پذیرش دوج کوین توسط شرکت خودروسازی تسلا

1400/10/25
پذیرش دوج کوین توسط شرکت خودروسازی تسلا

شرکت خودر های الکتریکی ایلان ماسک (تسلا) شروع به پذیرش پرداخت های دوج کوین برای برخی کالاها کرده است. 

ایلان ماسک در صبح روز جمعه در توییتر اعلام کرد که کالاهای تسلا با دوج کوین قابل خرید هستند. او اولین بار در دسامبر سال گذشته توییت کرد که تسلا DOGE را می پذیرد. از طرفی بعد از توییت این میلیادر، ارزش این ارز 15 درصد افزایش یافت. ماسک، یکی از طرفداران سرسخت ارزهای دیجیتال، به شدت بر قیمت‌های دوج‌کوین و بیت‌کوین تأثیر گذاشته و در مقطعی گفته بود که این شرکت قبل از اجرای طرح‌های اصلی، بیت‌کوین را برای خرید خودروهایش می‌پذیرد.

غول خودروهای برقی تسلا قیمت گذاری برخی از محصولات خود را با دوج کوین آغاز کرده.

پرداخت‌ها با DOGE به زودی در وبسایت تسلا فعال میشود. اکنون فروشگاه تسلا چند کالا دارد که با ارز دیجیتال DOGE قابل خرید هستند با اقلامی مانند سگک کمربند گیگا تگزاس با قیمت Cyberquad یک دوچرخه چهارچرخ برقی 1900 دلاری برای بچه‌ها با طراحی شده و Cybertruck Graffiti Cuffed Beanie است که 205 DOGE قیمت دارد.
ماسک که مکرراً در مورد ارزهای رمزنگاری شده در توییتر می نویسد و قبلاً DOGE را به عنوان "کریپتو مردمی" توصیف کرده بود، در ماه دسامبر گفته بود که تسلا به زودی پذیرش DOGE را به عنوان پرداخت برای برخی کالاها آزمایش خواهد کرد. الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد مالی در FxPro گفت: "برخی متوجه شده اند که اجناس دوج حتی سریعتر از دلار فروخته می شوند. این خبر تصویر خوبی از نفوذ مداوم کریپتو در فرهنگ شرکتی است."

در همین حال تسلا هنوز پذیرش بیت کوین را از سر نگرفته است.

در همین حال تسلا هنوز پذیرش بیت کوین را از سر نگرفته است. شرکت خودرهای الکتریکی شروع به پذیرش بیت کوین در ماه مارس کرده بود و چندی بعد به دلیل نگرانی های زیست محیطی پذیرش این ارز را متوقف کرد. ماسک بعداً گفت که تسلا پذیرش را از سر خواهد گرفت که بیت کوین استفاده منطقی از انرژی پاک توسط ماینرها یا روند مثبت آینده تایید شود تسلا اجازه تراکنش بیت کوین را از سر خواهد گرفت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش دوج کوین توسط شرکت خودروسازی تسلا
سوال امنیتی :3+93 = ?