ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)

نوشته شده در : 1400/10/09

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ ما قصد داریم در این مقاله شما رو با ارز دیجیتال DEGO و کیف پول Dego Finance آشنا کنیم. همچنین سعی می کنیم آینده DEGO رو هم مورد بررسی قرار بدیم. ارز دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری شده، یک نوع از دارایی هستن که به صورت دیجیتال و رمزنگاری شده وجود دارن. در واقع این نوع ارزها دقیقا مثل پول های فیزیکی که بهشون پول فیات نیز گفته میشه، دارای ارزش مخصوص به خودشون هستن.

داشتن هدف های خرید ارز دیجیتال و فروش ارز و افق زمانی، دو عنصر مهم در جهت تصمیم گیری مناسب در سرمایه گذاری های شما هست. افراد در حوزه ارزهای دیجیتال با توجه به بازه زمانی معامله به عنوان تریدرهای کوتاه مدت یا معامله گرهای بلند مدت دسته بندی میشن. معامله کوتاه مدت ریسک بالایی داره و معمولا افراد با تجربه و خبره به این نوع ترید می پردازن. ولی سرمایه گذاری بلند مدت یک استراتژی امن برای سرمایه گذاران معمولی در زمان رکود بازار کریپتوکارنسی به حساب میاد. همچنین ارزش ارزهای دیجیتال با توجه به پتانسیل و پذیرش تدریجی تکنولوژی بلاک چین، ممکنه با گذشت زمان افزایش پیدا کنه.

در فضای پیچیده ارزهای دیجیتال که همه چیز با سرعت حرکت می کنه، تحقیق کردن می تونه بهترین دوست و همراه شما باشه. اگه به فکر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستین، قبل از هر چیزی در مورد ارز مورد نظر تحقیق کنین و اطلاعاتی در مورد تیم ارز دیجیتال، آینده ارز مورد نظر و... به دست بیارین. ما به همین منظور در مقاله های مختلف به معرفی رمزارزها حتی ارزهای نوظهور میپردازیم. در این مقاله ارز دیجیتال DEGO رو مورد بررسی قرار می دیم و اطلاعاتی در مورد آینده دگو فایننس، خرید DEGO و کیف پول DEGO برای شما ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که دگو فایننس با نماد اختصاری DEGO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 55.41 میلیون دلار و سهم 0.002 درصدی از کل بازار، در رتبه 581 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. Dego Finance یک پلتفرم مالی غیر متمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هست که بر پایه بلاک چین اتریوم به وجود اومده. پلتفرم دگو فایننس تلاش می کنه تا کاربردهای بلاک چین رو به ویژه در زمینه NFT توسعه بده.

پلتفرم دگو فایننس که در سال 2020 راه اندازی شد، یک اکوسیستم غیر متمرکز هست که ترکیبی متنوع از توکن های غیر قابل تعویض NFT و ابزارهای مالی غیر متمرکز DeFi رو ارائه میده. پلتفرم Dego Finance نوعی پلتفرم هست که قدرت NFT و Defi رو برای ایجاد یک ایستگاه NFT ترکیب می کنه تا به کاربران این امکان رو بده تا NFT هایی رو به وجود بیارن و به فروش بزارن. پلتفرم دگو فایننس همچنین قصد داره به یک ایستگاه NFT چند زنجیره ای تبدیل بشه که شامل زنجیره هوشمند اتریوم، بایننس و پولکادات میشه. به این ترتیب پلتفرم دگو فایننس می تونه کاربران زیادی رو به خودش جذب کنه و محصولات متنوعی رو ایجاد کنه.

Dego Finance یک توکن حاکمیت و حقوق صاحبان سهام هست که به عنوان DEGO شناخته میشه. این مورد برای رای دادن در پیشنهادهای حاکمیت جامعه و تصمیم گیری در مورد اکوسیستم DEGO استفاده میشه. به این ترتیب دارندگان توکن DEGo می تونن سود سهام پرداخت شده از طریق استخر سرمایه رو به دست بیاره که با استفاده از نیمی از هزینه های تراکنش تولید شده در شبکه پرداخت میشه.

