چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

1401/06/06
چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟


چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟ ممکنه این روزها از هرگوشه کنار دنیا اسم بازی متاورس به گوشتون خورده باشه. حتما فکر میکنین این بازی هم یه چیزی شبیه به بازی های همیشگیمون هستش اما باید بگم اینطور نیست. متاورس یه دنیای وسیعی هستش که بیشتر از یه بازی رو در خودش جای داده.

تو بازی متاورس علاوه بر بازی میتونین تو جشن ها شرکت کنین و حتی زمین و ملک خرید و فروش کنین. این نوع بازی یه تفاوت اساسی با بازی های دیگه داره و اونم اینه که به خاطر داشتن بلاک چین، غیرمتمرکز هستش و خیلی وسیع تر از برنامه های مشابه دیگه ست.

بازی متاورس علاوه بر سرگرمی و امکان خرید و فروش، منبع خوبی برای کسب درامد به شمار میاد. بهتره بدونین راه های زیادی برای کسب درامد از طریق این برنامه وجود داره که ما تو این مقاله شما رو با روش های درامدزایی اون اشنا خواهیم کرد. 

اینده به تکنولوژی تعلق داره برای همین اشنایی بیشتر با برنامه ها و نرم افزارهای مربوط به تکنولوژی روز می تونه باعث پیشرفت زندگی شما بشه. 

برای فعالیت تو دنیای متاورس نیاز نیست تخصص خاصی داشته باشین یا مشغول یه کار منحصر به فرد بشین. همه افراد با هر نوع کسب وکاری می تونن از طریق بازی متاورسی کسب درامد کنن. می تونیم به این برنامه به عنوان یه حوزه درامد زایی نگاه کنیم. 

تا اینجا کم و بیش با ماهیت متاورس اشنا شدین. حالا می خوایم تو ادامه مقاله کمی بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم. با ما همراه باشین تا با شما در مورد انواع روش های درامد زایی از طریق بازی متاورس بحث کنیم و به شما یاد بدیم که چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم.

بازی، سرمایه گذاری، بازاریابی، خرید و فروش املاک، اموزش و... از مهم ترین روش های کسب درامد در دنیای متاورس هستن که به طور خلاصه و دقیق در این مقاله به بحث در مورد این موارد خواهیم پرداخت.علاوه بر این، با انواع توکن های دنیای متاورس، بهترین بازی های متاورس و پلتفرم های مورد استفاده در اون نیز اشنا خواهید شد. 

متاورس چیست؟

شاید بهتر باشه در مقاله چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟ قبل از اینکه به بحث کلی و تخصصی در مورد دنیای متاورس بپردازیم، در مورد ماهیت این نوع بازی صحبت کرده و شما رو با کلیات اون آشنا کنیم 

متاورس رو میشه یه تکنولوژی جدیدی دونست که از هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و موارد دیگه تشکیل شده. متاورس دنیاهای مختلف رو به هم متصل می کنه و یه جهان بزرگ به وجود میاره. 

کاربرها می تونن مثل دنیای واقعی تو دنیای متاورس سفر کنن و به شهرهای مختلف برن و یا حتی دارایی هاشون رو بین کاربر های دیگه جا به جا کنن.دنیای متاورس درست شبیه دنیای واقعی هستش. 

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

متاورس رو میشه یه تکنولوژی جدیدی دونست که از هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و موارد دیگه تشکیل شده. متاورس دنیاهای مختلف رو به هم متصل میکنه و یه جهان بزرگ به وجود میاره. 

کاربرها می تونن مثل دنیای واقعی تو دنیای متاورس سفر کنن و به شهرهای مختلف برن و یا حتی دارایی هاشون رو بین کاربر های دیگه جا به جا کنن.دنیای متاورس درست شبیه دنیای واقعی هستش. 

