صرافی کوین لوکالی(Coinlocally) چیست؟

1402/03/17

صرافی کوین لوکالی(Coinlocally)؛ نسل جدیدی از صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال! آیا می خواهین تا اطلاعاتی درباره این پلتفرم معاملاتی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی چیست؟ صرافی کوین لوکالی چه مزایایی داره؟ کوین لوکالی چه سرویس هایی رو ارائه میده؟ امنیت صرافی کوین لوکالی در چه سطحیه؟ ویژگی های صرافی Coinlocally چیست؟

یکی از صرافی های خارجی ارز دیجیتال که خدمات خودش رو در اختیار کاربران ایرانی قرار میده، کوین لوکالی هست. در این صرافی می تونین خیلی راحت حساب شخصی خودتون رو درست کنین، مراحل احراز هویت رو پشت سر بذارین و معاملات اسپات و فیوچرز خودتون رو انجام بدین. علاوه بر اینکه برنامه های سپرده گذاری و ایردراپ برای درآمدزایی در قالب این صرافی اجرا میشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی کوین لوکالی چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی کوین لوکالی یا Coinlocally به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی کوین لوکالی بپردازیم و امنیت صرافی Coinlocally رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی کوین لوکالی چیست؟

صرافی کوین لوکالی چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی کوین لوکالی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی کوین لوکالی Coinlocally یکی از پلتفرم های معاملاتی هست که هنوز خدمات خودش رو به صورت پایه بدون نیاز به احراز هویت ارائه میده. همین نکته باعث شده تا برخی از کاربران ایرانی به استفاده از این پلتفرم معاملاتی روی بیارن. صرافی کوین لوکالی بر اساس قوانین بین المللی، اجازه ارائه خدمات به کاربران ایرانی نداره، ولی در حال حاضر هیچ محدودیتی واسه فعالیت کاربران ایرانی وجود نداره.

جالب اینجاست که بدونین صرافی کوین لوکالی که از سال 2018 راه اندازی شده، تونسته همانند صرافی بایننس با ارائه امکانات و سرویس های متنوعی محبوبیت زیادی به دست بیاره. در این صرافی شما می تونین بدون نیاز به احراز هویت تا مقدار کمی در فیوچرز و مارجین معامله انجام بدین و از معاملات مشتقه لذت ببرین. نکته قابل توجه این هست که دفتر مرکزی صرافی کوین لوکالی در کشور دوبی هست و هدف خودش رو ارائه خدمات به کاربران کشورهای خاورمیانه مثل کشورهای عربی، ایران و ترکیه بیان کرده.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز بیسکو(Bisq) چیست؟

مزایای صرافی کوین لوکالی

مزایای صرافی کوین لوکالی

همونطور که گفتیم، صرافی کوین لوکالی(Coinlocally) یه صرافی بین المللی هست و از اونجایی که طبق قوانین بین الملل هیچ بیزینسی حق نداره خلاف قوانین عمل کنه، پس صرافی کوین لوکالی هم مستثنی از این قوانین نمیشه و بالخره روزی میرسه که عملیات احراز هویت در این صرافی اجباری بشه. صرافی کوین لوکالی مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای صرافی کوین لوکالی بپردازیم.

  • همکاری با صرافی بایننس(Binance)
  • پشتیبانی از شبکه های بلاک چین محبوب مثل TRC-20، ERC-20، BEP-20، Bep-2، BTC
  • امکان فعالیت بدون نیاز به احراز هویت
  • بین المللی بودن فعالیت این صرافی ارز دیجیتال
  • فعالیت حدود یکسال بدون مشکل و نقص های جدی
  • پشتیبانی از تقریبا 400 نوع ارز دیجیتال معتبر
  • استفاده از درگاه پرداخت فیات
  • پشتیبانی از 4 زبان اصلی(انگلیسی، فارسی، عربی و ترکی)
  • ارائه سرویس های اسپات، مارجین، فیوچرز، همتا به همتا، استیکینگ و NFT

