نوسانات قیمتی کاردانو همزمان با نزدیک تر شدن هارد فورک واسیل

1401/06/06
نوسانات قیمتی کاردانو همزمان با نزدیک تر شدن هارد فورک واسیل

روند قیمتی کاردانو در نمودار هفت روزه عمدتا قرمز و نزولی بوده است. با این حال سطح مقاومتی در 0.4694 دلار تشکیل شد که نشان دهنده افزایش قیمت کاردانو در کوتاه مدت بوده است. قیمت کاردانو در یک روز گذشته پس از کاهش بدلیل نتایج تنش های نشست فدرال رزرو 3.74 درصد افزایش یافته است.

در صورتی که بیت کوین و بسیاری از آلت کوین های دیگر کاهش یافته اند، کاردانو به دنبال اصلاح اخیر بازار با سطح مقاومتی روبرو و سپس افزایش یافته است. به گفته کارشناسان پس از اعلام مجدد زمان ارتقاء هارد فورک واسیل، کاردانو از اواخر روز 27 آگوست شروع به افزایش مداوم کرده است.

هارد فورک ابزاری برای تقویت بلاک چین و اکوسیستم دارایی های دیجیتال است و به بهبود اکوسیستم کمک می کند و امکان ایجاد توکن ها و نرم افزارهای جدید را برای کاربران فراهم می کند.

اکثر نودهای اپراتور استخر کاردانو اخیرا به نسخه 1.35.3 ارتقا یافته ‌اند. به تحلیل کارشناسان، احتمالا پس از اجرای واسیل، قیمت کاردانو حداقل 6 درصد افزایش خواهد یافت. براساس داده های کوین مارکت کپ، قیمت کاردانو در زمان نگارش خبر در 0.4506 دلار معامله  شده است.

تاثیر نشست فدرال رزرو بر تغییرات قیمتی کاردانو

کاردانو هفته را صعودی شروع کرده و بهترین عملکرد را در بین دارایی های دیجیتال داشته است. با این حال، پس از سخنرانی جروم پاول و همزمان با سقوط مارکت دیجیتال در طول روز گذشته نوسانات نزولی را تجربه نموده و متضرر شده است. کاردانو در معاملات روز گذشته با 8.31 درصد کاهش به 0.43 دلار رسید.

طبق گزارش سنتیمنت؛ همزمان با کاهش قیمت کاردانو در 27 آگوست، میزان فعالیت های توسعه شبکه در راستای ارتقاء هارد فورک واسیل افزایش یافته است.
در 26 آگوست پیش از اعلام نتایج نشست فدرال رزرو، یک الگوی مثلث صعودی در نمودار چهار ساعته کاردانو ظاهر شد. که نشان دهنده یک روند صعودی بوده است. همچنین، روند نزولی بازار با حرکت متحرک نمایی 20 روزه نزدیک به میانگین متحرک نمایی 55 روزه ناپدید شده است.

علاوه بر این، طبق معیارهای بولینگر باند قیمت کاردانو قرار بوده پیش از کاهش 27 آگوست در یک محدوده ثابت باقی بماند و روند قیمتی مثبت و ثابتی را داشته باشد.  با این حال؛ به گفته کارشناسان کاهش اخیر کاردانو به خاطر عملکرد ضعیف شبکه نبوده است و تنها دلیل این کاهش نتایج نشست فدرال بوده و با کاهش تنش های فدرال رزرو، سرمایه گذاران جامعه کاردانو مطمئنا در آرامش خواهند بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نوسانات قیمتی کاردانو همزمان با نزدیک تر شدن هارد فورک واسیل
سوال امنیتی :6+78 = ?