نحوه انتخاب یه بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد 

انتخاب بهترین نوع بازی متاورسی برای کسب درامد اهمیت خیلی زیادی داره. قبل از اینکه افراد و بازیکن ها با دنیای متاورس اشنا بشن، فقط توسعه دهنده های بازی ها بودن که می تونستن به یه درامدی از ساخت یه بازی فوق العاده برسن.

اما با ظهور بلاک چین ها، بازیکن ها هم می تونن درامد خوبی از این طریق به دست بیارن. اما اینکه چطور بازی کنین و چطور از این طریق کسب درامد داشته باشین خیلی مهمه. 

برای اینکه بتونین یه بازی متاورس مناسب برای کسب درامد انتخاب کنین باید به معیار ها و ملاک های به خصوصی توجه کنین. حالا می خوایم ببینیم چه معیارهایی برای انتخاب این نوع بازی مناسب هستن. 

بهتره قبل از انجام بازی چند تا سوال از خودتون بپرسین تا بتونین انتخاب خیلی خوبی داشته باشین. بهتره اینو از خودتون بپرسین که قراره پاداش ها به چه صورت پرداخت بشه و شما چطور میتونین پاداش های دریافتی رو به ارز های دیجیتال تبدیل کنین. 

• هدف

اولین مرحله برای انتخاب بهترین نوع بازی متاورسی، تعیین هدف هستش. اینکه بدونین به عنوان پاداش می خواین کوین دریافت کنین یا NFT. بهتره بدونین هر بازی از طریق راه های متفاوتی بهتون پاداش میده.

مثلا بعضی از بازی ها از هردو NFT و ارز دیجیتال درون بازی برای پاداش به برنده ها استفاده می کنن و بعضی دیگه هم ارز های محبوب رو به برنده ها هدیه میدن. سوال دیگه ای که پیش میاد اینه که ایا من میتونم کوین هایی رو که حین بازی به دست اوردم تو دنیای واقعی هم استفاده کنم؟ 

• نقد کردن کوین ها

اینکه بدونین چقدر نقد کردن پاداش های دریافتی اسونه یا سخت، یه نکته خیلی مهم تو انتخاب نوع بازی متاورسی هستش. 

درسته که خیلی از بازی ها روی بلاک چین های اتریوم و پالیگان ساخته میشن اما بهتره بدونین که تبدیل کوین به یه کوین دیگه اونقدر ها هم راحت نیستش. فروش NFT زمان زیادی می خواد که در این بین ممکنه ارزش کوین ها هم تغییر کنه. 

• هزینه شروع بازی

اینکه بدونین برای شروع بازی چقدر باید هزینه کنین یه معیار مهم در انتخاب نوع بازی متاورسی هستش. هر بازی هزینه ورود متفاوتی داره.

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

اول از همه برای شروع بازی هایی مثل بازی های P2E باید یک بسته اولیه از ارز دیجیتال بخرین. همونطور که می دونین بازی اکسی اینفینیتی یکی از محبوب ترین بازی ها هستش که برای شروع اون باید حداقل سه اکسی داشته باشین. 

بعضی بازی ها مثل بازی دیسنترالند نیازی به هزینه اولیه نداره اما به مرور زمان وقتی به مراحل بعد میرین برای اینکه بتونین به ویژگی های برترش دست پیدا کنین باید هزینه کنین.بهتره در حد توان سرمایه گذاری کنین چون ممکنه درامد زایی از طریق بازی خیلی زمان بر باشه و به سودی که در نظر دارین هم نرسین. 

مقاله پیشنهادی:  بازی Stepen چیست؟

آگاهی از بازی های درحال انتشار

اگه می خواین به درامد خوبی از طریق بازی های متاورسی برسین باید بدونین که بازی انتخاب شده باید مطابق علایق شما باشه و قیمتی رو داشته باشه که بتونین اول بازی پرداختش کنین.شما می تونین از دو سایت DappRadar و CoinMarketCap برای کسب اطلاعات در مورد بازی ها استفاده کنین. 

