کاهش ارزش سهام کوین بیس به دلیل ضرر میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال

1402/04/17
کاهش ارزش سهام کوین بیس به دلیل ضرر میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال

سهام کوین‌ بیس در پایان روز سه‌ شنبه پس از گزارش ضرر بیش از 1 میلیارد دلاری در سه ماهه دوم توسط صرافی ارز دیجیتال کوین بیس و ارائه برآورد درآمدی تحلیلگران در سه ماهه دوم سال همزمان با کاهش ارزش ارزهای دیجیتال کاهش یافت.

طبق تحلیل کارشناسان؛ ضرر 4.98 دلاری به ازای هر سهم، در مقابل ضرر پیش بینی شده 2.65 دلاری به ازای هر سهم مورد انتظار است. همچنین با خروج سرمایه گذاران از بازار ارز دیجیتال پس از عملکرد قوی سال گذشته، درآمد کوین بیس با بیش از 64 درصد کاهش به 616.2 میلیون دلار رسیده که کمتر از انتظار 667.1 میلیون دلاری تحلیلگران بوده است.

براساس بیانیه صرافی، کوین بیس زیان خالص 1.1 میلیارد دلاری را در مقایسه با 1.59 میلیارد دلار درآمد خالص در سه ماهه مشابه در سال گذشته گزارش داده است. همچنین به گفته صرافی ارز دیجیتال کوین بیس؛ در طول دوره سه ماهه دوم 9 میلیون کاربر تراکنش ماهانه داشته اند که نسبت به 9.2 میلیون کاربر سه ماهه اول کاهش یافته است.

اقدامات کوین بیس در پاسخ به شرایط نزولی بازار

همزمان با زمستان ارز دیجیتال سهام کوین بیس در سه ماهه دوم 75 درصد سقوط کرده و کوین بیس 18 درصد از کارکنان خود در سه ماه دوم سال کاهش داده است. به گفته کوین بیس در طول دوره سه ماهه دوم سال دارایی های روی پلتفرم از 256 میلیارد دلار به 96 میلیارد دلار کاهش یافت که بیشتر به دلیل فشار فروش ارزهای دیجیتال بوده است.

بدین ترتیب با ارائه گزارش سه ماهه دوم سال، کوین بیس چشم انداز کل سال خود را به روزرسانی کرده است. طبق نظر تحلیلگران؛ محدوده 5 تا 15 میلیونی کاربران کوین بیس احتمالا تا پایان سال به 7 تا 9 میلیون کاربر کاهش خواهد یافت. همچنین میانگین درآمد تراکنش های خرد به ازای هر کاربر 20 درصد کمتر از 2021 خواهد بود.

برای کاهش هزینه ‌های بازاریابی، همکاری شرکت با رسانه ‌های پولی و مشوق ‌ها کمتر خواهد شد و صرافی به دنبال راهکاری برای جذب ترافیک بدون پرداخت خواهد بود. کوین بیس همچنین پیش بینی خود را برای توسعه فن آوری و هزینه های عمومی و اداری از 5.25 میلیارد دلار در سه ماهه قبل به 4 تا 4.25 میلیارد دلار کاهش داده که شامل بهینه سازی هزینه های زیرساختی می باشد.

به گفته برایان آرمسترانگ، مدیرعامل این صرافی؛ بجای تمرکز بر رکود اقتصاد جهانی و نوسانات ارزهای دیجیتال بر روی ساخت محصولات خود برای کاربران تمرکز خواهند کرد و بحران های احتمالی در خصوص رکود را مدیریت خواهند نمود.

به منظور آشنایی با ارز های کوین بیس و کسب اطلاعات از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال به صفحه خرید ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش ارزش سهام کوین بیس به دلیل ضرر میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال
سوال امنیتی :8+38 = ?