افزایش 11 درصدی MANA با تلاش ارز برای بازیابی

1401/06/15
افزایش 11 درصدی MANA با تلاش ارز برای بازیابی

پس از تشکیل یک الگوی صعودی طبق نمودار 4 ساعته تریدینگ ویو، قیمت دیسنترالند بالاتر از مرز 0.8 دلار حرکت کرده است. ارز دیجیتال دیسنترالند در ماه آگوست فروش گسترده ای را برای جفت MANA/USDT خود ثبت کرده است. با این حال، ادامه فعالیت خرید دیسنترالند در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر باعث اصلاح شده و قیمت را بهبود داده است.

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، قیمت ارز دیجیتال دیسنترالند در زمان انتشار در سطح 0.8025 دلار و با 0.94 افزایش در 24 ساعت گذشته معامله می شود. قیمت دیسنترالند هم اکنون در تلاش برای آزمایش مجدد سطح مقاومت است، راهکاری که احتمالا سود فراوانی را برای دارندگان توکن فراهم خواهد کرد. با این حال، با کاهش نسبی قیمت احتمالا روند صعودی متوقف و کوین بشدت کاهش خواهد یافت.

در چند روز گذشته MANA، توکن بومی دیسنترالند تلاش زیادی برای حفظ در سطح حمایت موجود در 0.75 دلار داشته و در نهایت، روند صعودی خود را از 4 سپتامبر اغاز کرده است. بدین ترتیب ارز دیجیتال دیسنترالند توانسته است سطح مقاومت 0.8 دلاری را بشکند و این اقدام بدین معنی بوده که خریداران احتمالا در روند بازیابی قیمت بسیار کوشا بوده اند.

به گفته کارشناسان، روند افزایشی احتمالا الگوی صعودی را تحریک خواهد کرد و بدین ترتیب ارز پتانسیل بالایی برای بالاتر رفتن از سطح 0.86 دلاری و بهبود سریعتر پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر، اگر خریداران MANA نتوانند در سطح 0.8 دلار تثبیت شوند، تشکیل یک کندل زیر سطح حمایت کلیدی احتمالا به یک شکست کاذب اشاره خواهد کرد که باعث عقب نشینی قیمت در 0.75 دلار خواهد شد.

Decentraland، متاورس مبتنی بر بلاک چین

دیسنترالند متاورس مجازی و فراگیر مبتنی بر بلاک چین P2E یا بازی برای کسب درآمد است که امکان بازی، کاوش و کسب درآمد را برای بازیکنان فراهم می کند. همچنین پلتفرم محبوب متاورس دیسنترالند اخیرا اولین دستگاه خودپرداز متاورسی خود را راه اندازی کرده است.

با افزایش علاقه جامعه جهانی به متاورس، پروژه دیسنترالند به طور مداوم در حال گسترش بوده و بازیکنان در حال حاضر می توانند براحتی املاک و مستغلات مجازی را خریداری کرده و توسعه دهند. جذابیت پروژه های متاورسی دیسنترالند اینست که کاربران می توانند مالکیت یک زمین مجازی را در اختیار داشته و از آن درآمد کسب کنند. همچنین با گسترش متاورس، زمین مجازی که به قیمت 20 دلار فروخته می شد، هم اکنون میلیون ها ارزش دارد.

دیسنترالند قدیمی ترین متاورس بلاک چینی است که در زمان راه اندازی اولین بلاک چین سه بعدی گیمینگی بوده که بروی اثبات کار ایجاد شده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 11 درصدی MANA با تلاش ارز برای بازیابی
سوال امنیتی :4+72 = ?