کاهش هزینه ‌های آنچین اتریوم قبل از فرایند ادغام

1401/06/07
کاهش هزینه ‌های آنچین اتریوم قبل از فرایند ادغام

با کمی بیش از دو هفته تا زمان راه اندازی فرایند ادغام، کارمزدهای شبکه اتریوم به طور قابل توجهی کاهش یافته است. برای مثال؛ میانگین کارمزد انتقال اتریوم به 0.00092 اتریوم یا 1.37 دلار برای هر تراکنش در 28 آگوست کاهش یافته است. کارمزدهای متوسط به 0.00036 اتریوم یا 0.544 دلار در هر انتقال کاهش یافته است.

در 16 آگوست، بنیاد اتریوم پیش از این در 16 آگوست اعلام کرده است که فرایند ادغام هزینه‌ های کارمزد را کاهش نداده و توان عملیاتی را بهبود نخواهد بخشید. با این حال هزینه های کارمزد اتریوم هم اکنون بسیار کمتر از ژوئن بوده است. در اواسط ژوئن، میانگین کارمزد اتریوم از 3.86 دلار به ازای هر تراکنش به 0.00086 اتریوم یا 1.46 دلار برای هر انتقال در هفته اول آگوست کاهش یافت.

طبق داده ‌های bitinfocharts.com، هزینه ‌های کارمزد امروز حتی پایین ‌تر از آوایل آگوست است، میانگین کارمزد در حال حاضر 0.00092 اتریوم یا 1.37 دلار در هر تراکنش می باشد. همچنین متوسط کارمزد اتریوم در روز یکشنبه 28 آگوست 0.00036 اتریوم یا 0.544 دلار برای هر تراکنش بوده است.

در حال حاضر بالاترین هزینه کارمزد تسویه حساب اوپن سی برای هر تراکنش 1.17 دلار و هزینه تراکنش در معاملات یونی سواپ برای کاربر 3.03 دلار هزینه دارد. همچنین برای ارسال یک توکن ERC20 مانند تتر هزینه برآورد در حدود 0.89 دلار برای هر تراکنش است.

با این حال، اتریوم هزینه کارمزد اتریوم با وجود کم بودن دو برابر میانگین هزینه های انتقال بیت کوین است. کارمزد تراکنش های بیت کوین اغلب کمتر از کارمزد تراکنش های اتریوم است و احتمالا دلیل اختلاف هزینه تراکنش به این علت است که اتریوم برای استقرار برنامه های غیرمتمرکز فشرده (dApps) استفاده می کند، در حالی که بیت کوین فقط برای پرداخت استفاده می شود.

راه اندازی فرایند ادغام

فرایند ادغام مهم ترین ارتقا در تاریخ اتریوم است و به زودی، شبکه اصلی اتریوم فعلی با سیستم اثبات سهام Beacon Chain ادغام خواهد شد. این اقدام پایان اثبات کار برای اتریوم و انتقال کامل به اثبات سهام خواهد بود. فرایند ادغام سوئیچ رسمی برای استفاده از Beacon Chain به عنوان موتور تولید بلاک است و ماینینگ دیگر وسیله ای برای تولید بلاک های معتبر نخواهد بود.

همچنین فرایند ادغام زمینه را برای ارتقاء مقیاس در آینده از جمله شاردینگ فراهم خواهد نمود و ادغام مصرف انرژی اتریوم را تا 99.95 درصد کاهش خواهد داد. فرایند ادغام احتمالا در 15 سپتامبر سال جاری راه اندازی خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش هزینه ‌های آنچین اتریوم قبل از فرایند ادغام
سوال امنیتی :8+66 = ?