اعلام مجدد تاریخ ارتقاء هارد فورک واسیل

1401/06/05
اعلام مجدد تاریخ ارتقاء هارد فورک واسیل

طبق اظهارات چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اگر همه چیز خوب پیش برود و هیچ اشکال یا کندی در ارتقاء شبکه رخ ندهد، ارتقاء هارد فورک واسیل در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

IOHK، شرکت توسعه بلاک چین با جامعه کاردانو برای تعیین تاریخ هارد فورک واسیل همکاری خواهد نمود. همچنین، تیم توسعه جلسه ای با اپراتورهای استخر سهام (SPO) خواهد داشت تا از آمادگی تیم و جامعه در این خصوص مطلع شود.

هارد فورک واسیل به زبان ساده، باعث افزایش توان عملیاتی در بلاک چین کاردانو خواهد شد و توسعه قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را بهبود خواهد بخشید.

توسعه دهندگان و جامعه کاردانو هم اکنون در حال رفع مشکلات مربوط به نود 1.35.3 می باشند. به گفته تیم توسعه مشکلات مربوطه تا حدودی رفع شده و یکپارچه سازی و زیرساخت شبکه توسعه یافته است. همچنین، هیچ باگ عمده ای برای راه اندازی وجود ندارد.

تیم توسعه با جامعه کاردانو برای تعیین تاریخ زمان دقیق هارد فورک واسیل در ماه سپتامبر همکاری خواهد نمود. همچنین طی جلساتی با اپراتورهای استخر سهام به روز رسانی های مربوط در مورد آماده سازی هارد فورک واسیل برگزار خواهد شد. صرافی ها دیجیتال نیز تا زمان ارتقاء و راه اندازی برای تامین نقدینگی مرتبط به نود 1.35.3 ارتقا خواهند یافت.

طبق داده ‌های PoolTool؛ اپراتورهای استخر سهامی که نود 1.35.3 را اجرا می کنند، 53 درصد از تولید بلاک شبکه اصلی را در دوره 359 به خود اختصاص داده اند.

همچنین، پس از ارتقاء حجم 5 صرافی بزرگ ارز دیجیتال به سطح 1.35.3 و گزارش تست های موفقیت آمیز dApps در برابر نود 1.35.3، شرکت IOHK تاریخ دقیق هارد فورک را اعلام خواهد نمود.

صرافی ارز دیجیتال بایننس 30 تا 40 درصد به حجم معاملات کاردانو افزوده و اعلام کرده است که سطح خود را به نود 1.35.3 ارتقا داده است.

علاوه بر این، آدام دن، توسعه‌ دهنده کاردانو در روز جمعه 26 آگوست اعلام کرد: با وجود اینکه این ارتقا مسیر ادغام اتریوم را طی کرده و دو بار به تعویق افتاده، هارد فورک واسیل زودتر از حد انتظار عرضه خواهد شد.

انتظار افزایش قیمت کاردانو پس از اعلام ارتقاء هاردفورک واسیل

قیمت کاردانو با وجود اصلاحات ناشی از موضع جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره و همچنین اعلام خبر ارتقاء هارد فورک واسیل به شدت در حال نوسان بوده است.

قیمت کاردانو احتمالا به زودی با پیش بینی هارد فورک در سپتامبر به 0.55 دلار خواهد رسید. براساس تخمین Gov Capital، کاردانو احتمالا تا پایان سال 2022 به 0.53 دلار خواهد رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعلام مجدد تاریخ ارتقاء هارد فورک واسیل
  • دیگه واقعا همه خسته شدن از این همه تاریخ اعلام کردن کاردانو هاسکینسون! در واقع الان واضح میشه گفت فقط برای تبلیغات و بازاریابی این تاریخ و اخبار اعمال میشه

سوال امنیتی :5+34 = ?