غول مخابراتی آلمانی Telekom با Polkadot وارد همکاری می شود.

1400/10/20
غول مخابراتی آلمانی Telekom با Polkadot وارد همکاری می شود.

غول مخابرات آلمان یعنی Telekom با بلاکچین DOT همکاری می‌کند و با خرید DOT در اکوسیستم این بلاکچین سرمایه گذاری می کند.

حل عدم قابلیت همکاری بین بلاک چین ها.

DOT نشان اصلی شبکه پولکادات با ارزش فعلی بیش از 23 میلیارد دلار در رتبه دهم بازار کریپتو کارنسی قرار دارد و هدف شبکه Polkadot حل فقدان قابلیت همکاری بین بلاکچین ها و اتصال چندین بلاکچین به یک شبکه یکپارچه است که به کاربران در بلاکچین های مختلف اجازه می دهد تا هر نوع داده یا دارایی را ارسال و دریافت کنند. توکن DOT به دارندگان این ارز اجازه می دهد تا در حاکمیت شبکه و سهامداری آن شرکت کنند. DOT در حال حاضر با قیمت 30.11 دلار معامله می شود که بیش از 6 درصد نسبت به قیمت یک ماه پیش قیمت گذاری شده بود.
Telekom اخیراً اعلام کرده است که شرکت تابعه T-Systems MMS قصد دارد از زیرساخت Telekom برای مشارکت در شبکه بلاک چین عمومی Polkadot به عنوان اعتبارسنجی استفاده کند.

dot

چشم انداز آینده یک جهان متصل.

دکتر آندریاس دیتریچ، رئیس مرکز راه حل های بلاکچین در T-Systems MMS، می گوید که آنها به چشم انداز پولکادوت اعتقاد دارند. ما به عنوان Telekom همیشه از همکاری افراد و شرکت‌ها، در حال حاضر با فناوری‌های غیرمتمرکز نیز حمایت کرده‌ایم. Polkadot یک شبکه غیرمتمرکز و چند زنجیره ای است که به بلاک چین های مختلف با ویژگی های مختلف اجازه می دهد تا ارتباطات خودسرانه و متقابل زنجیره ای را تحت امنیت مشترک انجام دهند.
این اولین همکاری Telekom با دنیای رمزنگاری نیست. در ماه ژوئن، غول مخابراتی و آندریسن هوروویتز اعلام کردند که برای به اشتراک گذاشتن توکن های CELO در شبکه بلاک چین عمومی پلتفرم زیرساخت پرداخت جهانی Celo، شریک شده اند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد غول مخابراتی آلمانی Telekom با Polkadot وارد همکاری می شود.
سوال امنیتی :4+53 = ?