تغییر موضع گرگ وال استریت در خصوص بیت کوین

1401/06/07
تغییر موضع گرگ وال استریت در خصوص بیت کوین

گرگ وال استریت، جردن بلفورت اخیرا در مصاحبه ای اظهار داشته که در مورد پیش بینی آینده بیت کوین اشتباه کرده است. از نظر وی؛ بیت ‌کوین با وجود نوسانات و روند کاهشی همچنان محبوب ‌ترین و مقاوم ‌ترین ارز دیجیتال جهان است. در سال 2017، جردن بلفورت گفته بود که بیت کوین شبیه یک کلاهبرداری است و ارزش آن بزودی کاهش می یابد.

به گفته گرگ وال استریت؛ با کاهش قیمت بیت کوین تا 3000 دلار معتقد بوده که بیت کوین با کاهش بیشتر از بین خواهد رفت با این حال بیت کوین مانند طلا کاهش یافت اما بی ارزش نشد. جردن بلفورت همچنین معتقد است که تنظیم مقررات سختگیرانه ارزهای دیجیتال برای حذف بازیگران سرکش مارکت ضروری است و تنظیم قوانین دیجیتال ابزار شناسایی رمزارزهای پایدار است.

طبق پیش بینی جدید گرگ وال استریت؛ چندین ارز دیجیتال قبل از بهبود در مارکت نزولی کاهش خواهند یافت و با توجه به تخمین آخرین روند نزولی در ژوئن سال جاری، این پیش بینی احتمالا تا حدی دقیق خواهد بود.

هری دنت، اقتصاددان و بنیانگذارHS Dent با این ارزیابی موافق بوده و گفته است که بیت کوین و اتریوم پیشتاز سقوط بعدی بازار ارزهای دیجیتال و مشابه روند نزولی آمازون خواهند بود. طبق توضیحات وی، آمازون پیش از محبوبیت گسترده و افزایش ارزش سهام خود 95 درصد سقوط کرد و سپس بیش از 2000 درصد افزایش یافت.

پیش بینی روند صعودی بیت کوین توسط کارشناسان اقتصادی

علیرغم نوسانات و کاهش اخیر قیمت بیت کوین، بسیاری از کارشناسان همچنان معتقدند که بیت کوین در راه عبور از مرز 100.000 دلاری است، براساس مطالعه اخیر دویچه بانک، حدود یک چهارم سرمایه گذاران بیت کوین معتقدند قیمت بیت کوین در پنج سال آینده به بیش از 110.000 دلار خواهد رسید.

از سوی دیگر، پس از گسترش خدمات دیجیتال شرکت‌ های بزرگی مانند نایکی و سایر برندهای بزرگ برای کسب درآمد از محصولات دیجیتال و ظهور بازی ‌های متاورس و توسعه وب 3 کارشناسان اقتصادی در حال ارزیابی مجدد صنعت دیجیتال می باشند.

بسیاری از کارشناسان در پیش بینی عدد و تاریخ مردد بوده، با این حال به روند افزایش ارزش بیت کوین در طول زمان اشاره کرده اند. جورین تیمر، مدیر ارشد Fidelity Investments، در این خصوص اظهار داشته است که بیت کوین احتمالا در چند سال آینده در آستانه 100.000 دلار قرار خواهد گرفت.

کیانا دانیال، بنیانگذار Invest Diva و نویسنده کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اظهار داشته است انتظار اکثر کارشناسان اقتصادی از بیت کوین نوسانات در کوتاه مدت و رشد در بلندمدت است. بدین ترتیب جی ‌پی مورگان بالاترین قیمت بلندمدت بیت کوین را 146.000 دلار و بلومبرگ افزایش قیمت 400.000 دلاری را در یک بازه پنجساله پیش بینی کرده اند.

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تغییر موضع گرگ وال استریت در خصوص بیت کوین
سوال امنیتی :8+82 = ?