ثبت حجم معاملات بیش از 1 میلیاردی بایننس کوین

1401/06/19
ثبت حجم معاملات بیش از 1 میلیاردی بایننس کوین

بایننس کوین توکن بومی صرافی ارز دیجیتال بایننس در هفته اخیر شاهد نوسانات صعودی قابل توجهی بوده است، بدین ترتیب در 24 ساعت گذشته، قیمت بایننس کوین بیش از 6 درصد افزایش یافته و به یکی از ده ارز برتر مارکت دیجیتال تبدیل شده است.

صرافی بایننس در چند ماه گذشته مجموعه ای جالب از فن آوری ها را منتشر کرده است و اخیرا با معرفی BAB Token، اولین توکن Soulbound در زنجیره بایننس به مجموعه فن آوری خود افزوده است. توکن ‌های BAB توکن ‌های غیرقابل انتقالی هستند که به ‌عنوان اعتبار هویت کاربران بایننس در نظر گرفته می شوند.

 توکن Soulbound بایننس در واقع NFT غیر قابل انتقالی است که با نام BAB معرفی شده به کاربران امکان می دهد در پروژه های مالکیت شرکت کرده و پاداش دریافت نمایند.

توسعه فن آوری زنجیره بایننس

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس با انتشار توییتی اظهار داشته است که توکن BAB در حال حاضر تنها نشان دهنده دارندگان آدرس های دیجیتالی هستند که ویژگی KYC آنها از طریق بایننس تایید شده است. ژائو همچنین توضیحاتی در خصوص راه اندازی شبکه آزمایشی zkBNB جدید خود داده و اظهار داشته: هدف از راه اندازی تست نت اخیر افزایش مقیاس پذیری بلاک چین در زنجیره BNB بوده است.

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم، با هدف سرعت بخشیدن به زمان تراکنش ها و کاهش هزینه بلاک چین BNB خود همچنین یکی از بزرگترین بازیگرانی است که فن آوری موسوم به مجموعه دانش صفر (ZK) را پذیرفته است.

علاوه بر این، ادغام پرداخت ها و معاملات اتمی از زمان راه اندازی امکان پذیر شده است. در واقع، دارایی ‌های دیجیتال را می ‌توان به ‌طور خودکار و بدون مجوز از طریق سوآپ داخلی AMM و استخرهای نقدینگی برای موارد استفاده دیفای مبادله نمود. 

شبکه آزمایشی zkBNB بایننس کوین از 100 میلیون آدرس پشتیبانی کرده و قادر به انجام بیش از 10 هزار تراکنش در ثانیه می باشد. بایننس با احتمال موفقیت خود در طرح آزمایشی تبدیل به بزرگترین زنجیره قراردادهای هوشمند از نظر پایگاه کاربر و حجم تراکنش خواهد شد و از اتریوم پیشی خواهد گرفت این ارتقا برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

با تلاش‌ توسعه‌ دهندگان برای بهبود شبکه؛ قیمت بایننس کوین در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است. همزمان، حجم معاملات روزانه بایننس کوین از مرز 1 میلیارد پس از ارتقاهای فوق گذشته است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ثبت حجم معاملات بیش از 1 میلیاردی بایننس کوین
سوال امنیتی :9+58 = ?