پایان زمستان ارزهای دیجیتال قبل از پایان سال 2022

1401/04/30
پایان زمستان ارزهای دیجیتال قبل از پایان سال 2022

محققان حوزه دیجیتال کره جنوبی با بررسی روند زمستان های قبلی ارزهای دیجیتال و با توجه به نتایج رکود اواخر 2018  اعلام کردند که زمستان ارزهای دیجیتال قبل از پایان سال جاری به پایان خواهد رسید، با این حال تلاش های فدرال رزرو ایالات متحده برای تقویت اقتصاد و مهار تورم در این مدت همچنان بر بازارهای دیجیتال تاثیر خواهد گذاشت.

 براساس پیش بینی واحد تحقیقاتی کوربیت کره جنوبی، زمستان ارزهای دیجیتال برای چندین ماه دیگر ادامه خواهد داشت، اما در نهایت قبل از پایان سه ماهه چهارم سال مالی جاری به پایان خواهد رسید. به نقل از جئونگ سوک مون، رئیس واحد تحقیقات کوربیت، رکود کنونی بازار شبیه سومین زمستان دیجیتال است که مارکت بین پایان سال 2018 و اوایل سال 2019 آنرا تجربه کرده است.

به گفته رئیس واحد تحقیقات کوربیت، سیاست ‌های پولی اگرسیو فدرال رزرو در اواخر سال 2018 باعث رکودی شد که بر خلاف زمستان ‌های اول و دوم ارزهای دیجیتال بوده است. طبق اظهارات وی؛ بهبود وضعیت مارکت ارزهای دیجیتال تنها با تغییر موضع سیاست پولی فدرال رزرو اتفاق خواهد افتاد.
طبق اظهارات کارشناسان کوربیت، تغییر روند مارکت دیجیتال در راستای بهبود در سه ماهه چهارم سال جاری رخ خواهد داد و تورم به تدریج در سه ماهه دوم سال کاهش خواهد یافت و اخبار مثبت بیشتری از شاخص تولید ISM  منتشر خواهد شد.

کارشناسان شرکت رقیب کوربیت، Bithumb  نیز موافق نتایج تحقیقات اخیر در این خصوص بوده اند. براساس اظهارات مدیرعامل Bithumb، هانگوک کیونگجه به نقل از لی می سان، رئیس واحد تحقیقات شرکت، سیاست افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کوتاه مدت خواهد بود و فدرال رزرو احتمالا قبل از پایان سال تقویمی کاهش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد.

وی در نهایت اظهار داشت که قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال جاری به پایین ترین سطح خود می رسد و با نزدیک شدن به پایان سال نشانه هایی از ثبات را نشان خواهد داد.

نتایج گزارش Grayscale در خصوص زمستان ارزهای دیجیتال

براساس اظهارات جمعی از کارشناسان دیگر؛ پروژه های ارزهای دیجیتال بزرگ احتمالا در چند ماه آینده شکست خواهد خورد و زمستان ارزهای دیجیتال احتمالا تا سال 2023 یا حتی پس از آن ادامه خواهد یافت

از سوی دیگر آخرین گزارش شرکت Grayscale در خصوص زمستان ارزهای دیجیتال نشان می‌ دهد که در صورت تکرار چرخه ‌های قبلی؛ مارکت نزولی می‌ تواند تنها تا 250 روز دیگر ادامه داشته باشد. براساس داده های گری اسکیل نرخ سرمایه گذاری مثبت به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت و ارزش سرمایه سرمایه گذاران بعد از شش ماه احتمالا چند برابر خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پایان زمستان ارزهای دیجیتال قبل از پایان سال 2022
سوال امنیتی :5+37 = ?