شکایت مدیر عامل بایننس CZ از بلومبرگ به دلیل ادعای کذب

1401/05/05
شکایت مدیر عامل بایننس CZ از بلومبرگ به دلیل ادعای کذب

براساس گزارش رسانه هنگ کنگ اکونومیک تایمز HKET، چانگ‌ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس در روز سه شنبه 26 جولای شکایتی علیه شرکت زیرمجموعه چینی زبان بلومبرگ، شرکت مدرن مدیا تنظیم کرده است. این شرکت رسانه ای در دویست و پنجاهمین نسخه هفتگی خود عنوانی با مضمون «طرح پانزی چانگ پنگ ژائو» منتشر کرده است.

به گفته چانگ‌ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس؛ ادعای کذب رسانه تاثیرگذار بلومبرگ به وجهه عمومی او آسیب رسانده است. مدیر عامل بایننس طبق توییتی از شرکت زیرمجموعه چینی زبان بلومبرگ، مدرن مدیا خواسته است تا نظرات توهین آمیز علیه چانگ‌ پنگ ژائو را حذف و رسما عذرخواهی نماید که در غیر این صورت چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، شرکت چینی بلومبرگ را به دادگاه خواهد کشاند.

با این حال، ناشر قبل از تغییر عنوان، شماره ‌ای جدیدی را با عنوان جلد «طرح پانزی چانگ ‌پنگ ژائو» منتشر کرده است. براساس شکایت بایننس از بلومبرگ احتمالا این شرکت موظف به پرداخت خسارت خواهد شد.

این اولین باری نیست که ژائو از یک خبرگزاری بزرگ شکایت کرده است. بایننس در سال 2020 از فوربس به دلیل مقاله ای که این شرکت را متهم به کار مخفیانه برای انتقال پول و فرار مالیاتی کرده بود، شکایت کرد. بایننس در اوایل سال 2021 از این شکایت صرف نظر کرد و بعداً یک سال بعد از سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در این رسانه خبر داد.

چانگ‌ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس و بایننس تاکنون در خصوص این ادعا اظهار نظر نکرده اند، اگرچه ژائو با بازنشر پستی از Watcher Guru در روز سه شنبه 26 جولای به دخالت خود در این پرونده اشاره کرده است.

شایعه تغییرعنوان بایننس

به نظر می رسد بلومبرگ تا حدودی نگرانی های چانگ‌ پنگ ژائو را قبل از طرح دعوی برآورده کرده است. شایعاتی که هنوز تایید نشده مبنی بر تغییر عنوان بایننس به "The Mysterious Changpeng Zhao"(چانگ‌ پنگ ژائو اسرارآمیز) وجود دارد.

گزارش ‌ها در جاهای دیگر حاکی از آن است که برخی از عنوان توهین ‌آمیز هفته گذشته به «چانگ ‌پنگ ژائو اسرارآمیز» تغییر یافته است. علاوه بر این، عنوان توهین آمیز «طرح پانزی چانگ ‌پنگ ژائو» فقط در نسخه چینی جلد دیده می شود و نسخه انگلیسی جلد با عنوان "آیا ثروتمندترین مرد کریپتو می تواند سرما را تحمل کند؟" منتشر شده است.

براساس اظهارات مدیر عامل بایننس، چانگ‌ پنگ ژائو؛ رسانه بلومبرگ با او منصفانه رفتار نکرده است. بلومبرگ چینی اخیرا مصاحبه ای با مدیر عامل بایننس داشته که با واکنش مثبت و منفی بسیاری مواجه شده است با این حال، به گفته مدیر عامل بایننس، بلومبرگ چینی تصمیم گرفته تنها واکنش های منفی را منتشر نماید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شکایت مدیر عامل بایننس CZ از بلومبرگ به دلیل ادعای کذب
سوال امنیتی :8+85 = ?