نوسانات جفت ارزهای تتر و ارزهای بزرگ مارکت پس از بیانیه 26آگوست فدرال

1401/06/05
نوسانات جفت ارزهای تتر و ارزهای بزرگ مارکت پس از بیانیه 26آگوست فدرال

بیت کوین و آلت کوین ها پس از بیانیه جنگ طلبانه فدرال رزرو در 26 آگوست بشدت کاهش یافته اند. طبق اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روند تهاجمی بانک مرکزی ایالات متحده برای مهار تورم ادامه خواهد یافت و سیاست محدودکننده جدید احتمالا برای مدتی باقی خواهد ماند.

بازارهای سهام ایالات متحده به اظهارات پاول واکنش منفی نشان داده و میانگین صنعتی داوجونز بیش از 600 واحد کاهش یافته است. مارکت دیجیتال نیز شاهد فروش شدید بیت کوین و اکثر آلت کوین ها بوده و اکثر ارزها به زیر سطح حمایت فوری خود سقوط کرده اند.

جفت ارز BTC/USDT

بازگشت کم عمق بیت کوین از خط حمایت کانال صعودی نشان داد که خریداران در سطوح بالاتر محتاط بوده اند.

همچنین میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 22249 دلار و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان دهنده فعالیت خریداران در این سطح بوده است.

اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رود و از میانگین متحرک ساده 50 روزه معادل 22414 دلار عبور کند، قیمت بیت کوین در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.

جفت ارز ETH/USDT

خریداران نتوانستند اتریوم را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه معادل 1697 دلار برسانند، که نشان دهنده اینست که فروشندگان در این سطح فعال بوده اند.

بدین ترتیب فروش شتاب بیشتری گرفته و فروشندگان قیمت اتریوم را به زیر SMA  50روزه معادل 1588 دلار رسانده اند. بسته شدن کمتر از این سطح حمایت می تواند جفت اتریوم/تتر را تا سطح 1500 دلار کاهش دهد.

برخلاف این پیش فرض، اگر قیمت از سطح حمایت 1500 دلاری بازگردد، خریداران فعال احتمالا قیمت اتریوم را به بالای 1700 دلار خواهند رساند و بدین ترتیب این جفت می تواند تا سطح مقاومت 2000 دلار افزایش یابد.

جفت ارز تتر/ بایننس کوین، کاردانو، سولانا، دوج کوین

خریداران بایننس کوین را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه معادل 300 دلار رساندند، طبق نمودار فروشندگان در سطوح بالاتری فروخته اند. 

بهبودی کاردانو از میانگین متحرک نمایی 20 روزه معادل 0.49 دلار در 26 آگوست به شدت کاهش یافت، که نشان می دهد قیمت کاردانو می تواند به سطح حمایت فوری در 0.43 دلار و سپس به سطح حمایت حیاتی 0.40 دلار برسد.

سولانا به تدریج به سمت سطح حمایت قوی در 32 دلار کاهش یافته است که نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر بوده است. متحرک نمایی 20 روزه در 38 دلار در حال کاهش است و RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده فروش بیشتر در 24 ساعت آینده است.

دوج کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه معادل0.07 دلار بالاتر رفت، اما خریداران نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. فروش قوی دوج کوین در 24 ساعت گذشته قیمت را به زیر خط روند الگوی مثلث صعودی کشانده است.

اگر قیمت در زیر مثلث باقی بماند، جفت ارز تتر/ دوج تا سطوح 0.06 و 0.05 دلار کاهش خواهد یافت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نوسانات جفت ارزهای تتر و ارزهای بزرگ مارکت پس از بیانیه 26آگوست فدرال
سوال امنیتی :1+80 = ?