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی توکن جدید شبکه اتریوم توسط کوین بیس
سوال امنیتی :7+72 = ?