کپی تریدینگ در پلتفرم دیلریفای(Dealerify)

1402/03/17

کپی تریدینگ در پلتفرم دیلریفای(Dealerify)؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این پلتفرم به دست بیارین؟ ایا می دونین پلتفرم دیلریفای چیست؟ پلتفرم دیلریفای چه امکاناتی به کاربران ارائه می کنه؟ مزایا و معایب کپی تریدینگ در دیلریفای چیست؟ پلتفرم دیلریفای چه ویژگی هایی داره؟ انواع پلن های پلتفرم Dealerify کدامند؟ چجوری حساب صرافی خودمون رو به دیلریفای متصل کنیم؟

هیچ تریدری از روز اول حرفه ای نبود. یه معامله گر حرفه ای کوله باری از تجربه رو حمل می کنه که نتیجه سال ها آزمون و خطاست. وقتی شما در بازاری فعالیت می کنین که در اون اشتباه عمل کردن تاوان سنگینی داره، لازمه تا حرفه ای عمل کنین. واسه تبدیل شدن به تریدر حرفه ای نیاز به آموزش و تقلید از تریدرهای حرفه ای دارین. کپی تریدینگ یکی از روش هایی هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال صرافی اینانس، اطلاعاتی درباره پلتفرم دیلریفای یا Dealerify به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب پلتفرم دیلریفای بپردازیم و نحوه استفاده از این پلتفرم رو به شما یاد بدیم.

پلتفرم دیلریفای چیست؟

پلتفرم دیلریفای چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که پلتفرم دیلریفای چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که پلتفرم دیلریفای یا Dealerify یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم ها برای ترید کردن هست. کار کردن با این پلتفرم معاملات زیاد سخت نیست و امکانات زیادی رو واسه معامله گران و کاربران ارائه میده. سال ها تجربه در زمینه تریدر و خدمات مربوط به اون دیلریفای رو به یکی از جذاب ترین گزینه ها واسه معامله گران کرده. همچنین این پلتفرم امکانات جالبی هم واسه کپی تریدینگ واسه کاربران فعال کرده.

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم دیلریفای(Dealerify) قصد داره در بازار رمزارزها واسه همه تریدرها و معامله گران سودمند باشه. استفاده از امکانات این پلتفرم واسه همه کاربران به مدت هفت روز رایگان هست. همچنین این پروتکل واسه امنیت و راحتی کاربران خودش به حساب صرافی یا ولت شما دسترسی نداره. شما فقط API صرافی مورد نظر خودتون رو به این پلتفرم متصل می کنین تا بتونین با خیال راحت معاملات خودتون رو انجام بدین. به این ترتیب می تونین از امن بودن سرمایه خودتون در صرافی مطمئن باشین.

مقاله پیشنهادی: 4 مورد از بهترین پلتفرم های توسعه Dapp

مزایا و معایب پلتفرم دیلریفای

مزایا و معایب پلتفرم دیلریفای

همونطور که گفتیم، دیلریفای نوعی پلتفرم برای ترید ارزهای دیجیتال هست. در واقع یه پلتفرم واسه ترید خودکار رمزارزهاست. خدمات متنوع و جذابی رو به کاربران ارائه میده که این خدمات و سرویس ها می تونه واسه هر سطح از معاملات سودمند باشه. شما می تونین در این پلتفرم کپی تریدینگ هم انجام بدین. کپی تریدینگ در این پلتفرم مزایا و معایب خاص خودش رو داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب پلتفرم دیلریفای بپردازیم.

مزایای کپی تریدینگ در دیلریفای

  • تجربه کاربری ساده
  • مدیریت چندین حساب و صرافی
  • تنظیم سفارشات بدون مسدود کردن دارایی
  • محافظت از پوزیشن های آتی در برابر لیکویید شدن
  • امکان تعیین میزان سرمایه مصرف شده در معاملات کپی
  • امکان خروج اضطراری در بازار نزولی
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

معایب کپی تریدینگ در دیلریفای

بهتره بدونین تنها عیب بزرگی که پلتفرم دیلریفای(Dealerify) داره این هست که تعداد صرافی ارز دیجیتال که می تونین به این پلتفرم متصل کنین، محدود به بایننس، کوکوین و بای بیت هست. البته از اونجایی که این سه مورد جزو پرطرفدارترین صرافی های موجود در بازار ارزهای دیجیتال هستن، احتمالا این عیب اهمیت زیادی نداره.

نحوه ثبت نام در سایت دیلریفای چگونه است؟

نحوه ثبت نام در سایت دیلریفای چگونه است؟

واسه ثبت نام در سایت دیلریفای اول باید وارد لینک https://dealerify.io بشین که صفحه اصلی سایت دیلریفای هست و سپس با توجه به تصویر بالا از بخش بالا و سمت راست روی گزینه Sign Up کلیک کنین. اگه قبلا در این سایت ثبت نام کرده بودین، می تونین روی گزینه Login کلیک کنین و بعد از وارد کردن رمز عبور وارد حساب خودتون بشین. در مرحله بعد از شما کشور مورد نظر، شماره تلفن خواسته میشه و کد امنیتی واستون اس ام اس میشه. بعد از وارد کردن کد روی Confirm کلیک کنین و بعدا نام، نام خانوادگی، ایمیل، رمز عبور و کد دعوت رو وارد کنین تا وارد پنل خودتون بشین تا معاملات رو شروع کنین.

ویژگی های سایت دیلریفای

دیلریفای نوعی پلتفرم حرفه ای واسه تجارت، معاملات کپی و تجارت خودکار هست. خدمات متنوع و قابل توجهی در این پلتفرم وجود داره که می تونه برای هر سطح از معاملات مفید باشه. دیلریفای می خواد تجارت در بازار ارزهای دیجیتال رو واسه همه کاربران لذت بخش کنه. برخی از ویژگی های سایت دیلریفای عبارت هستن از:

  • در سایت دیلریفای ابزارهایی واسه ترید ارزهای دیجیتال به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گرفته. کاربران می تونن به راحتی با استفاده از این ابزارها به ترید خودکار رمزارزها بپردازن.
  • سایت دیلریفای واسه همه کاربران خودش ابتدای ورود به مدت 7 روز امکانات رایگان در نظر گرفته تا بدون هیچ هزینه ای با شرایط پلتفرم و امکانات و مزایای اون آشنا بشن.
  • سایت دیلریفای کل فضای معاملاتی پر از اعداد رو به فضایی هماهنگ تبدیل می کنه. شما می تونین پوزیشن های خودتون رو در یه صفحه مشاهده کنین و در اسرع وقت هر تصمیمی که می خواهین واسه اون ها بگیرین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کپی تریدینگ در پلتفرم دیلریفای، اطلاعاتی درباره پلتفرم دیلریفای یا Dealerify به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب پلتفرم دیلریفای بپردازیم و نحوه استفاده از این پلتفرم رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، پلتفرم دیلریفای یا Dealerify یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم ها برای ترید کردن هست. کار کردن با این پلتفرم معاملات زیاد سخت نیست و امکانات زیادی رو واسه معامله گران و کاربران ارائه میده. این سایت مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از کاربران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

 


نظرات کاربران در مورد کپی تریدینگ در پلتفرم دیلریفای(Dealerify)
  • ممنون از آموزش خوبتون. من نزدیک به یک سال هست که از این سایت استفاده میکنم امکاناتش خوبه اما هنوز از کپی تریدینگ اون استفاده نکردم. ممنون میشم اگه کپی تریدر خوبی توی این سایت معرفی کنین که مطمئن باشه و سود ده

سوال امنیتی :4+95 = ?