تاثیر عملکرد قیمت اتریوم بر قیمت آلت کوین ها

1401/06/16
تاثیر عملکرد قیمت اتریوم بر قیمت آلت کوین ها

براساس گزارش خبرگزاری Barron؛ مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، معتقد است که اتریوم احتمالا در تاثیرگذاری از بیت کوین پیشی خواهد گرفت و با نوسانات قیمتی خود بر روی سایر آلت کوین ها تاثیر خواهد گذاشت. در عین حال این کارشناس برجسته معتقد است که عملکرد ارز بستگی به شکستن سطح مقاومت 2000 دلاری دارد.

اتریوم روز سه شنبه 6 سپتامبر به 1680 دلار رسید که بالاترین رقم از اواخر آگوست بوده است. اما در عرض چند ساعت، قیمت اتریوم به زیر 1600 دلار کاهش یافت. بیت کوین نیز همزمان شاهد افت ناگهانی مشابهی بوده است. این روند صعودی و معکوس دو ارز دیجیتال برتر به دنبال کاهش قیمت ها در هفته گذشته پس از اظهارات تهاجمی فدرال رزرو بوده است.

مایک مک گلون معتقد است که بزرگترین آلت کوین مارکت احتمالا با توجه به نوسانات صعودی خود در زمان اولین گام ادغام در 6 سپتامبر شروع به هدایت گسترده تر بازار خواهد کرد و همزمان با رسیدن بیت کوین به پایین ترین سطح دامیننس 4 سال اخیر جایگزین تاثیر گذاری بیت کوین خواهد شد.

به گفته مک گلون؛ سطح حمایت 1000 دلاری برای اتریوم احتمالا بسیار قوی تر از سطح مقاومت 2000 دلاری است. طبق گزارشU.Today ، دامیننس بازار اتریوم در سال جاری پیش از فرایند ادغام، به بالاترین سطح خود در برابر بیت کوین رسیده است. با وجود اقدامات مثبت اتریوم مک گلون انتظار دارد که دومین ارز دیجیتال بزرگ در این مسیر با مشکلاتی روبرو شود.

بیشترین تخفیف بیت کوین

به گقته تحلیلگر بلومبرگ، قیمت بیت کوین در حال حاضر در پایین ترین سطح میانگین متحرک 100 هفته ای خود معامله می شود و عملکرد کنونی این دارایی مشابه چرخه‌ های قبلی است. از این رو، مک گلون معتقد است که بیت کوین با تخفیف در یک “بازار صعودی طولانی” معامله خواهد شد. قیمت ارز در 7 سپتامبر به پایین ‌ترین سطح خود از اوایل جولای رسیده است.

مک گلون در ماه ژانویه سال جاری اظهار داشت که بیت کوین و اتریوم هر دو در روزهای اولیه پذیرش خود هستند و احتمالا افزایش خواهند یافت. اکتبر سال گذشته نیز او پیش بینی کرده است که قیمت اتریوم به سطح 5000 دلار خواهد رسید. با این حال، بیت کوین و اتریوم همچنان به ترتیب 72.71 درصد و 67.68 درصد از اوج قیمتی خود کاهش یافته اند.

طبق پیش بینی کوین ‌پدیا؛ اگر روند صعودی اواسط سال 2021 ادامه می یافت، اتریوم می توانست سال 2022 را بین 6500 تا 7500 دلار به پایان برساند. با این حال، رکود نزولی مارکت دیجیتال در سال جاری بیانگر این موضوع است که قیمت اتریوم صرفا از روی احساسات افزایش نمی یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاثیر عملکرد قیمت اتریوم بر قیمت آلت کوین ها
سوال امنیتی :4+79 = ?