بهبود 20 درصدی بیت کوین کش از پایین ترین حد هفته گذشته

1401/06/03
بهبود 20 درصدی بیت کوین کش از پایین ترین حد هفته گذشته

سقوط هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال باعث افزایش فروش وسیعی شد. از هفته گذشته تاکنون بسیاری از ارزهای رمزپایه برتر به دلیل ترس از کاهش بیشتر، برای بازیابی تلاش کرده اند. از این میان بیت کوین کش با افزایش بیش از 20 درصدی خود از هفته گذشته عملکرد بهتری داشته است.

به گفته کارشناسان ادامه روند صعودی این ارز یک سیگنال صعودی است و بیت کوین کش یکی از بهترین گزینه های خرید امروز است. این توکن در 24 ساعت گذشته در زمان انتشار تا 139 دلار صعود کرد. این اوج تقریبا 23 درصد افزایش نسبت به پایین ترین سطح هفتگی خود یعنی 111 دلار را نشان داده است.

همچنین بازگشت قوی بیت کوین کش از پایین ترین سطح هفته گذشته نشان می دهد که انباشت سنگینی داشته است. طبق داده های معیار فعالیت نهنگ، در واقع هم اکنون موج قابل توجهی از فعالیت خرید وجود دارد که از 22 آگوست بشدت افزایش یافته است.

همچنین همزمان با افزایش فعالیت نهنگ ها، افزایش قابل توجهی در تعداد آدرس های فعال روزانه مشاهده شده است که نشان دهنده فعالیت خریداران خرده ‌فروشی همزمان با تجمع نهنگ‌ ها بوده است. در مجموع با توجه به سیگنال های مشاهده شده قیمت بیت کوین کش در یک رالی سالم به اوج خود رسیده و سرمایه گذاران به دنبال بهترین فرصت خرید پس از سقوط هفته گذشته بوده اند.

دلایل احتمالی انباشت و افزایش قیمت بیت کوین کش

در هفته گذشته، مقررات کانادا سقف خرید 30 هزار دلاری کانادا را برای ارزهای دیجیتال غیر اتریوم اعمال کرد. بیت کوین کش یکی از چهار ارز دیجیتالی بود که از این قانون مستثنی شد.

بدین ترتیب، برخی اظهار داشتند که الزامات نظارتی به نفع بیت کوین کش تغییر داده شد، در حالی که به گفته کارشناسان؛ با توجه به اینکه لایت کوین، بیت کوین و اتریوم از وضعیت صعودی مشابهی بیت کوین کش برخوردار نبودند، احتمالا این اقدام دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین کش نبوده است.

براساس اظهارات کارشناسان دیجیتال، نوسانات قیمت بیت کوین کش در دو ماه گذشته احتمالا پاسخ روشن تری را ارائه خواهد داد. بیت کوین کش در اواسط ژوئن به پایین ترین سطح خود در سال جاری رسید و از آن زمان به بعد، به نظر می رسد که روند قیمتی در حال تشکیل یک کانال قیمت صعودی بوده و روند همچنان قوی باقی مانده است و احتمالا به زودی شاهد یک آزمایش مجدد در سطح مقاومت 169 دلار خواهد بود.

همچنین توسعه دهندگان بیت کوین کش اخیرا با تغییر اندازه بلاک، تعداد بیشتری از تراکنش ها را فعال کرده و مقیاس پذیری ارز دیجیتال را بهبود بخشیده اند و این دلیل احتمالا یکی از دلایل محبوبیت ارز می باشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بهبود 20 درصدی بیت کوین کش از پایین ترین حد هفته گذشته
سوال امنیتی :4+81 = ?