دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه سقوط کرد

1400/10/13
دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه سقوط کرد

دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه سقوط کرد. دامیننس شیبا اینو در بین 1000 کیف پول بزرگ اتریوم با تنها ۵ درصد تسلط و باقی ماندن 1.7میلیارد دلار در کیف پول های سطح نهنگ، به پایین ترین حد سه ماه اخیر رسیده است.

از آنجایی که بازار احتمالاً وارد چرخه اصلاحی دیگری می شود، دامیننس Shiba Inu در حال کاهش است .دامیننس شیبا اینو در بین کیف پول های بزرگ اتریوم با تنها 5 درصد تسلط و باقی ماندن 1.7 میلیارد دلار در کیف پول های سطح نهنگ به پایین ترین حد سه ماه اخیر رسیده است.

تسلط دارایی در میان نهنگ ها

Shiba Inu همیشه یکی از غالب ترین دارایی ها در میان آدرس های نهنگ بوده است، در نقطه ای که شیبا به آخرین ATH خود رسید، دامیننس آن 12% شد. پس از اصلاح در بازار، معامله گران کوتاه مدت و برخی نهنگ ها برای جلوگیری از ضرر، شروع به فروش دارائی های خود کردند.

موج بعدی خرید پس از آخرین بازیابی توکن شروع شد. از 20 دسامبر (29آذر)، قیمت دارایی با افزایش 25 درصدی در کمتر از یک هفته مواجه شد. اما، پس از این افزایش قیمت که در یک هفته رخ داد متأسفانه قیمت شیبا تقریباً 15 درصد کاهش یافت و باعث ضرر سرمایه گذاران آن شد.

دلایل پشت افت دامیننس

دلیل اصلی کاهش دامیننس شیبا، توزیع وجوه در بازار است، به طوری که اکثر سرمایه‌گذاران وجوه خود را به آلت‌کوین‌های کوچکتر و یا حتی استیبل کوین‌ ها منتقل می‌کنند تا در طول اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، بتوانند دارایی های خود را حفظ کنند.

بر اساس داده‌ ها، درحال حاضر اکثریت وجوه با 10 درصد از کل سرمایه نهنگ‌ها در رده «توکن‌های دیگر» باقی می‌ماند. تنها رمزارز پشت شیبا، FTX  با 1.5 میلیارد دلار از وجوه نهنگ‌ها در توکن این صرافی است. دو رمزارز پس از شیبا و FTX عبارتند از USDC و USDT با سرمایه کل 1.6 میلیارد دلار.

در زمان انتشار این مقاله، SHIB  با قیمت 0.000034  دلار معامله می شود و پس از اصلاح 12 درصدی، قیمت کاملاً خنثی را نشان می دهد. قیمت شیبا در چهار روز گذشته تنها 2 درصد تغییر کرده است.

بروزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ایران بایننس دنبال کنید.

این مطالب توصیه برای خرید و فروش ارز نبوده و تنها ترجمه خبر از منبع اصلی آن می باشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه سقوط کرد
سوال امنیتی :2+98 = ?