ماینر هلیوم چیست؟(نحوه استخراج ارز HNT)

1402/03/16

ماینر هلیوم؛ ابزار سخت افزاری برای استخراج ارز HNT! چجوری هلیوم ماین کنیم؟ با نصب فقط یه ماینر هلیوم چقدر درآمد خواهیم داشت؟ فاصله ماینر ما از سایر ماینرهای شبکه چقدر باید باشه؟ دستگاه استخراج ارز هلیوم رو از کجا تهیه کنیم؟ آیا استخراج هلیوم با گوشی ممکن هست؟ آیا ماین هلیوم در ایران قانونی هست؟ نقشه هلیوم چیست و چجوری کار می کنه؟ آیا  خرید هلیوم به صرفه تر است یا استخراج آن برای کسب درآمد؟

هلیوم یه شبکه بی سیم غیرمتمرکز هست که از دستگاه های هوشمند کم مصرف برای انتقال و دریافت داده ها به اینترنت استفاده می کنه. ارائه دهنده های پوشش شبکه هلیوم به عنوان معدن ها شناخته میشن. شما می تونین با تهیه دستگاه های سخت افزاری اقدام به استخراج ارز دیجیتال هلیوم کرده و درآمد زیادی کسب کنین. ما سعی می کنیم در مقاله ماینر هلیوم چیست؟ اطلاعاتی درباره ماینر هلیوم به شما ارائه کنیم و به بررسی میزان درآمد ماینر هلیوم بپردازیم و نحوه استخراج ارز HNT رو به شما یاد بدیم.

ماینر هلیوم چیست؟

ماینر هلیوم چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که ماینر هلیوم چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ماینر هلیوم دستگاهی بی سیم هست و در مقابل پوشش رادیویی ای که فراهم می کنه، ارز دیجیتال HNT رو استخراج و ماین می کنه. فرایند استخراج شامل تایید اعتبار تراکنش هایی هست که در بلاک چینی مثل بیت کوین صورت گرفته. در این میان، ماینرها می تونن با استفاده از CPU یا GPU یا دستگاه های اختصاصی به اسم آیسیک(ASIC) ارز دیجیتال استخراج کنند. امروزه خیلی از افراد با استفاده از ماینر هلیوم، درآمد زیادی به دست میارن.

جالب اینجاست که بدونین ماینر هلیوم در واقع دستگاه ماین کردن ارز HNT هست. یه دستگاه بی سیم به اسم هانی اسپات یا استخراج کننده هلیوم از تکنولوژی های رادیویی برای استخراج هلیوم استفاده می کنه. رمزارزهای هلیوم رو برای ارائه پوشش به شبکه پاداش میده. ماینینگ مشروعیت تراکنش های انجام شده به وسیله یه شبکه بلاک چین مثل شبکه بیت کوین کمک می کنه. ماینینگ هلیوم نسبت به فرایندهای مشابه برای سایر رمزارزها مالیات کمتری بر محیط زیست و قبض برق شما وارد می کنه.

مقاله پیشنهادی: ارز دیجیتال هلیوم چیست؟

میزان درآمد ماینر هلیوم چقدر است؟

میزان درآمد ماینر هلیوم چقدر است؟

همونطور که گفتیم، ماینر هلیوم با استفاده از دستگاه های هانی اسپات و استیک توکن های HNT بر اساس تعداد ماینرهای دیگه در منطقه می تونه در فرایند استخراج شرکت کنه. هانی اسپات های هلیوم با انجام انتقال داده و به چالش کشیدن هانی اسپات های مجاور در الگوریتم اثبات پوشش سعی می کنند شبکه بی سیم غیرمتمرکز به وجود بیارن. ماینرها در مقابل وظایفی که به اون ها محول شده، در قالب توکن HNT پاداش به دست میارن. این پاداش به زاویه آنتن و موقعیت جغرافیایی شخص بستگی داره.

