همکاریGameStop با FTX ایالات متحده

1401/06/17
همکاریGameStop با FTX ایالات متحده

شرکت بازی ‌های ویدیویی GameStop از همکاری با صرافی ارز دیجیتال FTX ایالات متحده خبر داده است. این اقدام دقیقا پس از راه اندازی بازار NFT و کیف پول ارز دیجیتال با همکاری Immutable X انجام شده است. این همکاری به فشار دیگر شرکت های گیمینگ ویدیویی در راستای پذیرش ارزهای دیجیتال در خدمات خود خواهد افزود.

قرارداد مابین این دو شرکت به طور خاص بر ابتکارات بازاریابی آنلاین متمرکز خواهد بود. همچنین این مشارکت، کاربران GameStop را با خدمات دیجیتال صرافی FTX آشنا خواهد کرد. از سوی دیگر،GameStop شریک مورد علاقه FTX در ایالات متحده خواهد بود.

این مشارکت همچنین امکان صدور کارت های هدیه دیجیتال صرافی ارز دیجیتال FTX را در فروشگاه های زنجیره ای GameStop فراهم خواهد نمود.

مت فورلونگ، مدیرعامل GameStop همزمان با انتشار گزارش درآمد سه ماهه دوم شرکت در خصوص این مشارکت اظهار داشته است که این مشارکت محصول همکاری تیم تجاری و بلاک چین شرکت است که با ادغام ارز دیجیتال و صنعت گیمینگ سنتی احتمالا باعث تحولات بزرگی در این صنعت خواهد شد.

وی امیدوار است شرکت های گیمینگ دیگر نیز در راستای گسترش تعاملات، اکوسیستم دیجیتال خود را گسترش داده و با همکاری هم سیستم بلاک چین منحصر بفردی را در دنیای خرده فروشی ایجاد نمایند.

شرکت خرده فروشی گیمینگ ویدئوییGameStop شرایط مالی قرارداد را اعلام نکرده و توضیحاتی در خصوص جمع آوری سرمایه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال شرکت ارائه نداده است.

روند توسعه دیجیتال GameStop

گزارش سه ماهه دوم شرکت نشان می دهد که GameStop با وجود کاهش کاهش 4 درصدی در فروش خالص خود اقداماتی گسترده ای در راستای توسعه فن آوری وب 3 خود را در سال جاری انجام داده است و از یک مارکت NFT، یک کیف پول ارز دیجیتال و یک بخش گیمینگ وب 3 پرده برداری کرده است.

مارکت NFT شرکت بازی ویدیویی GameStop یک مارکت عمومی مبتنی بر لایه 2 اتریوم است که به کاربران اجازه می‌ دهد با اتصال کیف پول های دیجیتال خود از خدمات دیجیتال این شرکت استفاده نمایند. شایان ذکر است این مارکت NFT مبتنی بر اتریوم همزمان با افزایش حواشی پیرامون فرایند ادغام اتریوم و افزایش قیمت اتریوم رونق گرفته است.

بسیاری از بزرگترین بازی‌ های وب 3 جهان بر روی Immutable X ساخته می ‌شوند. Immutable X راه حل پیشرو در مقیاس لایه 2 اتریوم که در این بازار ان اف تی عرضه شده امکان ماینینگ و تجارت بدون کارمزد و کربن خنثی را برای کاربران فراهم نموده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همکاریGameStop با FTX ایالات متحده
سوال امنیتی :7+72 = ?