وب سایت DappRadar اطلاعاتی رو در مورد بازار gamefi به دست می ده که این اطلاعات براساس کاربرها و حجم ارائه شده نشون داده میشه.وب سایت CoinMarketCap هم روند قیمت توکن رو نشون میده تا بدونین کی باید وارد یه بازی بشین.

سود دریافتی از بازی 

بهتره بدونین سودی که از بازی به دست میارین ثابت نیست و ممکنه متفاوت باشه. ممکنه یه بازی تا چندین سال سود خوبی داشته باشه ولی با کاهش قیمت توکن ها، ارزش اون بازی پایین بیاد و سود خوبی بهتون نده. 

انواع روش های کسب درامد از بازی متاورس

همونطور که گفتیم دنیای متاورس یه دنیای وسیع برای کسب درامد هستش. درسته که بازی متاورس شما رو یاد بازی های کامپیوتری میندازه اما بهتره بدونین این برنامه نه تنها برای سرگرمی بلکه برای خیلی از اهداف دیگه هم استفاده میشه.

اما قبل از اینکه به روش های درامد زایی دیگه از طریق بازی متاورس اشاره کنیم. بهتره اول در مورد نحوه کسب درامد از این نرم افزار صحبت کنیم.

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

یکی از روش های کسب درامد از طریق متاورس انجام بازی از طریق این برنامه ست. برای اینکه بتونین به این مرحله از درامد برسین نیازی به سرمایه اولیه ندارین.بهتره بدونین بازی با این نرم افزار بی خطره.درامد زایی از طریق این راه زمان بره و مقدار بازدهیش کمتر از روش های درامدزایی دیگه ست. 

حالا ممکنه بخواین بدونین چطور میشه از یه بازی به درامد رسید؟ خب ما به شما میگیم. پس بیاین ادامه مقاله تا نحوه درامد زایی از طریق بازی در دنیای متاورس رو بهتون توضیح بدیم. 

تو بازی متاورس، به ازای هر بازی و شکست حریف، ارز دیجیتال بهتون تعلق میگیره. حتی ممکنه به جای ارز دیجیتال، بهتون یه دارایی یا NFT داده بشه. 

توکن ها یا NFT ها ارزش خیلی زیادی دارن و شما می تونین با فروش اونا کسب درامد کنین. مهم نیست از چه نوع سیستم عاملی تو گوشی هاتون استفاده می کنین. این بازی در بسترهای اندروید و ios هستش و شما می تونین خیلی راحت ازش استفاده کنین. 

بهتره بدونین بعضی از بلاک چین ها از بازی برای تبلیغ ارز خودشون استفاده می کنن و به ازای هر برد در بازی یه ارز دیجیتال به برنده هدیه می دن. گفتیم که علاوه بر ارز، میتونین توکن هم به دست بیارین.

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

این نوع پاداش علاوه بر اینکه راهی برای درامد زایی افراد شناخته می شه، باعث تبلیغ ارز های بلاک چین های مختلف هم میشه. 

همونطور که می دونین در گذشته کاربر ها از فروش اکانت های بازیشون کسب درامد می کردن. دنیای متاورس هم از این لحاظ می تونه مشابه بازی های دیگه باشه اما یه تفاوتی بین این دو روش فروش اکانت بازی وجود داره.

تو بازی متاورس شما با افزایش دارایی و تولید NFT ،اکانت بازی تون رو با قیمت خیلی خوبی میتونین بفروشین وسود کنین. 

این برنامه هیچ محدودیتی نداره برای همین می تونین تو این بازی، ساختمان سازی کنین، تولید محصول داشته باشین یا هر فعالیت دیگه ای که شما رو میتونه به یه درامد خوب برسونه. 

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری دومین روش کسب درامد از بازی های متاورسی هستش. یکی از تفاوت های این روش با بازی در این نرم افزار اینه که نیاز به سرمایه اولیه داره، ریسک زیادی داره، زمان بر هستش اما بازدهی فوق العاده ای داره.