نحوه کار ارز دیجیتال DEGO:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟  | نحوه کار ارز دیجیتال DEGO

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال DEGO چیست؟ نحوه کار پلتفرم دگو فایننس رو مورد بررسی قرار می دیم. با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، هر سرمایه گذار در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، برخی اولویت هایی دارن که یک اکوسیستم مساعد، اولویت اصلی اون هاست. هدف پلتفرم Dego Finance ارائه اکوسیستمی با محصولات بسیار متنوع برای همه هست. همچنین این پلتفرم برنامه هایی برای گسترش و توسعه ماژول های مختلف برای ارائه خدمات مرتبط بیشتر و متنوع داره.

در فوریه 2021، پلتفرم دگو فایننس قبلا ماژول های کاری متعددی داشت. ماژول استیکینگ محبوب ترین ماژول این پلتفرم محسوب میشه که با استفاده از این پروتکل کاربران می تونن با قرار دادن توکن های خود برای ارائه توکن ها، جوایز و پاداشی به دست بیارن. پلتفرم دگو فایننس برخلاف سیستم های دیگه راه حلی برای کشاورزی بازده داره. این راه حل از یک سیستم پاداش بهینه سازی شده با الگوریتم استفاده می کنه که با ارائه پاداش ها به نهنگ ها، پنج برابر پاداش به سهامداران متوسط و سه برابر به کاربران با سهام کم، در بین سرمایه گذاران جدید محبوب شده.

یکی دیگه از ماژول های جدید پلتفرم Dego Finance در آزمایش روی GameFi به نام Experiment هست. این ماژول به کاربران این امکان رو میده تا NFT ها رو توزیع، تجارت و حراج کنند. همچنین برای تولید ارزشی فراتر از مجموعه ساده، ماژول DEGO NFT بازی و امور مالی رو با هم ترکیب می کنه. به عنوان مثال NFT ها رو میشه به دارایی هایی تقسیم کرد که در ابتدا در طول فرآیند ایجاد قفل شده بودن. علاوه بر این، می تونین برای به دست آوردن و کسب توکن های DEGO، دارایی های خودتون رو به اشتراک بذارین و این دارایی ها رو به یک منبع درآمد مورد انتظار برای خودتون تبدیل کنین.

ویژگی های ارز دیجیتال Dego Finance:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟  ویژگی های ارز دیجیتال DEGO

منحصر به فرد بودن پلتفرم Dego Finance به خاطر رویکردی هست که در توسعه برنامه های مالی غیر متمرکز مبتنی بر NFT اتخاذ و از سیستم مدولار استفاده می کنه. هدفش این هست که هر برنامه کاربردی در اکوسیستم، به یک آجر از نوع LEGO تبدیل بشه. از این طریق پروژه ها می تونن به راحتی در ساختارهای مختلف ترکیب بشن و در محصولات خود برای ایجاد دارایی های جدید توسعه می یابند. همچنین پلتفرم دگو فایننس دارای یک بازار کاملا فعالNFT به نام GEGO V2 و یک پلتفرم اکشن هست.

همونطور گفتیم، ارز دیجیتال DEGO ابتدا مبتنی بر بستر اتریوم راه اندازی شد و بعدا به بایننس اسمارت چین منتقل شد، ولی دارای بلند پروازی های بین زنچیره ای بیشتری هست و قصد داره قبل از راه اندازی در شبکه اصلی DEGOCHAIN در سه ماه آخر 2021 در شبکه پولکادات مستقر بشه. NFT های پلتفرم دگو فایننس مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس هستن و یک سیستم اجماع قوی، به عنوان اقتدار اثبات سهام POSA شناخته میشن که 21 اعتبارسنج معتبر رو با استیک، مقدار قابل توجهی توکن BNB بلاک تولید و معاملات رو تایید می کنند.

