گسترش خدمات صرافی اسپانیایی Bitbaseتا آمریکای لاتین

1401/04/25
گسترش خدمات صرافی اسپانیایی Bitbaseتا آمریکای لاتین

Bitbase، صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی و اپراتور خودپرداز دیجیتال، با ایجاد فروشگاهی در پاراگوئه اعلام کرده است خدمات خود را در آمریکای لاتین گسترش خواهد داد. این شرکت پیش از این با راه اندازی فروشگاه دیجیتالی در پرتغال فعالیت های خود را در اروپا آغاز کرده است و احتمالا مقصد بعدی این صرافی پس از پاراگوئه، ونزوئلا خواهد بود.

با وجود مارکت نزولی و تاثیرات منفی آن بر بسیاری از شرکت‌ های دیجیتال، برخی از شرکت های دیجیتال نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال می باشند. بیت بیس، یکی از صرافی های فعال دیجیتال که فروشگاه‌ های فیزیکی را پشتیبانی می‌کند؛ از تأسیس اولین فروشگاه خود در خارج از اروپا، در پاراگوئه خبر داده است.

فروشگاه جدید این صرافی دارای چندین خودپرداز ارزهای دیجیتال خواهد بود که امکان معامله و پرداخت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در ازای ارز فیات پاراگوئه برای کاربران فراهم کرده است. به گفته بیت بیس، این صرافی در نظر دارد چندین فروشگاه دیگر در دیگر شهرهای پاراگوئه افتتاح نماید. صرافی بیت بیس 6 درصد از خودپردازهای دیجیتال اروپا را مدیریت می کند.

طرح های توسعه خدمات Bitbase

این صرافی اولین فروشگاه چندکاره خود را در خارج از اسپانیا در ژانویه سال جاری افتتاح کرده است، که نشان دهنده آغاز تلاش صرافی برای گسترش بین المللی می باشد. با این حال، طرح های توسعه صرافی ارزهای دیجیتال بیت بیس از این هم فراتر رفته است. طبق گزارش شرکت دیجیتال Bitbase، کشور بعدی در نقشه راه شرکت، ونزوئلا خواهد بود، صرافی بیت بیس قصد دارد فروشگاهی شبیه فروشگاه پاراگوئه در ونزوئلا افتتاح نماید.

این شرکت در ماه فوریه از گسترش خدمات خود به ونزوئلا خبر داده است. در آن زمان، سخنگوی صرافی اظهار داشت که نمایندگان بیت بیس در حال مذاکره با مقامات ونزوئلایی برای راه اندازی دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال به این کشور می باشند، با این حال به دلیل چارچوب قانونی شفاف ارزهای دیجیتال در ونزوئلا، نتایج جلسات تاکنون اعلام نشده است.

گسترش و پذیرش ارزهای دیجیتال در ونزوئلا بدلایل مختلف از جمله تورم افزایش یافته است، سازمان ملل متحد اخیراً آنرا سومین کشور پذیرنده ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته است. با این حال دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال تا به امروز محبوبیتی در ونزوئلا نداشته است.

با این وجود؛ براساس اظهارات مدیر عامل بیت بیس، رویکرد عجیب ونزوئلا در مقابله با ارزهای دیجیتال احتمالا پس از راه اندازی فروشگاه ‌های فیزیکی با پشتیبانی ارزهای دیجیتال، می‌تواند کاربران بسیاری را جذب این صرافی نماید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گسترش خدمات صرافی اسپانیایی Bitbaseتا آمریکای لاتین
سوال امنیتی :9+66 = ?