همونطور که گفته شد دنیای متاورس از بلاک چین تشکیل شده که از توکن ها یا ارزهای دیجیتال به عنوان پول و یا درامد استفاده می کنه. 

امروزه بیشتر شبکه ها برروی شبکه اتریوم ساخته می شن. درنتیجه بازی های متاورسی که در شبکه اتریوم هستن با افزایش میزان تقاضا برای این شبکه، فرصت رشد بیشتری پیدا میکنن. 

سرمایه گذاری تو پروژه هایی که روی بستر اتریوم قرار دارن میتونه یه روش کسب درآمد فوق العاده برای کاربرهایی باشه که به دنبال درامدن. 

کاربرها میتونن از دو روش نسبت به کسب درامد از طریق سرمایه گذاری در بازی های متاورس اقدام کنن. 

در روش اول، کاربر شبکه های بزرگ مثل اتریوم رو انتخاب میکنه تا بتونه روی اونا سرمایه گذاری کنه. حتی می تونه با دریافت ارز هم به درامد خوبی برسه. 

یکی دیگه از روش های کسب درامد از این راه، سرمایه گذاری مستقیم تو خود شبکه های متاورس هستش. ارز های دیجیتال و توکن ها فرصت خوبی برای درامد زایی از طریق سرمایه گذاری هستن.

بهتره بدونین تعداد کاربر ها برای افزایش دارایی خیلی مهمه. هرچقدر تعداد کاربر بیشتر باشه همون اندازه هم پول مجازی بیشتر میشه. 

در این بین، برنامه های متاورسی هستن که دوست دارن به صورت مستقل کار کنن. این برنامه ها نسبت به برنامه های متاورس وابسته فرصت رشد بیشتری دارن. می تونین با استفاده از این بازی ها به سود مناسبی برسین. 

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

خرید و اجاره ملک 

سومین روش کسب درامد از بازی های متاورسی، خرید و اجاره ملک از طریق این بازی هستش. تو این نوع روش به سرمایه اولیه نیاز دارین.

بهتره بدونین که این نوع درامد زایی خطر زیادی داره، زمان بره اما بازدهی خیلی خوبی به دست می ده.

همونطور که گفتیم خرید و اجاره ملک تو دنیای متاورس بهترین روش درامد زایی هستش. ولی چطور میشه تو یه برنامه بتونیم نسبت به خرید و فروش ملک و زمین بپردازیم؟ خب ما راهنماییتون می کنیم.

بهتره بدونین که متاورس پر از زمین های خالیه که می تونین به راحتی روی این زمین ها سرمایه گذاری کنین. بعضی افراد زمین های خالی رو می خرن و توش هتل، سینما و یا موزه می سازن.

یواش یواش با توسعه زمین خریداری شده به یه مکان کاربردی که بشه ازش استفاده کرد، باعث رشد قیمت اون میشه. اگه روی زمین ها یا املاک سرمایه گذاری کنین، در طولانی مدت به یه درامد خیلی خوبی می رسین. 

کاربرهای ایرانی از این روش برای درامد زایی استفاده می کنن. بهتره توجه داشته باشین که برای درامدزایی از این طریق باید به خوبی در مورد نحوه سرمایه گذاری اطلاعات کافی داشته و در این مورد هوشیار عمل کنین.

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین نکات در خرید و اجاره ملک متاورس، انتخاب زمین مناسب هستش. خرید زمین تو دنیای متاورس درست شبیه خرید زمین تو دنیای واقعی هستش. پس همونطور که تو دنیای واقعی نسبت به خرید زمین یا ملک حساسیت های خاصی به خرج می دین پس تو دنیای متاورس هم همینطور باشین. 

یکی از موارد مهمی که باید بهش توجه داشته باشین اینه که این نوع روش یکم زمان بره. شما دارین روی یه زمینی سرمایه گذاری می کنین که ممکنه تو اینده نتیجه خیلی خوبی داشته باشه. پس صبر خیلی مهمه. 

