صرافی زد بی(ZB) چیست و چه مزایایی دارد؟

1402/03/24

صرافی ارز دیجیتال زد بی(ZB)؛ صرافی امن و مطمئن ارزهای دیجیتال در میان اعضای جامعه رمزارزها! آیا تا الان چیزی درباره این پلتفرم معاملاتی شنیدین؟ آیا می دونین صرافی زد بی چیست؟ صرافی ZB چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ کارمزدهای صرافی ارز دیجیتال زد بی چقدر هست؟ امنیت صرافی Zb در چه سطحیه؟ عملکرد پلتفرم معاملاتی زد بی چجوریه؟ بازارهای صرافی ZB کدامند؟

در طی سال های اخیر، تعداد زیادی از صرافی ها در دنیای بلاک چین به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به شکلی می تونن معاملات رمزارزها رو واسه کاربران خودشون تسهیل کنند، ولی متاسفانه بیشترشون ایرانی ها رو تحریم کردن. در این میان صرافی ارز دیجیتال زد بی رو میشه جزو بهترین و البته شاخص ترین بسترهای معاملاتی در سطح دنیا دونست که می تونین معاملات خودتون رو در این صرافی انجام بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی زد بی چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی زد بی(ZB) به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی زد بی بپردازیم و کارمزدهای صرافی ZB رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی ارز دیجیتال زد بی چیست؟

صرافی ارز دیجیتال زد بی چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی ارز دیجیتال زد بی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی زد بی(ZB) پلتفرم معاملاتی موفق در زمینه رمزارزهاست که کمی بعد از ممنوعیت ICO در چین در سال 2013 ایجاد شد. راه اندازی صرافی ارز دیجیتال زد بی در چین بعد از اقدامات سخت گیرانه حقوقی علیه رمزارزها تونست فضای مثبتی در جامعه ارزهای دیجیتال به وجود بیاره. یکی از مزیت های اصلی صرافی زد بی پایین بودن هزینه کارمزد تراکنش ها و معاملات در این پلتفرم معاملاتی هست.

جالب اینجاست که بدونین از زمان پیدایش و شروع به کار صرافی زد بی(ZB) در سال 2013 میلادی، این پلتفرم معاملاتی از نظر حجم مبادلات رمزارزها صعود کرده و مدت زیادی در بین 20 صرافی برتر رمزارزها قرار داشت. همچنین دفتر مرکزی صرافی زد بی در هنگ کنگ قرار داره تا از قوانین و مقررات سخت گیرانه چین در برابر معاملات ارزهای دیجیتال در امان باشه. نکته قابل توجه این هست که صرافی زد بی ابتدا به تریدرهای چینی و آسیایی خدمات ارائه میداد، ولی به تدریج معامله گران دیگه از سراسر دنیا رو قبول کرد.

مقاله پیشنهادی: صرافی بینگ ایکس(BingX) چیست؟

مزایا و معایب صرافی زد بی(ZB)

مزایا و معایب صرافی زد بی(ZB)

همونطور که گفتیم، صرافی زد بی(ZB) از جمله صرافی هایی هست که تعداد زیادی از رمزارزها رو به تریدرها و معامله گران ارائه میده. این صرافی پلتفرم پیشرفته و در عین حال ساده ای داره، کاربرپسند هست و دو رابط جداگونه داره. استفاده از صرافی ارز دیجیتال زد بی مزایا و معایب زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب صرافی زد بی بپردازیم.

مزایای صرافی زد بی

  • یکی از مزایای صرافی زد بی که باعث میشه تا مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیره، آسون بودن استفاده و رابط کاربرپسند اون هست.
  • میزان نقدینگی صرافی زد بی(ZB) بالا هست و همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و به یکی از صرافی های مناسب تبدیل بشه.
  • طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال در این صرافی پشتیبانی میشه و شما می تونین رمزارزهای مورد نظر خودتون رو در این پلتفرم خرید و فروش کنین.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی زد بی این هست که پلتفرم تریدر پیشرفته ای رو واسه تریدرها و معامله گران بازار رمزارزها فراهم می کنه.
  • کارمزد تراکنش ها در صرافی ارز دیجیتال زد بی(ZB) پایین هست و شما می تونین با کمترین هزینه تراکنش های خودتون رو انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: صرافی کوین لوکالی(Coinlocally) چیست؟

معایب صرافی زد بی

  • یکی از معایب صرافی ارز دیجیتال ZB این هست که یه صرافی قانونی نیست. به همین دلیل خیلی از افراد می ترسن تا باهاش کار کنند.
  • صرافی ارز دیجیتال زد بی(ZB) از هیچ ارز فیاتی پشتیبانی نمی کنه. بنابراین، باید ارزهای فیات رو از سایر صرافی ها یا پلتفرم های معاملاتی خریداری کنین.

کارمزدهای صرافی ZB چقدر است؟

کارمزدهای صرافی ZB چقدر است؟

آیا می دونین کارمزدهای صرافی ZB چقدر است؟ بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال زد بی درباره کارمزدهای خودش خیلی شفاف و واضح عمل می کنه و همه کارمزدها رو به صورت شفاف در بخش هزینه ها در سایت صرافی تعیین کرده. کارمزد انجام معاملات واسه همه ارزهای دیجیتال در همه بازارها 0.2 درصد هست. این میزان نرخ خیلی رقابتی هست و واسه معامله گران خیلی جذابه. همچنین اگه این کارمزد رو با توکن مخصوص همین صرافی که به ZB Coin معروف هست، پرداخت کنین می تونین مقدار کارمزد رو به نصف کاهش بدین.

نکته قابل توجه این هست که صرافی ارز دیجیتال زد بی(ZB) هیچ هزینه ای واسه سپرده ها از کاربران نمی گیره، ولی تریدرها و معامله گران باید هزینه برداشت رو که از یه ارز دیجیتال به رمزارز دیگه متفاوت هست، پرداخت کنند. مثلا هزینه برداشت واسه بیت کوین BTC 0.0001، واسه لایت کوین LTC 0.005 و واسه اتریوم ETH 0.01 هست، این هزینه ها در مقایسه با سایر صرافی های ارز دیجیتال خیلی کمتر هست.

مقاله پیشنهادی: کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

امنیت صرافی معاملاتی ZB چگونه است؟

صرافی ارز دیجیتال ZB به عنوان یه صرافی امن و مطمئن رمزارزها در بین اعضای جامعه رمزارزها شناخته میشه. این صرافی آخرین و بهترین اقدامات امنیتی رو واسه اطمینان از امنیت کاربران و منابع مالی اون ها اجرا می کنه. مثلا تریدرها و کاربران می تونن واسه ورود به حساب کاربری خودشون و انجام نقل و انتقالات و برداشت ها، احراز هویت دو عاملی گوگل رو پیاده سازی کنند. همچنین تایید اعتبار از طریق ایمیل و پیام کوتاه و همچنین یه پین معامله رو هم میشه فعال کرد که با رمز ورود شما فرق داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی زد بی چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی زد بی(ZB) به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی زد بی بپردازیم و کارمزدهای صرافی ZB رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی زد بی(ZB) پلتفرم معاملاتی موفق در زمینه رمزارزهاست که کمی بعد از ممنوعیت ICO در چین در سال 2013 ایجاد شد. این صرافی مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیره. شما می تونین با استفاده از این صرافی به رمزارزهای مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین.


نظرات کاربران در مورد صرافی زد بی(ZB) چیست و چه مزایایی دارد؟
سوال امنیتی :4+46 = ?