افزایش 260 درصدیTerra 2.0همزمان با کاهش قیمت ترا کلاسیک

1401/06/19
افزایش 260 درصدیTerra 2.0همزمان با کاهش قیمت ترا کلاسیک

در چند روز گذشته آلت کوین ها حرکت صعودی داشته و رفتار صعودی نوسانی را از خود نشان داده اند. بدین ترتیب قیمت ارز دیجیتال ترا 2،LUNA در 6 ساعت گذشته تا 8 دلار افزایش یافته و بیش از 250درصد افزایش یافته است. همزمان قیمت ترا کلاسیک کاهش یافته است.

به گفته کارشناسان از دیدگاه تحلیل تکنیکال، قیمت Luna با خروج از کانال نزولی کلان خود بسیار صعودی به نظر می رسد. اگر شتاب مثبت قیمت حفظ شود، این احتمال وجود دارد که لونا بتواند قیمت 31 می، روز عرضه را دوباره آزمایش کرده و سطح قیمت 11.86 دلار را پشت سر بگذارد.

با این حال؛ طبق تحلیل عملکرد قیمت لونا در یک بازه زمانی کوچکتر، خطر احتمالی کاهش تا سطح حمایت 5.72 دلاری وجود دارد که با کاهش از سطح حمایت احتمالا قیمت به سطح حمایت 4.72 دلار باز خواهد گشت.

با این حال، با عبور از خط روند سطح مقاومت 6.03 دلار سناریوی صعودی لونا ادامه خواهد یافت و با آزمایش سطح 7.80 دلار احتمالا لونا یک بار دیگر از 10 دلار عبور خواهد کرد.

شایان ذکر است که قیمت لونا در بازه زمانی 5 دقیقه ای و در میانگین متحرک 20 روزه به 99.87 رسیده است که بیانگر افزایش خرید بوده است. به گفته کارشناسان افزایش قیمتی مانند این با خطرات عمده و نوسانات شدید همراه می باشد و قیمت می تواند تا 50 درصد در یک روز کاهش یا افزایش یابد و پیش بینی یک هدف عملی در این شرایط خاص بسیار دشوار است.
طبق کوین مارکت کپ، لونا 197درصد در یک روز رشد کرده است و در رتبه 57 مارکت قرار گرفته است. سرمایه بازار دارایی هم اکنون 698 میلیون دلار است و احتمال افزایش آن تا 1 میلیارد دلار با توجه به افزایش قیمت اخیر منطقی است.

نوسانات اخیر لونا کلاسیک

همزمان قیمت لونا کلاسیک کاملا برعکس عمل کرده و کاهش یافته است و احتمال همبستگی معکوس با لونا را تقویت نموده است. نوسانات قیمتی لونا کلاسیک باعث ترس سرمایه گذاران خرده فروشی شده و فشار فروش را افزایش داده است. به گفته کارشناسان لونا کلاسیک برای متوقف کردن روند نزولی باید در نزدیکی سطح 0.000457 دلار تثبیت شود.

لونا کلاسیک در حال حاضر بیش از 25 درصد از نوسان پایین 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، که بیانگر تلاش خریداران برا کاهش فروش می باشد.
به گفته کارشناسان دلیل اصلی بهبود و بازیابی لونا کلاسیک ناشی از کاهش مالیات 1.2 درصدی است که طبق آن 1.2 درصد از عرضه در هر تراکنش را حذف می شود. بسیاری از صرافی های متمرکز هم اکنون به دنبال استقرار مکانیک سوزاندن عرضه 1.2 درصدی می باشند.

براساس داده های کوین مارکت کپ؛ لونا کلاسیک با رتبه 29 مارکت دارای سرمایه بازار 2.7 میلیارد دلاری است و به تخمین بسیاری از معامله گران احتمالا بزودی سرمایه بازار 10 میلیارد دلاری را پشت سر خواهد گذاشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 260 درصدیTerra 2.0همزمان با کاهش قیمت ترا کلاسیک
سوال امنیتی :3+55 = ?