ثبت رسمی ورشکستگی شرکت وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس

1401/04/23
ثبت رسمی ورشکستگی شرکت وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس

پس از گزارش ‌های بازگشت تمام بدهی‌ ها به پروتکل‌ های وام ‌دهی دیفای، شرکت وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس اظهار کرده است که در تلاش برای تثبیت وضعیت خود در حال ثبت شرکت در قانون فصل 11 ایالات متحده می باشد. شرکت سلسیوس پس از انتشار این بیانیه سقوط کرده است. ارز سلسیوس نیز در روز پنج شنبه 14 جولای با 0.538 دلار معامله و 25 درصد در یک روز کاهش یافته است.

فصل 11 از قانون، سازماندهی مجددی را در طول ورشکستگی ارائه می کند. شرکت های بدهکار فصل 11 برای زنده نگه داشتن تجارت خود معمولاً طرحی را برای سازماندهی مجدد پیشنهاد می کنند.

الکس ماشینسکی، بنیانگذار و مدیرعامل سلسیوس در این بیانیه اظهار داشته است که این اقدام تصمیم درستی برای جامعه و شرکت سلسیوس خواهد بود و شرکت سلسیوس با وجود یک تیم قوی و با تجربه این روند را هدایت خواهد کرد. همچنین وی اظهار داشته است که این اتفاق هرچند تلخ، نقطه عطفی برای رشد و توسعه شرکت خواهد بود.

اقدامات سلسیوس در راستای حمایت از کاربران

بر اساس بیانیه سلسیوس، این شرکت 167 میلیون دلار نقدینگی در اختیار دارد که این مقدار نقدینگی کافی برای حمایت از کاربران خود در طول فرآیند بازسازی را فراهم می کند. پلتفرم وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس ماه گذشته بدلیل بحران نقدینگی تمام برداشت‌ ها و نقل و انتقالات کاربران خود را متوقف کرده است.

طبق اظهارات سخنگوی شرکت سلسیوس، این شرکت بازسازی مالی را آغاز کرده و درخواست ‌های داوطلبانه برای سازماندهی مجدد تحت قانون فصل 11، قانون ورشکستگی ایالات متحده در نیویورک را ارائه کرده است. با این حال، سلسیوس اظهار داشته که در حال حاضر به موضوع برداشت ‌های فریز شده کاربران رسیدگی نخواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که دپارتمان مقررات مالی ورمونت،DFR اعلام کرده است که سلسیوس کاملا ورشکست شده است. چندین تنظیم کننده دیگر ایالات متحده نیز در حال بررسی عملکرد این پلتفرم می باشند.

تصمیم سلسیوس در ماه گذشته برای تعلیق تمام برداشت‌ ها و نقل و انتقالات کاربران به این معنی بود که حدود 1.7 میلیون کاربر به وجوه خود دسترسی نداشته اند و این اقدام زیان بزرگی در بازار رو به رشد وام دهندگان ارزهای دیجیتال بوده است.

همزمان با کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را از مبادلات خارج کرده و کمبود نقدینگی بخش دیجیتال در سه ماه اخیر کاهش یافته است.

با این حال، مارکت دیجیتال همچنان از اثرات سقوط اکوسیستم ترا رنج می برد، سقوط اخیر اکوسیستم ترا دلیل اصلی ورشکستگی شرکت های بزرگ بازار، تعدیل نیرو در صرافی های بزرگ و ضررهای میلیارد دلاری سرمایه گذاران بوده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ثبت رسمی ورشکستگی شرکت وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس
سوال امنیتی :1+68 = ?