خرید املاک و مستغلات در دبی با استیبل کوین USDT، تتر

1401/04/30
خرید املاک و مستغلات در دبی با استیبل کوین USDT، تتر

با پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در سطح جهانی، راهکارهای تجاری ارزهای دیجیتال نیز گسترش یافته و ارزهای دیجیتال در دسترس همگان قرار گرفته است. از این رو صرافی ارزهای دیجیتال Coinsfera به عنوان ارائه دهنده معاملاتOTC ارز دیجیتال در امارات از ویژگی جدید خود رونمایی کرده است. براساس اظهارات صرافی کاربران ارزهای دیجیتال دبی از این پس قادر خواهند بود برای خرید املاک و مستغلات از استیبل کوین USDT استفاده نمایند

خرید آپارتمان یا املاک و مستغلات در دبی با ارزهای دیجیتال غیر ممکن نیست، از این رو صرافی Coinsfera که از سال 2015 فعالیت خود را در دبی آغاز کرده است، همزمان با مارکت نزولی و کاهش نقدینگی شرکت های دیجیتال تصمیم گرفت با ارائه یک فرایند ساده به کاربران در خرید ملک یا مستغلات واقعی با دارایی های دیجیتال کمک کند. به گفته این شرکت، مشتریان می توانند در چند مرحله ساده ملک یا ویلا خود را در دبی خریداری کنند.

کاربران تنها با انتخاب املاک و مستغلات مورد نظر خود و انتخاب گزینه پرداخت با استیبل کوین تتر می توانند به راحتی مالک آن شوند. همچنین افراد می توانند برای دریافت توضیحات بیشتر با استفاده از تماس تلفنی، واتساپ یا تلگرام با مدیران فروش صرافی Coinsferaدر تماس باشند.

مزایای معامله با استیبل کوین ها

استفاده اولیه از یک استیبل کوین، تسهیل معاملات در مبادلات دیجیتال است. به جای خرید مستقیم بیت کوین با ارز فیات، مانند دلار آمریکا، تریدرها اغلب فیات را با یک استیبل کوین مبادله می کنند و همچنین با توجه به سطوح بالای بی اعتمادی به ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران تمایل دارند به گزینه های امن تری مانند استیبل کوین متوسل شوند.

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که اغلب ارزش آنها براساس ارز فیات وابسته به آنها سنجیده می شود و به لطف استیبل کوین کاربران شانس محافظت از ریسک های بازار به حداکثر خواهند رساند.

براساس وب سایت Coinsfera، با خرید ملک در استیبل کوین تتر، پذیرش و تقاضا برای ارزهای دیجیتال و USDT افزایش می ‌یابد. همچنین با توجه به کارمزد ناچیز معاملات استیبل کوین ها افراد بیشتری به خرید و فروش در استیبل کوین ها خواهند پرداخت و در نهایت، روند معاملات ارزهای دیجیتال سریعتر از روش های پرداخت سنتی خواهد بود.

صرافی ارزهای دیجیتال Coinsfera؛ یک میز معاملات ارزهای دیجیتال OTC برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در 4 شهر دبی، استانبول، لندن و پریشتینا است. این صرافی امکان خرید و فروش بلافاصله را برای 2000 ارز دیجیتال در این صرافی فراهم کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید املاک و مستغلات در دبی با استیبل کوین USDT، تتر
سوال امنیتی :1+97 = ?