پلتفرم دگو فایننس یک پروژه بلاک چین هست که از مفهوم DeFi استفاده می کنه. پلتفرم Dego Finance با ایده های جدید و راه حل های نوآورانه برای حل مشکلات و چالش های موجود در دنیای DeFi ارائه میشه. علاوه بر این، DEGO پتانسیل فناوری بلاک چین رو در دنیای دیفای به حداکثر می رسونه، طوری که افراد این امکان رو داشته باشن تا از مزیت بهترین سرمایه گذاری بالقوه در سیستم دیفای بهره ببرن، سود سالمی برای کاربران به وجود بیارن و به دورازه ای برای آینده خدمات مالی بشن.

Dego NFT در مقابل سایر NFT ها:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ |Dego NFT در مقابل سایر NFT ها:

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Dego Finance چیست؟ Dego NFT رو با بقیه NFT ها مقایسه کنیم. همونطور که گفتیم ارز دیجیتال دگو فایننس ترکیبی از NFT و DeFi هست. این نه تنها چنبه های کلاسیک یک پروتکل غیر متمرکز رو فراهم می کنه، بلکه ویژکی های جدیدی رو هم برای NFT ها فراهم می کنه. بازارهای معمولی NFT فقط اجازه حراج NFT ها رو میدن و استفاده از اون رو صرفا برای نمایش های دیجیتالی فراهم می کنن.در مورد ارز دیجیتال دگو فایننس، زیرساخت منحصر به فردی با یک اکوسیستم مستقل ارائه می کنه که در اون کاربران می تونن به تجارت و خرید و فروش مشغول بشن.

NFT های پروتکل دگو فایننس دارای شش درجه هستن که به ترتیب سطح برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتین، الماس و کریپتونیت قرار می گیرن. همچنین هر گرید دارای ارزش توان و بازده استخراج خاص هست که کریپتونیت با ارزش ترین اون هاست. علاوه بر این، هر چه یک NFT بازده استخراج و تولید بیشتری داشته باشه، بازده زیادی در هنگام شرط بندی NFT ها برای دریافت توکن DEGO به دست میاد. به این ترتیب مقدار توان هفت لایه NFT رو مقدار توکن های DEGO تعیین می کنه.

کاربران می تونن با ترکیب توکن های مبتنی بر شبکه BEP20، ERC20 و دیگر توکن های غیر قابل تعویض خود، یک NFT رو برای مشارکت در استخرهای ماینینگ ارسال کنند. این ترکیب ها قدرت بسیار خوبی رو ارائه میدن. به عبارت دیگه، یک استخر می تونه تزریق اضافی 0.1 درصدی تا 0.15 درصدی رو اگه بیشترین قدرت استخراج ترکیبی رو داشته باشه، دریافت کنه. به همین دلیل تعداد توکن ها در هر استخر هر هفته نصف میشه. همچنین کاربران می تونن برای حراج و فروش مستقیم NFT هاشون، به هر یک از سه پلتفرم Dego NFT Market، BSC و Opensea مراجعه کنند.

توکن DEGO:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ | توکن DEGO

توکن های DEGO، توکن بومی پروتکل فاقد محل گذاری خصوصی یا پیش معدن هستن، که شبکه Dego Finanace رو به یکج سیستم نسبتا توزیع شده تبدیل می کنند. در اصل DEGO توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 هستن که توسط پلتفرم Liquidity Mining ساخته شدن که به عنوان جامعه دارایی سهام عمل می کنن. همچنین دارندگان توکن DEGO می تونن در پیشنهادهای حکومتی شرکت و برای تصمیم گیری در مورد تغییراتی که باید در پروتکل ایجاد بشه، رای بدن.

