رد پیشنهاد 14 میلیون دلاری دوج چین توسط بیلی مارکوس

1401/06/06
رد پیشنهاد 14 میلیون دلاری دوج چین توسط بیلی مارکوس

یک کاربر توییتر رد پیشنهاد 14 میلیون دلاری دوج چین توسط بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین را علنی کرده و اظهار داشته است که مارکوس، با رد این پیشنهاد از تقویت پروژه دوج چین حمایت نکرده و امتناع مارکوس از پذیرش این پیشنهاد دلیلی بر وفاداری وی به جامعه دوج بوده است.

Dogechain، پروژه دیجیتال نسبتا جدیدی است که اخیرا دلیل اصلی حواشی پیرامون دوج کوین بوده است. جذب توسعه دهندگان فناوری یکی از اقدامات این پروژه برای ترویج پروژه بلاک چین بوده است. براساس اظهارات تیم توسعه؛ پروژه دوج چین به منظور پر کردن شکاف بین میم کوین و وب 3 طراحی شده است.

بیلی مارکوس در واکنش به این توییت اظهار داشت که با توسعه ارزهای دیجیتال ثروتمند نشده بلکه گاهی اوقات متهم به حمایت از کلاهبرداری های پامپ و دامپ در بازار ارزهای دیجیتال نیز بوده است. به گفته وی؛ دوج کوین تنها برای شوخی با بیت کوین توسعه داده شده ولی با این حال هم اکنون یکی از ارزهای محبوب مارکت دیجیتال است.

اصطلاح "doge" سوء استفاده عمدی از کلمه "سگ" است و سازندگان ارز دیجیتال اظهار داشتند که این نام را برای ایجاد مضحک ترین حد ممکن ارز دیجیتال انتخاب کرده اند.

براساس توضیحات ینس ویچرز یکی از اعضای بنیاد دوج کوین، دوج چین یک بلاک چین غیررسمی است که به جامعه دوج کوین یا سازندگان آن وابسته نیست و ادعای رسانه ‌ها مبنی بر راه ‌اندازی شبکه آزمایشی دوج کوین به نام دوج چین صحت ندارد.

دوج کوین در مقابل Dogechain

Dogechain در اوایل ماه آگوست سال 2022 به ‌عنوان ابزاری برای توسعه ‌دهندگان مبتنی بر اتریوم برای ایجاد امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، توکن ‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر راهکارهای دیجیتال مبتنی بر دوج معرفی شده است.

Dogechain با توکن بومیDC با ارزش بازار 0 دلار در رتبه 2704 بازار قرار دارد و هر واحد از آن در حال حاضر با قیمت 0.003120 دلار معامله می شود. دوج چین در یک روز گذشته نزدیک 14 درصد افزایش یافته است.

با این حال قیمت دوج کوین براساس داده های کوین گکو در زمان انتشار خبر 0.06375 دلار بوده است که نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد کاهش یافته است. به گفته کارشناسان احتمالا تا زمان روند نزولی بیت کوین دوج کوین بهبود چندانی نخواهد داشت.

همزمان، علیرغم افزایش ارزش تقریباً 240 درصدی دوج چین در دو روز گذشته، به جامعه دوج کوین توصیه شده است که از سرمایه گذاری در دوج چین خودداری نمایند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رد پیشنهاد 14 میلیون دلاری دوج چین توسط بیلی مارکوس
سوال امنیتی :6+89 = ?