امکان خرید دوج کوین در سوپرمارکت های آمریکا

1401/06/05
امکان خرید دوج کوین در سوپرمارکت های آمریکا

کیوسک ‌های سبز رنگ و بزرگ کوین استار که پیش از این امکان تبدیل پول به صورت ‌حساب ‌های بانکی را فراهم می‌ کرده اند، اکنون می‌ توانند برای خرید دوج کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر، از جمله استلار و لایت کوین استفاده شوند. به گفته مدیر عامل کوین استار این امکان به منظور تسهیل در تجارت ارزهای دیجیتال راه اندازی شده است.

کوین استار یکه شبکه زنجیره ای است که بیش از 9 هزار دستگاه پرداخت معمول و دیجیتال در سراسر کشور اداره می کند. این شرکت در ماه آوریل، خدمات خود را گسترش داده و کیوسک های خود را در بسیاری از سوپر مارکت های مختلف ایالات متحده مستقر نموده است.

کوین استار چهار سال پیش، پس از همکاری با صرافی ارز دیجیتال Coinme، فعالیت های دیجیتال خود را آغاز کرده است.  Coinme اولین شرکت خودپرداز بیت کوین دارای مجوز ایالات متحده از سال 2014 است که بیش از 20000 دستگاه BTM را اداره می کند.

روند خرید دوج کوین در Coinstar

خریداران ارزهای دیجیتال می توانند با ایجاد یک حساب کاربری در Coinme یا خرید یک تیکت دیجیتال برای پول نقد از طریق دستگاه Coinstar، پول نقد خود را با ارزهای دیجیتال معامله نمایند. امکان خرید از طریق این دستگاه همراه با کارمزد 4 درصدی خواهد بود که راهکار نسبتا گرانی برای خرید ارزهای دیجیتال است. طبق توضیحات کوین استار، قیمت بازخرید نیز با توجه به نوسانات بیت کوین متفاوت خواهد بود.

همچنین در ادامه روند خرید شخص باید حساب Coinme خود را تایید کند تا بتواند خرید خود را انجام دهد. به طور معمول، خریداران باید گواهینامه رانندگی یا سایر اسناد هویتی خود را برای بررسی پیشینه کاربری خود بارگذاری نمایند.

در ماه اکتبر سال گذشته والمارت نیز تقریبا 200 دستگاه کوین استار را به عنوان بخشی از یک طرح آزمایشی برای پرداخت های دیجیتال در فروشگاه های خود مستقر کرده است.

نوسانات قیمتی دوج کوین

همزمان با نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش داشته است و به نظر می رسد در یک روند صعودی کوتاه مدت قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز دوج کون پس از اعلام پذیرش Bitcoin of America، اپراتور محبوب خودپرداز دیجیتال در ایالات متحده بیش از 20 درصد در یک روز افزایش یافت.

دوج کوین در یک روز گذشته از سطح حمایت 0.065 دلار افزایش یافته و به بالای سطح 0.0680 دلار رسیده است. دوج احتمالا با شکست سطح مقاومت 0.070 دلار در یک روز آینده افزایش خواهد یافت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد امکان خرید دوج کوین در سوپرمارکت های آمریکا
سوال امنیتی :6+76 = ?