برای دریافت توکن های DEGO کاربران می تونن در استخراج نقدینگی شرکت کنند و یا به سادگی اون ها رو در صرافی های متمرکز و غیر متمرکز مثل بایننس، یونی سواپ و ایران بایننس خریداری کنند. دارندگان توکن DEGO سود سهام رو از یک مجموعه سود سهام دریافت می کنن که با استفاده از کارمزد 0.25 درصدی از یک تراکنش پر میشه. توکن DEGO همچنین برای برش NFT های مختلف و همچنین با توکن های ERC20 یا BEP20 استفاده میشن. NFT ها توسط توکن های سپرده شده در طول فرآیند ضرب پشتیبانی میشن. قابل ذکر هست، این NFT ها می تونن بعدا تجزیه بشن تا توکن ها رو آزاد کنند.

جامعه می تونه سفیران رو با استفاده از نشانه های اون ها پیشنهاد بده و بهشون رای بده. به این ترتیب سفیر برنده Dego NFT دریافت می کنه. برنده همچنین از حقوق خاصی مثل نمایندگی پروتکل در رویداد ها و دریافت حمایت مالی برخوردار میشه. علاوه بر این، برای به دست آوردن پاداش، کاربران می تونن توکن های نقدینگی رو به اشتراک بذارن. همچنین در زمان نوشتن این مقاله تعداد واحدهای در گردش ارز دیجیتال دگو فایننس 8.61 میلیون و تعداد کل واحدهای اون در نهایت 21 میلیون خواهد بود.

بررسی آینده Dego Finance:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)| آینده DEGO

می خواهیم در این بخش از مقاله ارز دیجیتال DEGO چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده دگو فایننس برای شما ارائه کنیم. برای پیش بینی قیمت و آینده DEGO نیز مثل سایر ارزهای دیجیتال، باید فاکتورها و عوامل زیادی رو مورد توجه قرار بدیم. برخی از عواملی مثل وضعیت اقتصادی کشورها، افزایش یا کاهش تقاضا توسط افراد، رسانه ها و اخبار مثبت و منفی، اهداف پروژه ارز دیجیتال مورد نظر و... نمونه هایی از عوامل هستن که می تونن بر قیمت و آینده DEGO تاثیر مثبت یا منفی بذارن.

یکی از عوامل اثر گذار بر قیمت و آینده دگو فایننس، اهداف پروژه ارز دیجیتال DEGO هست. همونطور که گفتیم پروتکل Dego Finance یک پروژه مالی غیر متمرکز دیفای هست که به تازگی راه اندازی شده و هدف اون تغییر هدف و کاربرد توکن های غیر مثلی NFT از طریق مجموعه ای از برنامه های جالب و هوشمندانه هست. همچنین این پروژه متشکل از یک تیم قدرتمند و با تجربه هست که هموراه در حال تلاش بر روی توسعه و گسترش پروژه دگو فایننس هست. این تیم اهداف زیادی برای پروتکل Dego Finance در نظر گرفته که با اجرایی شدن این اهداف، میشه آینده DEGO رو درخشان پیش بینی کرد.

مانند هر آلت کوین دیگه ای، ارز دیجیتال Dego Finance نیز نوسان های زیادی داره. این امر باعث شده تا پیش بینی قیمت دگو فایننس و آینده DEGO در بازار مفید باشه. تکنیک های فنی مثل شناسایی سطوح مقاوت، پشتیبانی افقی، فراخوانی اندیکاتورها و محاسبه میانگین متحرک از عواملی هستن که می تونن به شما در پیش بینی قیمت و آینده دگو فایننس کمک کنند. به این ترتیب تحلیل قیمت و آینده DEGO با استفاده از ابزارهای موجود انجام میشه. یک مثال عالی از ابزار تجزیه و تحلیل، TradingView هست.