سعی کنین تو این نوع روش درامد زایی خلاقیت لازم رو هم داشته باشین و بدونین زمین یا ملکی رو که تو دنیای متاورس خریداری کردین به چه منظوری بوده و می خواین باهاش چیکارکنین تا در اینده به یه درامد عالی ازش برسین. 

نحوه درامدزایی از طریق زمین های بازی های متاورسی

تو بخش قبل گفتیم که خرید و فروش زمین تو بازی های متاورسی خیلی سود ده بوده و بازدهی فوق العاده ای داره. اما بهتره بدونین که کسب درامد در این روش فقط به خرید و فروش محدود نمیشه. 

بیاین باهم در مورد روش های دیگه درامد زایی از طریق این راه هم اشنا شیم تا فرصت های بیشتری برای کسب درامد از طرق مختلف داشته باشیم. 

  • خرید و فروش

همونطور که اسمش هم معلومه، از طریق خرید و فروش تکه های زمین میشه به یه درامد عالی از دنیای متاورس رسید. 

  • کارگزاری املاک

دنیای متاورس درست شبیه دنیای واقعی خودمونه. همونطور که برای خرید و فروش ملک و زمین تو دنیای واقعی از یه واسطه برای انجام معامله استفاده می شه، در دنیای متاورس هم نیاز به شرکت های تسهیل کننده معامله به خوبی حس میشه.

اگر بتونید به عنوان واسطه عمل کرده و رابط میان خریدار و فروشنده باشین، میتونین از طریق انجام معامله کمیسیون خوبی دریافت کنین. 

  • اجاره

شما می تونین با خرید زمین و اجاره اون ماهانه کسب درامد کنین.

  • مدیریت املاک

اگه استعداد خوبی تو مدیریت دارین پس میتونین از مدیریت املاک برای درامدزایی استفاده کنین. شما می تونین با مدیریت دارایی های کاربران دیگه مثل سالن های کنسرت به درامد خوبی برسین. 

  • طراحی ملک

اگه استعداد خاصی تو طراحی دارین پس می تونین با طراحی ساختمان های متاورسی یه کسب و کار پررونق راه بندازین. طراحان 3 بعدی به خوبی می تونن از پس طراحی املاک متاورسی بربیان و درامد خوبی داشته باشن. 

مقاله پیشنهادی: معرفی 5 باز ی اینده دار NFT

تبلیغات از طریق دنیای متاورس

بازی های متاورسی یکی از بهترین راه ها برای کسب درامد هستن. همونطور که گفتیم، دنیای متاورس درست شبیه دنیای واقعی هستش.امروزه تبلیغات به یکی از مهم ترین بخش های هر تجارت و درامدزایی تبدیل شده. بدون دیده شدن و تبلیغ نمیشه به درامد خوبی رسید. 

بازاریابی و تبلیغ یکی از شغل های محبوبی هستش که جوان های امروزی بهش علاقه زیادی دارن چون می تونن از این راه با افراد بیشتری در ارتباط باشن. 

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

شما میتونین تو دنیای متاورس با افراد زیادی در ارتباط باشین و از این طریق یه محصول یا خدمات خاصی رو براشون تبلیغ کنین. 

اگه تو رشته بازاریابی مهارت داشته باشین می تونین علاوه بر تبلیغ، مشاوره هم بدین. علاوه بر این اگه مهارتی تو طراحی بنر یا تیزر دارین، می تونین از این راه هم کسب درامد کنین.

درسته که متاورس یه دنیای وسیع اما محدوده اما می تونین با استفاده از هر روشی در اون به کسب درامد بپردازین.در روش کسب درامد از طریق تبلیغات باید به نکات ویژه ای توجه کنین. خلاقیت و انتخاب مخاطب مناسب خیلی مهم هست.

باید بدونین تبلیغ شما در دنیای متاورس اونقدر باید جذاب باشه که بتونه مخاطب های زیادی رو از میون هزارتا تبلیغ مشابه به سمت شما بکشونه.دنیای بازی های متاورسی ویژگی های منحصر به فردی دارن.