مقاله پیشنهادی: صرافی ارز دیجیتال بیتمکس(BitMex) چیست؟

صرافی کوین لوکالی چه امکاناتی ارائه می کند؟

صرافی کوین لوکالی چه امکاناتی ارائه می کند؟

به نظر شما صرافی کوین لوکالی چه امکاناتی ارائه می کنه؟ بهتره بدونین پلتفرم معاملاتی Coinlocally از زبان های انگلیسی، عربی، ترکی و فارسی پشتیبانی می کنه. این موضوع خودش نکته قابل توجهی هست، چون به لحاظ قانونی صرافی کوین لوکالی نباید به کاربران ایرانی خدمات ارائه کنه. بنابراین لزومی نداره در بین تعداد کم زبان هایی که پشتیبانی می کنه، زبان فارسی هم وجود داشته باشه. سرویس هایی که صرافی کوین لوکالی ارائه می کنند شامل بازار اسپات، فیوچرز، مارجین، همتا به همتا، استیکینگ، صرافی غیرمتمرکز و بازار توکن های غیرمثلی(NFT) هست.

کاربران صرافی کوین لوکالی می تونن با استیکینگ توکن های خودشون بر روی شبکه ERC-20 در بازار توکن های غیرمثلی مشارکت داشته باشن که این مشارکت در قالب خرید، فروش و ساخت توکن های NFT هست. همچنین صرافی کوین لوکالی با استفاده از زیرساخت های بایننس روی بعضی از موقعیت های معاملاتی تا 120 برابر اهرم میده. افرادی که دوست دارن از سرویس فیوچرز و مارجین این صرافی استفاده کنند، حتما باید برنامه کوین لوکالی رو دانلود و بر روی سیستم عامل های خودشون نصب کنند.

امنیت صرافی کوین لوکالی چگونه است؟

امنیت صرافی کوین لوکالی چگونه است؟

نکته قابل توجه این هست که اطلاعات و داده های زیادی درباره صرافی Coinlocally در دسترس نیست، ولی اسم این صرافی نه در سایت کوین مارکت کپ و نه در سایت کوین گکو به عنوان صرافی لیست نشده، ولی در مقابل عوامل و توسعه دهنده های صرافی کوین لوکالی ادعا دارن که با صرافی بایننس همکاری دارن.

با اینکه امکانات و قابلیت های ویژه ای واسه این صرافی تعریف شده، ولی بهتره نسبت به سرمایه گذاری های بزرگ در این صرافی اقدام نکنین. می تونین با سرمایه گذاری های کم در این صرافی از امکانات و قابلیت های اون بهره مند بشین. ما در بررسی صرافی کوین لوکالی فهمیدیم که تیم توسعه دهنده اون برای ایمن ساختن حساب معاملاتی کاربران، اون ها رو به استفاده از کد تایید دو عاملی، ثبت شماره موبایل، ثبت آدرس ایمیل و فعال سازی کد ضد فیشینگ تشویق می کنه. هرچند استفاده از این موارد تا وقتی که از امن بودن لایه های مختلف صرافی مطمئن نشیم، کمی بی فایده هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی کوین لوکالی چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی کوین لوکالی یا Coinlocally به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی کوین لوکالی بپردازیم و امنیت صرافی Coinlocally رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی کوین لوکالی یکی از پروتکل هایی هست که هنوز خدمات خودش رو بدون نیاز به احراز هویت ارائه میده. همین نکته باعث شده تا بعضی از کاربران ایرانی به استفاده از این پلتفرم معاملاتی روی بیارن. شما هم می تونین با استفاده از این صرافی خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد صرافی کوین لوکالی(Coinlocally) چیست؟
  • سلام سوالی داشتم در مورد کوین لوکالی با اینکه از آی پی ثابت استفاده میکنم صرافی برام باز نمیشه چطور میتونم رفع مشکل کنم ؟

سوال امنیتی :1+89 = ?