کیف پول های ارز دیجیتال DEGO:

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)

شاید بعد از خوندن مقاله ارز دیجیتال DEGO چیست؟ اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست اورده باشین و قصد سرمیاه گذاری و خرید DEGO رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از هر اقدامی کیف پول دگو فایننس رو بررسی کنین که بدونین کدوم کیف پول از ارز دیجیتال DEGO پشتیبانی می کنن تا در نگهداری و ذخیره ارز دیجیتالتون دچار مشکل نشین. ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ برخی از کیف پول دگو فایننس رو بررسی کنیم.

یکی از کیف پول های بازار کریپتوکرانسی، والت های سخت افزاری هستن. کیف پول ها سخت افزاری کلید خصوصی کاربر رو در فضایی قرنطینه نگهداری می کنن. این کیف پول ها به صورت آفلاین فعالیت می کنن و زمانی که کاربر قصد انتقال ارز دیجیتال داشته باشه، می تونه با کابل USB، کیف پول خودش رو به کامپیوتر متصل کنه. همچنین اصلی ترین مزیت کیف پول های سخت افزاری نگهداری و به کارگیری امن کلید خصوصی کاربران ارزهای دیجیتال هست. به عبارتی این والت ها امن ترین راهکار نگهداری و استفاده از ارزهای دیجیتال محسوب میشن.

مورد بعدی از کیف پول های بازار کریپتوکارنسی، والت های نرم افزاری هست. کیف پول نرم افزاری یک نرم افزار کامپیوتر یا موبایلی برای ذخیره ارزهای دیجیتال شما هست. همچنین از نظر ایمنی کیف پول نرم افزاری بین کیف پول های سخت افزاری و کیف پول آنلاین قرار می گیره، یعنی امنیت کیف پول های نرم افزاری از والت های سخت افزااری کمتر و از کیف پول های آنلاین بیشتر هست. پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، مناسب برای بسیاری از دستگاه ها و در اختیار بودن کلید خصوصی در اختیار کاربران از مزیت های کیف پول های نرم افزاری هست. در ادامه برخی از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری رو که از ارز دیجیتال DEGO پشتیبانی می کنن، معرفی و بررسی می کنیم.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)| کیف پول تراست والت

یکی از کیف پول دگو فایننس، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری متن باز، غیر متمرکز و سیار هست که از بیش از 160 هزار دارایی و بلاک چین پشتیبانی می کنه و به معامله گران این امکان رو میده تا سکه های رمزنگاری خودشون رو برای کسب سود به اشتراک بذارن. این کیف پول در ابتدا فقط برای نگهداری توکن های ERC20 و ERC223 طراحی شده بود ولی اکنون برای نگهداری سایر ارزهای دیجیتال پیشرو مثل بیت کوین نیز توسعه پیدا کرده.

کیف پول تراست ولت یک مرورگر وب3 داخلی هست که به کاربران این امکان رو میده تا ارزهای دیجیتال رو از طریق صرافی غیر متمرکز که در شبکه Kyber کار می کنه، خریداری کنند. همچنین به کاربران این اجازه رو میده تا مستقیما از طریق تراست ولت به Dapps های مختلف ساخته شده بر روی پلتفرم اتریوم دسترسی داشته باشن. اپلیکیشن تراست ولت رو میشه به صورت رایگان از فروشگاه اپل یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد. همچنین با دستگاه های اندرویدی نیز سازگار هست. در صورت لزوم می تونین برای راهنمایی نصب و استفاده از تراست ولت، مقاله آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت رو که در سایت ایران بایننس قرار داره، مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)| کیف پول متامسک

یکی دیگه از کیف پول دگو فایننس، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یک افزونه محبوب و شناخته شده مرورگر هست که به عنوان یک کیف پول رمزنگاری عمل می کنه که به بلاک چین اتریوم متصل هست. متامسک به کاربران این امکان رو میده تا با اکوسیستم اتریوم که میزبان دنیای گسترده ای از برنامه های غیر متمرکز Dapps هست، بدون نیاز به دانلود کل بلاک چین در دستگاه خود، ارتباط داشته باشن. به این ترتیب، این یکی از بهترین راه ححل های کیف پول اتریوم برای دسترسی راحت به صرافی های غیر متمرکز، پلتفرم های بازی، سایت های قمار و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگه هست.

