پیشنهاد سرمایه گذاری سه کوین برتر در مارکت نزولی توسط کارشناسان بلومبرگ

1401/06/06
پیشنهاد سرمایه گذاری سه کوین برتر در مارکت نزولی توسط کارشناسان بلومبرگ

با ادامه روند نزولی فعلی، قیمت توکن های دیجیتال بشدت کاهش یافته است. بیت کوین و اتریوم حدود 60 تا 70 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده اند و سایر توکن های مارکت دیجیتال با پیروی از این دو ارز دیجیتال بزرگ کاهش یافته اند.

یکی از استراتژی ‌های سرمایه گذاری در مارکت نزولی حذف توکن هایی با عملکرد ضعیف و جایگزین کردن آنها با پروژه ‌های آینده دار در راستای متعادل کردن سبد سهام سرمایه گذاران است. استراتژی دیگر تخصیص سرمایه به استیبل کوین ها در راستای حفظ سرمایه است. همچنین ارزیابی و تحقیق در مورد هر پروژه ارز دیجیتال قبل از خرید بسیار مهم است.

به تحقیق کارشناسان بلومبرگ بایننس کوین، پولکادات و توکن پتروسوس در بازار نزولی همچنان قوی مانده و سرمایه گذاری خوبی در بازار خرسی هستند.

توکن بایننس کوین

بایننس کوین توکن بومی زنجیره هوشمند بایننس، BSCاست. این بلاک چین متعلق به بایننس، بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال از نظر حجم است. زنجیره هوشمند بایننس یک بلاک چین سریع، ارزان و ایمن است. توکن بایننس کوین ابزاری برای بلاک چین است و کاربردهای متعددی در اکوسیستم بایننس دارد.

یکی از ابزارهای بلاک چین BNB تسهیل تراکنش در بلاک چین است. ابزار دیگر زنجیره استیکینگ برای ایمن سازی شبکه و کسب پاداش است. همچنین بایننس کوین نیمی از کارمزدهای دریافتی از تراکنش ‌ها طبق BEP-95 می‌ سوزاند. زنجیرهBNB  امکان تجربه سرعت، اعتماد و ارزانی زنجیره هوشمند بایننس را برای کاربران فراهم می کند.

توکن پولکادات

پولکادوت یک پلتفرم بلاک چین منبع باز ارز دیجیتال است که با ایجاد امکان تبادل امن پیام و انجام تراکنش برای زنجیره های مستقل قابل اعتماد بوده و اتصال و همچنین قابلیت همکاری بین بلاک چین ها را فراهم می کند. هدف پروژه پولکادات تبدیل شدن به لایه زیرساخت وب 3 برای شبکه های مختلف بلاک چین است.

DOT توکن بومی ابزار پروتکل پولکادات است و عملکردهای مختلفی مثل ایمن سازی شبکه از طریق استیکینگ را انجام میدهد.علاوه براین، زنجیره پولکادات خودکفا است و می ‌تواند پایگاه کد خود را بدون ایجاد فورک به‌ روزرسانی کند.

توکن پتروسوس 

توکن پتروسوس یکی از پروژه های دیجیتال جدیدی است که در سال 2022 وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. به گفته کارشناسان هدف از توسعه این توکن ایجاد هماهنگی با پروژه های بزرگ دیجیتال است. توکن پتروسوس یک پروژه دیفای است که هدف آن یکپارچه سازی خدمات دیفای در یک نقطه واحد است.

توان عملیاتی سریع و تجربه یکپارچه این توکن به کاربران امکان انجام تراکنش‌ بدون تاخیر را فراهم می کند. این توکن بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و توکن آن از استاندارد توکن BEP-20 استفاده می کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشنهاد سرمایه گذاری سه کوین برتر در مارکت نزولی توسط کارشناسان بلومبرگ
سوال امنیتی :6+65 = ?