تا اینجا شما رو با چند روش مختلف کسب درامد از طریق بازی های متاورسی اشنا کردیم. حالا می خوایم بدونیم این دنیای وسیع چه ویژگی هایی داره که اونو اینقدر نسبت به برنامه های مشابه متمایز کرده.

مد و فشن

مد و فشن یکی از کاربردهای اولیه دنیای متاورس بوده. خیلی از برند های معروف مانند گوچی در تلاش هستن که بتونن طراحی لباس مجازی به شکل NFT ایجاد کنن. طراحان لباس میتونن لباس های دیجیتال مجازی تولید کنن و با فروش اونها در دنیای متاورس به درامد خیلی خوبی برسن. 

ابزار VoxEdit یکی از ابزارهایی هستش که میتونین از اون برای طراحی استفاده کنین. 

درامدزایی از طریق آموزش

همونطور که می دونین بیماری کرونا باعث تعطیلی دانشگاه ها و مدارس شد. همین امر روز به روز نیاز به اموزش انلاین رو تقویت کرد تا جاییکه بیشتر بستر اموزش به اموزش انلاین اختصاص یافت. 

شما می تونین علاوه بر خیلی از برنامه های اموزشی دیگه، از بازی متاورس هم برای اموزش انلاین استفاده کنین و یه کلاس درس خصوصی تشکیل بدین. 

ایجاد گالری هنری

اگه جزء اون دسته افرادی هستین که به کارهای هنری علاقه زیادی دارین و نمی دونین چطور می تونین از این طریق به درامدزایی برسین، می تونین از بازی متاورس استفاده کنین.

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

حالا چطور ممکنه از طریق یه برنامه به فروش اثار هنری دست پیدا کرد؟ شما می تونین یه گالری هنری برای خودتون تو دنیای متاورس داشته باشین و از افراد بابت هر بازدید هزینه های دریافت کنین.

علاوه بر این، می تونین گالری هنری تون رو به افراد دیگه اجاره بدین و کمیسیون دریافت کنین. هرچقدر گالری شما شناخته شده تر باشه، تمایل به برگزاری نمایشگاه در گالری شما هم افزایش پیدا می کنه. 

بستر مناسب برای ایجاد کسب و کار 

اگه به دنبال ایجاد یه بستر مناسب برای کسب و کارتون هستین می تونین از متاورس استفاده کنین. با باز کردن فروشگاه های مجازی می تونین به درامد خیلی خوبی برسین. 

مهم نیست فروشتون در چه زمینه ای باشه، اگه تواناییش رو دارین این راه رو ادامه بدین تا درامد زایی خیلی خوبی داشته باشین. 

سفر و گردش

افرادی هستن که به خاطر داشتن مشکلات زیاد توانایی سفر و گردش ندارن. این افراد می تونن از تورهای مجازی دنیای متاورس استفاده کنن. 

دنیای متاورس یه سفر مجازی فراهم می کنه تا افراد بتونن از این طریق به مکان های تاریخی سراسر دنیا سفر کنن. 

این مورد نه تنها کارایی خیلی خوبی داره بلکه باعث افزایش حوزه توریستی و آژانس های مسافرتی هم میشه. 

کارمند مجازی 

دنیای متاورس هم مثل دنیای واقعی برای انجام کارها و مدیریت نیاز به کارمند داره. با این تفاوت که کارمند های دنیای متاورس از نوع مجازی هستن.

خیلی از افراد به صورت مجازی برای شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت در بازی های متاورس فعالیت می کنن. 

طراح 3 بعدی، معمار واقعیت مجازی، مدیریت جامعه، توسعه دهنده، کارگزار املاک، کد نویس، محتوا نویس و.... از جمله شغل هایی هستن که در اینده ای نه چندان دور به عنوان پایه های اصلی دنیای متاورس شناخته می شن. 

