اقدامات هولدرهای ADA در زمان هاردفورک واسیل

1401/06/20
اقدامات هولدرهای ADA در زمان هاردفورک واسیل

راه اندازی شبکه اصلی هارد فورک واسیل کاردانو قرار است در 22 سپتامبر انجام شود. این ارتقا امیدوار است با استفاده از رویکرد ترکیب کننده هارد فورک (HFC) کاردانو، پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد و با افزایش توان عملیاتی، کارایی اسکریپت، کاهش تأخیر در انتقال بلاک و عملکرد شبکه را افزایش دهد.

ترکیب کننده هارد فورک به گونه ای طراحی شده است که ترکیب چندین پروتکل را بدون نیاز به انجام تنظیمات قابل توجه امکان پذیر می کند. در مورد کاردانو، یک ترکیب کننده هارد فورک پروتکل ها را بدون وقفه یا راه اندازی مجدد سیستم ترکیب خواهد کرد.

اگرچه احتمال کمی برای راه اندازی مجدد یا قطع سیستم وجود دارد، با این حال، دارندگان کاردانو در مبادلات باید چند نکته را قبل و در طول رویداد هارد هارد فورک واسیل در نظر داشته باشند.

کاربران باید قبل از هارد فورک واسیل مطمئن شوند که وجوه آنها در زمان و مکان مناسبی است. این اقدام مستلزم تصمیم گیری در مورد نگهداری دارایی در یک کیف پول حضانتی یا رها کردن وجوه در صرافی است.

توصیه توسعه دهندگان کاردانو به هولدرهای ADA

طبق توضیح توسعه دهندگان، احتمالا روند سپرده گذاری و برداشت دارایی در طول ارتقاء واسیل یه صورت موقت در صرافی ها متوقف خواهند شد و هولدرهای کاردانو باید مراقب اقدامات شخص ثالث، صرافی ها باشند. در واقع اگر در طول رویداد هارد فورک، توکن کاردانو خود را در صرافی ها رها کنید به احتمال زیاد همه حساب های ada برای چند روز به حالت تعمیر و نگهداری خواهند رفت و این به معنای عدم برداشت یا واریز خواهد بود.

با این حال، کاربرانی که تصمیم به ذخیره دارایی کاردانو در یک کیف پول غیرکاستدی دارند، بایظ دسترسی کامل به عبارت بازیابی یا کلید خصوصی خود داشته باشند تا بتوانند در طول رویداد هاردفورک کنترل کاملی بر دارایی خود داشته باشند.

در نهایت، هولدرهای کاردانو باید مرافب آپدیت صرافی ها در زمان هاردفورک کاردانو باشند و در صورت تعلیق موقت، واریز یا برداشت خود از صرافی را تنظیم نمایند.

تاثیر ارتقاء هاردفورک واسیل بر قیمت کاردانو

هارد فورک واسیل بخشی از سومین چرخه توسعه کاردانو است. این فورک به منظور بهبود ظرفیت شبکه و کاهش هزینه تراکنش طراحی شد است. ارتقاء واسیل ابتدا قرار بود در ژوئن 2022 اتفاق بیفتد، اما با دو بار تاخیر قرار است یک هفته پس از مرج اتریوم اتفاق بیافتد. اخبار مربوط به ارتقاء واسیل افراد بیشتری را به خرید کاردانو ترغیب کرده است. قیمت کاردانو معمولا هر زمان که یک ارتقاء حیاتی در شبکه وجود داشته افزایش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اقدامات هولدرهای ADA در زمان هاردفورک واسیل
سوال امنیتی :6+81 = ?