حائز اهمیت هست که بدونین هرچقدر ارتفاع آنتن دستگاه ماینر هلیوم بلندتر باشه، امواج می تونن مسافت بیشتری رو طی کنند. با اینکه در این حالت به آنتن های قدرتمندتری نیاز هست، به همین دلیل پوشش شبکه در مناطق پرفرازونشیب نتایج ضعیف تری به همراه داره. علاوه بر این، شبکه به صورت خودکار و تصادفی آزمایش های تایید موقعیت های اسپات رو انجام میده. در این فرایند هات اسپات از طرف تاییدکننده های مجاورش چالش هایی دریافت می کنه و در ازای این کار پاداش هایی به ماینرهای شرکت کننده در فرایند داده میشه.

مقاله پیشنهادی: هیدرو ماینینگ چیست؟ استخراج ارز دیجیتال با انرژی برق آبی

کسب درآمد از ماینر هلیوم چگونه است؟

وقتی که ماینر هلیوم خودتون رو راه اندازی می کنین، اول باید هات اسپات خودتون رو به ولت رمزنگاری متصل کنین. بعد از اتصال هات اسپات به کیف پول، سود استخراج به کیف پول پیشنهادی واریز میشه. امکان اتصال بیش از یه نقطه لمسی به کیف پول وجود داره. همچنین توجه داشته باشین که باید به امنیت ولت خودتون دقت کنین. همه درآمد شما از این طریق جمع آوری میشه و اگه کیف پول شما هک بشه، توکن های HNT قابل برگشت نیستن. توصیه می کنیم امنیت ولت خودتون رو جدی بگیرین و 12 کلمه کلیدی خودتون رو در جای امنی نگه دارین.

نکات مهم قبل از خرید ماینر هلیوم

نکات مهم قبل از خرید ماینر هلیوم

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکته برای خرید ماینر هلیوم که باید در نظر بگیرین، محل قرارگیری هات اسپات هست. اگه قراره ماینر رو در محل سر بسته بکار بگیرین از مدل های indoor استفاده کنین و در صورتی که از ماینر در فضای باز استفاده می کنین، مدل های outdoor واسه شما مناسب هست. ارتفاعی که هات اسپات در اون نصب میشه هم تاثیر زیادی در میزان درآمد حاصل از استخراج داره. تعداد ماینرهایی که باید خریداری بشن هم از سایر نکات مهم برای سرمایه گذاری و خرید ماینر هست. اگه در محل زندگی شما تعداد زیادی ماینر هلیوم وجود داشته باشه، می تونین فقط یه ماینر بخرین، ولی اگه هیچ ماینر هلیومی در محیط اطراف شما وجود نداره، باید حداقل 3 ماینر بخرین.

برترین ماینرهای هلیوم کدامند؟

هلیوم یه شبکه بی سیم غیرمتمرکز هست که هر کسی می تونه به اون اضافی بشه و برای شرکت در اون پاداش به دست بیاره. این شبکه توسط ارز دیجیتالی به اسم هلیوم پشتیبانی میشه و بعضی وقت ها شبکه مردمی هم نامیده میشه. شما می تونین با استفاده از ماینرهای مختلفی اقدام به استخراج ارز دیجیتال HNT کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی برترین ماینرهای هلیوم بپردازیم.

  • SenseCAP
  • Browan MerryloT
  • Milesignt LoRaWAN
  • Nebra ROCK Pi
  • Bobcat300
  • MNTD
  • Dusun Hotspot Miner

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ماینر هلیوم چیست؟ اطلاعاتی درباره ماینر هلیوم به شما ارائه کنیم و به بررسی میزان درآمد ماینر هلیوم بپردازیم و نحوه استخراج ارز HNT رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، ماینر هلیوم دستگاهی بی سیم هست و در مقابل پوشش رادیویی ای که فراهم می کنه، ارز دیجیتال HNT رو استخراج و ماین می کنه. شما می تونین با استفاده از دستگاه ماینر هلیوم، اقدام به استخراج رمزارز HNT کنین و درآمد زیادی به دست بیارین. باید قبل از خرید دستگاه ماینر به نکات مهمی توجه داشته باشین.


نظرات کاربران در مورد ماینر هلیوم چیست؟(نحوه استخراج ارز HNT)
سوال امنیتی :3+39 = ?