بهترین برنامه های مدیریت رمزارزها و امکانات آنها

1402/03/20

بهترین برنامه های مدیریت ارزهای دیجیتال و امکانات آنها؛ آیا دوست دارین با این اپلیکیشن ها آشنا بشین؟ آلارم قیمت ارز دیجیتال چیست؟ چجوری از تغییرات قیمت رمزارزها به صورت آلارم باخبر بشیم؟ اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال چه امکاناتی رو واسه کاربران خودشون فراهم می کنند؟ چجوری میشه از این برنامه ها استفاده کرد؟ بهترین برنامه های مدیریت رمزارزها کدامند؟

شما چه یه تریدر ارزهای دیجیتال و چه دنبال کننده کنجکاو بازار کریپتو باشین، داشتن یه برنامه مدیریت ارزهای دیجیتال کار شما رو واسه پیگیری قیمت رمزارزها آسون تر می کنه. اپلیکیشن های پیگیری قیمت ارزهای دیجیتال به شما کمک می کنند تا بتونین پورتفولیوی خودتون رو به صورت لحظه ای دنبال کنین و در جریان میزان سود و ضرر خودتون قرار بگیرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله برنامه های مدیریت رمزارزها، اطلاعاتی درباره آلارم قیمت ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین برنامه های مدیریت ارزهای دیجیتال بپردازیم و امکانات این برنامه ها رو مورد بررسی قرار بدیم.

آلارم قیمت ارز دیجیتال چیست؟

آلارم قیمت ارز دیجیتال چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که آلارم قیمت ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که آلارم قیمت ارز دیجیتال یا Crypto Alerts ممکنه حالت ها و شرایط مختلفی داشته باشه. در آسون ترین شکل، هشدار مربوط به قیمت رمزارزهاست. در این حالت کاربر از طریق سایت، برنامه یا سایر ابزارهای ارتباطی مثل ایمیل، تلگرام، واتساپ و پیامک هشداری مبنی بر تغییر قیمت ارز دیجیتال مورد نظر دریافت می کنه. معمولا درصد تغییر قیمت ارز دیجیتال توسط کاربر تعیین میشه.

سایت ها و اپلیکیشن های زیادی اقدام به ارسال آلارم قیمت رمزارزها می کنند. احتمالا شما هم در تلگرام یا فضای وب با تبلیغات زیادی مبنی بر ارائه سیگنال ارز دیجیتال روبرو شدین. خیلی از این آلارم ها یا سیگنال ها معتبر نیستن. بنابراین، واسه سرمایه گذاری عاقلانه باید به سراغ بهترین ابزارهای آلارم قیمت ارز دیجیتال برین. برخی از بهترین ابزارهای آلارم قیمت ارز دیجیتال عبارت هستن از:

  • کریپتو لانچ پد(Crypto Launchpad)
  • تریدینگ ویو(TradingView.com)
  • کوین مارکت کپ(CoinMarketCap)
  • فت پیگ سیگنال(Fat Pig Signals)
  • کریپتو سیگنال(Cryptosignals.org)

مقاله پیشنهادی: اسلیپیج Slippage یا لغزش قیمت چیست؟

بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال توسعه و بزرگ شدن هست. در این میان واسه جا نموندن از سرعت بالای پیشرفت فناوری بلاک چین، داشتن یه اپلیکیشن ارز دیجیتال می تونه مزایای زیادی واسه شما به همراه داشته باشه. شما می تونین با استفاده از این برنامه ها اطلاعات و داده های زیادی درباره وضعیت رمزارزها به دست بیارین و بهترین تصمیم رو واسه خرید و فروش اون ها بگیرین. به همن منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال و امکانات اون ها بپردازیم.

  • برنامه Bitcoin Checker

یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال، برنامه Bitcoin Checker هست که قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید رو داره. در این برنامه قیمت بیشتر رمزارزها با یه رابط کاربری ساده و آسون به شما نشون داده میشه. راحتی این برنامه از این نظر خوب هست که فرد در بین بمباران تعداد زیاد اطلاعات، درگیر ظاهر و گرافیک اضافی رابط کاربری برنامه مورد نظر نمیشه و به راحتی به هدفش میرسه.

  • برنامه Hodler

برنامه Hodler هم یکی دیگه از بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین سرمایه گذاری هایی که در رمزارزها انجام دادین رو به عنوان یه پرتفوی به این برنامه اضافی کنین و در یه نگاه وضعیت کلی اون ها رو تجزیه و تحلیل کنین. همچنین شما می تونین در این اپلیکیشن واسه قیمت رمزارزها آلارم یا هشدار تنظیم کنین که بعد از رسیدن قیمت به نقطه مشخص شده واسه شما در این برنامه نوتیف فرستاده بشه.

  • برنامه CoinGecko

یکی دیگه از بهترین برنامه های مدیریت رمزارزها، اپلیکیشن CoinGecko هست. این اپلیکیشن یکی از برنامه های ارز دیجیتال نشون دهنده قیمت و اطلاعات رمزارزهاست که معمولا هر رمزارز جدیدی که وارد بازار میشه اون رو پشتیبانی می کنه. این برنامه با بیش از 1 میلیون نصب، رتبه خوبی در گوگل پلی به دست آورده و اطلاعاتی مثل تاریخچه قیمت رو واسه تریدرها و معامله گران نشون میده.

  • اپلیکیشن کوینکس(Coinex)

بهترین برنامه های مدیریت رمزارزها و امکانات آنها

اپلیکیشن کوینکس(Coinex) هم یکی دیگه از بهترین برنامه های مدیریت ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این برنامه قیمت لحظه ای رمزارزها رو ببینین. مهم ترین و اصلی ترین کاربرد برنامه کوینکس، خرید و فروش رمزارزهاست. این برنامه به عنوان اپلیکیشن رسمی صرافی کوینکس می تونه یه تکنیک واسه کسب سود از معاملات ارزهای دیجیتال محسوب بشه. با این برنامه مشاهده قیمت ها، چارت قیمت ارز دیجیتال، ترید و خیلی از امکانات دیگه رو می تونین یکجا داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟

  • برنامه دلتا(Delta)

یکی دیگه از بهترین اپلیکیشن های مدیریت ارزهای دیجیتال، برنامه دلتا یا Delta هست که شما می تونین با استفاده از اون سبد دارایی یا پرتفوی رمزارزهای خودتون رو مدیریت کنین. همچنین مشاهده آخرین قیمت ها، چارت های بازار و اطلاع از تغییرات قیمت فقط بخشی از امکانات این اپلیکیشن هست. شما می تونین با کمک این برنامه کوین های مورد نظر خودتون رو همراه با جزئیات تجزیه و تحلیل کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله برنامه های مدیریت رمزارزها، اطلاعاتی درباره آلارم قیمت ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین برنامه های مدیریت ارزهای دیجیتال بپردازیم و امکانات این برنامه ها رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطورکه گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا هست که نوسانات قیمتی زیادی داره و همین نوسانات فرصت های کسب سود زیادی رو واسه تریدرها و معامله گران فراهم می کنه. شما می تونین با کمک اپلیکیشن های مدیریت رمزارزها، این فرصت ها رو شناسایی کرده و سودهای زیادی به دست بیارین.


نظرات کاربران در مورد بهترین برنامه های مدیریت رمزارزها و امکانات آنها
سوال امنیتی :3+53 = ?