کیف پول متامسک با محبوب ترین مرورگرها مثل کروم، فایرفاکس، بریو و مایکروسافت سازگار هست. متامسک علاوه بر ذخیره ارز بومی اتریوم، از توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 و ERC721 نیز پشتیبانی می کنه. همچنین ماهیت آنلاین بودن متامسک، سطح امنیتی اون رو در مقایسه با کیف پول های آفلاین ذخیره سازی سرد مثل تروزر و لجر محدود می کنه. با این حال به گفته متامسک، اون ها هیچ کنترلی بر روی داده های شخصی یا خصوصی روی سرورهای خودشون رو ندارن و همه چیز در مرورگرها و رمز عبور کاربر محافظت یا رمزنگاری شده.

کیف پول نرم افزاری بایننس چین ولت(Binanace Chain Wallet):

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)| کیف پول بایننس چین ولت

یکی دیگه از کیف پول DEGO، والت نرم افزاری بایننس چین ولت هست. Binance Chain Wallet کیف پول صرافی دیجیتال بایننس برای دسترسی به بلاک چین بایننس اسمارت چین یا به اختصار BSC هست. این والت که بر اساس استاندارد BEP20 کار می کنه، امکان ذخیره امن انواع دارایی های دیجیتال، تعامل با بلاک چین های مختلف، تبدیل انواع ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، دگو فایننس و... به توکن های BEP20 در زنجیره هوشمند بایننس رو مهیا می کنه.

همچنین اگه دارای یک حساب در صرافی بایننس هستین، می تونین به راحتی اون رو به کیف پول Binance Chain Wallet وصل کنین. از این طریق با سرعت بالا و بدون هزینه اضافه، می تونین دارایی های دیجیتال خودتون رو انتقال داده و مدیریت کنین. علاوه بر این، بایننس چین ولت از لحاظ پروتکل های امنیتی و حفظ کلیدهای خصوصی دارای سطح بسیار پیشرفته ای هست.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)| کیف پول لجر

یکی دیگه از کیف پول دگو فایننس، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger Nano X جدیدترین والت سخت افزاری شرکت لجر هست. مزیت اصلی این کیف پول این هست که بلوتوث داره و اولین کیف پولی هست که قابلیت اتصال به دستگاه های ios رو داره. همچنین از اون جایی که همه تراکنش ها و معامله های شما توسط نانو ایکس در کیف پول لجر نانو ایکس امضا میشن، استفاده از اون نسبت به استفاده از تنها یک اپلیکیشن روی گوشی موبایلتون امنیت بیشتری رو فراهم می کنه.

همونطور که می دونین با توسعه و گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتتال زیادی پا به این عرصه گذاشتن. بسیاری از کیف پول های این توانایی رو ندارن که از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی کنند، ولی خوشبخاته کیف پول سخت افزاری لجر یک کیف پول چند ارزی هست، به این معنی که می تونین ارزهای مختلفی رو در اون ذخیره و نگهداری کنین. والت لجر می تونه 26 ارز و بیش از 1500 توکن رو پشتیبانی بکنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Dego Finance چیست؟ اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال، آینده دگو فایننس و کیف پول DEGO برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، یک پلتفرم مالی غیر متمرکز هست که مبتنی بر فناوری بلاک چین، که بر پایه شبکه اتریوم به وجود اومده. همچنین هدف پلتفرم دگو فایننس این هست که کاربردهای بلاک چین رو به ویژه در زمینه NFT توسعه بده. اگه قصد سرمایه گذاری و خرید DEGO رو دارین می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال دگو فایننس چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال DEGO)
سوال امنیتی :2+42 = ?