اظهارات گرگ وال استریت، جردن بلفورت در خصوص بیت ‌کوین

1401/04/25
اظهارات گرگ وال استریت، جردن بلفورت در خصوص بیت ‌کوین

جردن بلفورت، کارگزار سابق سهام که بیشتر به عنوان "گرگ وال استریت" شناخته می شود، اظهار داشته است که سرمایه گذارانی که اکنون بیت کوین خریداری می کنند، مطمئنا سود خواهند کرد. این اولین باری نیست که جردن بلفورت درخصوص بیت کوین و آینده آن اظهار نظر می کند.

جردن بلفورت اخیرا در خصوص عملکرد آینده بیت‌کوین در یک مصاحبه ویدیویی با Yahoo Finance در اواخر ژوئن اظهار داشت که با شانس معقول و یک دوره 24 ماهه سرمایه گذاران بیت کوین مطمئنا سود خوبی از هولد دو ساله خود کسب خواهند کرد.

وی اخیرا در 15 جولای اظهار داشته است که با در نظر گرفتن یک افق سه یا شاید پنج ساله سرمایه گذاران بیت کوین احتمالا تا 50 برابر سرمایه خود سود خواهند کرد. گرگ وال استریت در پاسخ به سوال سه گزینه برتر سرمایه گذاری در بازه طولانی مدت، "بیت کوین"، "اتریوم" و "بیت کوین" را به عنوان اولین، دومین و سومین انتخاب مورد علاقه خود به سرمایه گذاران پیشنهاد کرده است.

گرگ وال استریت در سال 2018 بر این عقیده بوده است که بیت کوین بر اساس تئوری احمقانه ای توسعه یافته و به دارندگان توصیه می کرده است تا قبل از از دست دادن تمام ارزش، کوین های خود را بفروشند. با گذشت زمان، نظرات او نسبت به بیت کوین مثبت تر‌ شده است.

بر اساس داده های ارائه شده Arcane Research، نوسانات 30 روزه بیت کوین که انحراف استاندارد بازده روزانه را در طی چهار هفته اندازه گیری می کند، 2.2 درصد کاهش یافته، که پایین ترین رقم از 5 نوامبر 2020 می باشد.

بیت کوین در طولانی ترین دوره "ترس شدید"

بیت کوین احتمالا از زمان سقوط به 17600 دلار در ماه گذشته از ضررهای جدید جلوگیری کرده است، با این حال طبق شاخص Fear & Greed احساسات بازار نسبت به این ارز دیجیتال پایین بوده و بازار 70 روز ترس شدید را تجربه کرده است.

فیلیپ سوئیفت، خالق پلتفرم تحلیل زنجیره ‌ای LookIntoBitcoin، اظهار داشته است که این دوره «ترس شدید» حتی از دوره ‌های بازار نزولی بیت‌ کوین در 2018 و سقوط بازارهای متقابل در مارس 2020، طولانی ‌تر بوده است.

وی در 14 جولای در یک پست توییتری اظهار داشت که ارزهای دیجیتال در زمان کاهش همبستگی با سهام، با سریع ‌ترین سرعت خود رشد می کند. در تایید ادعای وی؛ بعد از گزارش شاخص مصرف کننده ایالات متحده CPI، قیمت بیت کوین و آلت کوین های دیگر در حالی که سهام SP500 و طلا کاهش یافته است، بهبود یافته اند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اظهارات گرگ وال استریت، جردن بلفورت در خصوص بیت ‌کوین
سوال امنیتی :4+49 = ?