صرافی یونی سواپ در پالیگان راه‌اندازی شد.

صرافی یونی سواپ در پالیگان راه‌اندازی شد.

نوشته شده در : 1400/10/06

به گزارش صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس به نقل از کوین دسک، صرافی غیرمتمرکز و محبوب Uniswap که تا به امروز بر بستر اتریوم فعالیت می کرد در شبکه Polygon، راه اندازی و شروع به کار کرد. بنیانگذار Polygon اقای میهایلو بجلیچ ( Mihailo Bjelic ) امروز خاطرنشان کرد که Polygon دارای «دومین اکوسیستم قوی DeFi» پس از خود اتریوم است. طبق گفته های اقای میهالو این حرکت کارمزد پایین معاملات در این صرافی رو برای کاربران فراهم خواهد کرد. چرا که میهایلو بیلیچ در مصاحبه با کوین دسک اذعان داشت؛ بلاکچین اتریوم یک سیستم اقتصادی غیرمتمرکز برای کاربران رمزارزها بوده اما با افزایش استفاده از آن، نرخ کارمزدهای آن افزایش پیدا کرده و خیلی از کاربران تمایلی به استفاده از ان ندارند. نسخه یونی سواپ در پالیگان قرار است به حل این مشکل بپردازد.

Uniswap در Polygon

در همین راستا چند روز پیش، Uniswap یک رای گیری در مورد این پیشنهاد برگزار کرد که تصمیم می گرفت آیا این صرافی در شبکه Polygon مستقر شود یا نه. این پیشنهاد در 18 دسامبر برگزار شد و با 99.3 درصد آرای مثبت به تصویب رسید. در این رای گیری 72 میلیون رای موافق این پیشنهاد بودن در حالی که حدود 500 هزار رای با این پیشنهاد مخالف بودند.

اتریوم بر سپرده‌های Uniswap تسلط دارد

اتریوم در طول تاریخ با کارمزدهای بالا و طولانی بودن زمان تراکنش ها مواجه بوده است. اگرچه اتریوم قصد دارد این مشکلات را در آینده حل کند، اما Polygon، به عنوان یک شبکه لایه 2، می‌تواند این تراکنش‌ها را در زمان کمتری انجام دهد. نسخه Polygon Uniswap در حال حاضر تنها کسری از دقیقه این مبالغ را انتقال میدهد با 2.9 میلیون دلار پول قفل شده ای که جذب کرده است، به نظر می رسد این میزان در روزها و هفته های آینده افزایش یابد. اخبار امروز درست زمانی می رسد که شرکت مرورگر وب Opera اعلام کرد که از برنامه های غیرمتمرکز در Polygon پشتیبانی می کند.
توکن MATIC Polygon در حال حاضر چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۱۸ میلیارد دلاری است. 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی یونی سواپ در پالیگان راه‌اندازی شد.
سوال امنیتی :2+98 = ?