اعلام آمادگی ماینرهای بیت ‌کوین برای فروش

1401/04/26
اعلام آمادگی ماینرهای بیت ‌کوین برای فروش

براساس داده‌ های زنجیره ‌ای، استخراج ‌کنندگان بیت‌ کوین در روز گذشته 14 هزار بیت کوین را از حالت ذخیره خارج کرده و براساس نظر کارشناسان احتمالا قصد فروش آنرا دارند.

براساس داده های تحلیلگران کریپتوکوانت، ذخیره ماینر بیت کوین در روز گذشته کاهش یافته است. ذخایر ماینر شاخصی است که مقدار کل بیت کوین ذخیره شده در کیف پول همه ماینرها را اندازه گیری می نماید و افزایش ارزش شاخص، به این معنی است که تعداد خالصی از کوین ها در حال حاضر وارد کیف پول ماینرها شده اند.
چنین روندی در طولانی مدت می تواند نشان دهنده این باشد که اعتبارسنج های زنجیره ای در حال انباشت می باشند و بنابراین این اقدام می تواند بر روند صعودی قیمت تاثیر بگذارد. با این حال، کاهش ارزش ذخایر بیت کوین در هفته گذشته نشان می دهد که ماینرها در حال حاضر مقدار خالص بیت کوین را برداشت کرده و کوین های خود را برای فروش به صرافی ها انتقال داده اند، این نوع روند نشان دهنده یک سیگنال نزولی برای بیت کوین می باشد.

ذخایر ماینر بیت کوین

براساس داده های کریپتوکوانت؛ ارزش ذخایر ماینر اخیراً به شدت کاهش یافته که این افت در روز گذشته کاملا محسوس بوده است، همچنین این داده ها شامل دو شاخص موقعیت ماینرهای بیت کوین و خروجی ماینرهای بیت کوین بوده است. خروجی ماینرهای بیت کوین، کل مقدار کوین هایی است که از کیف پول های ماینر خارج می شوند. با کاهش ذخایر بیت کوین این شاخص نیز به شدت کاهش یافته است.

بر اساس تجزیه و تحلیل Chart Today در کریپتوکوانت ، کاهش قابل توجهی در ذخایر استخراج بیت کوین در دو هفته گذشته مشاهده شده است. با وجود منحنی نسبتا صعودی قیمت بیت کوین در این هفته، کاهش ذخایر ماینر بیت کوین می تواند نشانه ای از کاهش اعتماد به بازگشت قیمت باشد. داده ها نشان می دهد که در دو هفته گذشته حدود 4300 بیت کوین در ذخایر آن کاهش یافته است.

نوسانات قیمت بیت کوین

بیت کوین با ارزش بازار حدود 407.81 میلیارد دلار در رتبه اول بازار و سهم 40.22 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. طی ماه گذشته، ارزش بزرگترین ارز دیجیتال، بیت کوین 8 درصد کاهش یافته است.

هر واحد از بیت کوین در زمان نگارش خبر با قیمت حدود 20.7 هزار دلار در نوسان است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.34 درصد افزایش و در هفت روز گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعلام آمادگی ماینرهای بیت ‌کوین برای فروش
سوال امنیتی :4+67 = ?