حمایت Vinteum از توسعه دهندگان بیت کوین در برزیل و آمریکای لاتین

1401/05/20
حمایت Vinteum از توسعه دهندگان بیت کوین در برزیل و آمریکای لاتین

سازمان Vinteum یک مرکز تحقیق و توسعه غیرانتفاعی بیت کوین است که به حمایت از توسعه دهندگان بیت کوین در برزیل و منطقه وسیع تر آمریکای لاتین خواهد پرداخت و توسعه دهندگان منبع باز را برای کار با بیت کوین و شبکه لایتنینگ آموزش داده و امکان سرمایه گذاری را برای آنها فراهم خواهد نمود.

سازمان Vinteum توسعه دهندگان منبع باز برزیلی را برای کار در یکی از انقلابی ترین فن آوری های کنونی آموزش داده و بودجه توسعه دهندگان صنعت دیجیتال را تامین خواهد نمود. این سازمان از تمامی توسعه دهندگان جهانی در راستای اهداف جهانی سازی خود درخواست همکاری کرده است.

براساس اظهارات مدیرعامل این سازمان؛ راه درست تأمین مالی و سازماندهی توسعه منبع باز، مدل 10 در 10 است. طبق توضیحات وی؛ 10 سازمان 10 نفره با تامین مالی مستقل، رهبری مستقل احتمالا به توسعه پروژه ‌های این سازمان کمک خواهند نمود.

تامین مالی توسعه دهندگان صنعت دیجیتال و نقش Vinteum

در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین 465 میلیارد دلار است، با این وجود توسعه شبکه باید در اولویت قرار گیرد. همچنین از آنجایی که بیت کوین غیرمتمرکز است، هیچ بیس مشخصی برای اطمینان از تکامل کد توسعه طبق برنامه وجود ندارد. مهمتر از تمامی این موارد، هیچ بودجه تضمینی برای توسعه دهندگان وجود ندارد تا بتوانند کاملا روی بیت کوین تمرکز نمایند. بدین ترتیب نقش سازمان تامین مالی Vinteum در تامین بودجه سرمایه گذاران مهم و حیاتی است.

طبق اظهارات مدیرعامل این سازمان تامین بوجه سرمایه گذاران، صنعت دیجیتال کنونی بیش از بودجه به استعدادهای درخشان نیاز دارد. برای توضیح بیشتر؛ هم اکنون بودجه توسعه بیت کوین بهبود یافته اما با این حال صنعت هنوز با چالش های زیادی روبروست، بنابراین علاوه بر تامین مالی توسعه دهندگان آموزش و تعامل با استعدادهای صنعت درباره بیت ‌کوین و توسعه بیت‌ کوین ضروری می باشد.

هدف کوتاه مدت و اصلی این سازمان ارائه برنامه های آموزشی برای آماده سازی نسل بعدی توسعه دهندگان بیت کوین برزیلی خواهد بود، در مراحل بعد؛ این سازمان با توسعه برنامه های آموزشی سمینار Chaincode Labs به زبان پرتغالی توسعه دهندگان برزیل و آمریکای لاتین را تشویق به تعامل بیشتر با یکدیگر خواهد نمود.

همچنین توسعه دهندگان چین کد لبز اعلام کرده اند که توسعه دهنده گان علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه عملکرد بیت کوین و لایتنینگ مجاز به استفاده از برنامه های آموزشی این سازمان بصورت رایگان خواهند بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حمایت Vinteum از توسعه دهندگان بیت کوین در برزیل و آمریکای لاتین
سوال امنیتی :6+31 = ?