ویژگی های بازی های متاورسی مناسب برای کسب درامد 

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

• در بازی های متاورسی نیازی به حضور فیزیکی کاربر وجود نداره. 

• خیلی راحت می تونین ظاهرتون رو تو این برنامه تغییر بدین. 

• می تونین تو جشن ها و جلسه های انلاین شرکت کنین.

• هیچ تعطیلی نداره و همیشه بازه.

بهترین پلتفرم های خرید و فروش زمین در متاورس

همونطور که تو بخش های قبل اشاره کردیم، خرید و اجاره ملک یکی از روش های عالی و پرسود کسب درامد از طریق دنیای متاورس هستش. 

برای خرید و فروش املاک و زمین در دنیای متاورس به پلتفرم های مخصوصی نیاز داریم. پلتفرم های 

• آپلند ( upland)

• دسنترالند ( decentraland)

دو نمونه از بسترهای مهم برای خرید و فروش ملک در دنیای متاورس شناخته می شن. 

• بهترین توکن های متاورسی

تا این بخش از مقاله خیلی خوب یادگرفتیم که می تونیم با بازی در دنیای متاورس به کسب درامد برسیم. کاربر ها با هر برد در بازی و شکست حریف، ارز دیجیتال و یا توکن دریافت می کنن. 

بهتره بدونین توکن های دریافتی متاورس انواع مختلفی دارن که از بهترین این نوع واحد های ارزی می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

• گالا

• انجین

• دسنترالند

• بلاکتوپیا

• سند باکس

• اکسی اینفنیتی

بهترین بازی های دنیای متاورس

چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

دنیای متاورس به یه بازی محدود نمیشه بلکه بازی های مختلفی داره که از میان تمامی اینها می تونیم به بهترین های این بازی ها اشاره کنیم. 

• سند باکس

• اکسی اینفنیتی

• سوریر

• آلترا

از جمله بهترین بازی های متاورسی هستن که میتونین از اونا برای کسب درامد استفاده کنین. 

نتیجه گیری کلی 

در مقاله چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟ خیلی خوب یادگرفتیم که بازی های متاورسی یا دنیای متاورس خیلی شبیه به دنیای واقعی هستش. ما می تونیم هرکاری رو که تو دنیای واقعی برای کسب درامد انجام میدیم تو دنیای متاورس هم انجام بدیم.

حتی میشه گفت متاورس کارایی و درامدزایی بالاتری نسبت به دنیای واقعی داره. شما میتونین از طریق بازی، سرمایه گذاری، خرید و فروش زمین، اموزش و هر روش دیگه ای درامدزایی بسیار خوبی داشته باشین. 

تو دنیای متاورس برخلاف دنیای واقعی از ارزهای دیجیتال یا توکن ها به عنوان درامد استفاده میشه که شما می تونین از اونا برای خرید وفروش یا هر نوع هدف دیگه ای استفاده کنین. 

شناسایی هدف شما از بازی، میزان سودی که به دست میارین، میزان هزینه ای که برای شروع بازی قرار میدین و... همگی از جمله معیارهایی هستن که به شما در انتخاب بهترین بازی متاورسی برای کسب درامد کمک می کنن. 

در بخش های پایانی این مقاله، شما رو با انواع بازی های متاورسی کاربردی که بالاترین میزان درامدزایی رو دارن اشنا کردیم. 

حالا دیگه می دونین چه نوع توکن هایی در دنیای متاورس رد و بدل میشه و چه ارزشی رو به خودشون اختصاص دادن.

اشنایی با تکنولوژی های جدید می تونه زندگی در اینده رو براتون راحت تر کنه. اینده چیزی جز تکنولوژی نیست. پس از همین الان وارد این دنیا بشین تا بتونین مهارت کافی برای درامد زایی از طریق بازی های متاورسی به دست بیارین. 

با مطالعه دقیق این مقاله می تونین متوجه بشین که چطور می تونیم یه بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم. 


نظرات کاربران در مورد چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟
سوال امنیتی :5+88 = ?