صدور توکن پالادیوم دیجیتال روسیه

1401/04/30
صدور توکن پالادیوم دیجیتال روسیه

Atomyze، پلتفرم متخصص توکن سازی کالا و Rosbank روسی، تراکنش های خود را با دارایی های مالی دیجیتال، DFA با پشتوانه فلزات گرانبها آغاز کرده اند. براساس اظهارات آتومیز، این دو پلتفرم روسی با همکاری از اولین توکن دیجیتال روسی رونمایی کرده اند، توکن جدید با پشتوانه فلز پالادیوم، توکن پلادیوم نامیده خواهد شد. پلادیوم فلز کمیابی ست که در جواهرات استفاده می ‌شود.

طبق گزارش خبرگزاری بیزینس پرایم؛ فلز پالادیوم یک دارایی عمومی در بازار روسیه نیست و در عین حال، به عنوان یک سرمایه گذاری بهینه در نظر گرفته می شود.

پالادیوم به عنوان جایگزینی برای پلاتین در جواهرات استفاده می شود. همچنین یک ماده صنعتی است که در تولید با تکنولوژی بالا نقش دارد. بدین ترتیب پلادیوم تقاضای بالایی در بازار خواهد داشت که احتمالا باعث خواهد شد که توکن دیجیتال پلادیوم پس از راه اندازی مورد استقبال جامعه جهانی قرار گیرد.

Atomyze Russia در بانک مرکزی روسیه به عنوان تنها اپراتور پلتفرم دارایی های مالی دیجیتال، DFA ثبت شده و مجاز به ارائه ابزارهای مالی مبتنی بر بلاک چین می باشد. براساس گزارش؛ توکن‌ سازی با ایجاد فرصت‌ های جدید می تواند ابزارهای جایگزینی را برای مشاغل و سرمایه ‌گذاران خصوصی فراهم نماید.

توکن سازی محرک رشد اقتصادی روسیه

مقررات دارایی های مالی دیجیتال، DFAتا زمان تصویب تمام قوانین ارزهای دیجیتال تا پاییز سال جاری برای ارزهای دیجیتال در روسیه اعمال خواهد شد. برخلاف کوین های غیرمتمرکز، دارایی های مالی دیجیتال،DFA  بیشتر به دارایی ‌های دیجیتالی اطلاق می ‌شود که نهادهایی مسئول صدور و گردش آنها می باشند. در مقررات "دارایی های مالی دیجیتالDFA" توکن های مختلف به عنوان "حقوق دیجیتال" نامیده می شوند.

براساس اظهارات سرمایه گذار نهادی ولادیمیر پوتانین، حامی پلتفرم Atomyze، صدور حقوق دیجیتالی که امکان سرمایه گذاری در مواد خام مانند فلزات را فراهم می کند، یک رویه جدید در روسیه است و عصر توکن سازی آغاز عصر جدیدی برای اقتصاد روسیه می باشد. به گفته وی؛ توکن های جدید به همراه روبل دیجیتال جایگزین دارایی های دیجیتال غیر قابل اعتماد خواهند بود.

به گفته مدیر اجرایی شرکت Atomyze روسیه؛ این اقدام گام اول شروع یک پیشرفت بزرگ است و احتمالا بزودی با توکن سازی محصولات سنتی و ایجاد محصولات اساسی جدید، اقتصاد روسیه پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

روسیه با وجود مشکلات ژئوپلیتیکی اخیر، تاکنون موفق به تنظیم همه جانبه ارزهای دیجیتال نشده است. با این حال اکثر موسسات دولتی مجاز به استفاده از پرداخت های دیجیتال در تجارت بین المللی در بحبوحه تحریم ها می باشند. از سوی دیگر قانون ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت های داخلی اخیرا توسط رئیس جمهور روسیه امضا شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صدور توکن پالادیوم دیجیتال روسیه
سوال امنیتی :7+55 = ?