نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

1401/06/14
نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟


نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟در دنیای ارز دیجیتال، نگهداری سرمایه و دارایی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستش. مطمئنم بعد از ورود به دنیای ارز دیجیتال، به این فکر میکنین که ارز های دیجیتالتون رو باید کجا ذخیره کنین؟ توسعه دهنده ها، برای اینکه شما بتونین دارایی های بدست اوردتون رو در یه جای امن نگهداری کنین، کیف پول هایی رو ایجاد کردن که از امنیت بالایی برخوردارن تا بتونن به خوبی از دارایی شما محافظت کنن.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تتر

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

اما بهتره بدونین که هر نوع کیف پولی امن نیست. قبل از اینکه دنبال برنامه ای برای ذخیره دارایی هاتون باشین، بهتره که نسبت به بهترین نوع کیف پول های ایجاد شده تحقیق کنین.تتر یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی هستش که نگهداری از اون مهمه. بهتره از کیف پول هایی استفاده کنین که امن و مطمئن هستن. 

تو این مقاله می خوایم در مورد اینکه نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر هستش، صحبت کنیم. 

اهمیت انتخاب کیف پول مطمئن برای نگهداری تتر

اگر شما هم جزء افرادی هستین که با دنیای دیجیتال سروکاردارین و از این طریق کسب درامد میکنین، پس به اهمیت انتخاب درست کیف پول برای نگهداری دارایی هاتون پی بردین. تتر در دنیای ارز دیجیتال مثل دلار در دنیای واقعی هستش. تتر و دلار ارزش یکسانی دارن برای همین بهتره همیشه یه ارز تتر تو کیف پولتون داشته باشین تا از نوسانات بازار کمترین ضربه رو ببینین. 

تتر یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی هستش که در زمان نوشتن این مقاله بعد از بیت کوین و اتریوم، مقام سوم رو به خودش اختصاص داده که با نماد تجاری USTD شناخته میشه. انتخاب کیف پول مناسب و مطمئن برای نگهداری این نوع ارز خیلی مهمه. حالا شاید بپرسین چرا؟ ما بهتون دلیلش رو میگیم.

همونطور که می دونین دنیای ارز دیجیتال هم مثل هر برنامه ای با پلتفرم انلاین در معرض حملات هکرها قرار داره. برای همین ذخیره دارایی ها در یه جای مطمئن هم به مراتب اهمیت بیشتری پیدا می کنه.اگه کیف پول نامناسبی برای ذخیره و نگهداری تتر استفاده کنین، ممکنه مورد حمله هکر ها قرار گرفته و همه دارایی تون رو از دست بدین. پس قبل از انتخاب کیف پول مناسب، نسبت به کیفیت این نوع برنامه تحقیق کنین. 

در این قسمت از مقاله نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟ نگاه مختصری به این نوع ارز دیجیتال میندازیم و با ماهیت ارزتتر بیشترآشنا میشیم. 

آشنایی با ارز دیجیتال تتر 

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

دنیای ارز دیجیتال پر از رمز ارزهایی هستش که از اونا برای انجام معاملات و درامد زایی استفاده می کنن. تتر رو میشه یه استیبل کوین دونست. استیبل کوین ها دارای قیمت ثابتی هستن و تغییری نمی کنن. تتر بعد از بیت کوین بالاترین تراکنش روزانه رو به خودش اختصاص داده. همونطور که گفتم تتر، استیل کوین هستش برای همین میشه از اون به راحتی برای تبدیل فیات یا همون دلار، یورو و... به ارز های دیجیتال استفاده کرد. 

جالبه بدونین که ما یه نوع تتر داریم که روی 11 شبکه مختلف کاربران ارزهای دیجیتال دارن از اون استفاده میکنن، هر کدوم از این نوع تتر ها روی پلتفرم های مختلف مثل بلاکچین اتریوم و ترون و غیره توسعه پیدا کردن. تتر های روی شبکه ترون و اتریوم کارمزد پایین تر ولی سرعت انتقال بالاتری رو به خودشون اختصاص دادن. برای همین این دو نوع شبکه از تتر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستن. 

نکات مناسب در انتخاب کیف پول

انتخاب کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال خیلی مهمه. قبل از انتخاب اون باید به سه نکته مهم اعتبار کیف پول، امنیت و قابلیت بک اپ اون توجه داشته باشین.

• اعتبار کیف پول خیلی مهمه. حالا از کجا بدونیم که یه کیف پول، از اعتبار خوبی برخورداره. بهتره بدونین که کیف پول خوب در سایت های رسمی معرفی می شه. اگه دیدین یه کیف پول تو سایت رسمی معرفی شده یعنی معتبره و میتونین بهش اعتماد کنین. 

• امنیت کیف پول مهمه چون قراره تمام دارایی ها و سرمایه تون رو درون اون قرار بدین. برای همین باید از دسترس هکر ها و کلاهبردار ها دور باشه تا امنیت لازم رو داشته باشه. بعضی از کیف پول ها دارای تایید دو مرحله ای هستن که امنیت اونا رو دو چندان می کنه. بهتره سمت کیف هایی که این مرحله رو ندارن نرین. 

• قابلیت بازیابی کیف پول از اونجایی اهمیت پیدا می کنه که اگر کیف پولتون رو به هر دلیلی از دست دادین، بتونین از بک اپی که قبلا از کیف پول گرفتین، تمامی اطلاعات رو برگردونین. بهتره هر چن روز یه بار از اطلاعات حسابتون بک اپ بگیرین تا در صورت وقوع رخداد ناگهانی و از دست دادن حساب به اطلاعات حسابتون دسترسی پیدا کنین. 

در این قسمت شما رو با ویژگی های کلی کیف پول های مورد نیاز برای نگهداری ارز های دیجیتال اشنا کردیم ولی مبحث اصلی ما اینه که نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تره؟

بیاین بریم ادامه مقاله تا با انواع کیف پول های مختلف تتر و ویژگی های این نوع برنامه ها صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاریم. 

کیف پول تتر چیست؟

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

کیف پول تتر که به اصطلاح بهش tether USTD wallet گفته میشه، یه برنامه غیرمتمرکز هستش که از اون برای دست یابی به رمز ارزهای تتر استفاده میشه. این نوع کیف پول دو تا کلید عمومی و خصوصی داره. کلید عمومی مثل شماره حسابه و کلید خصوصی در واقع همون رمز عبور هستش.

یادتون باشه وقتی می خواین بهترین کیف پول دیجیتالی برای نگهداری تتر رو انتخاب کنین، اول به چن نکته مهم توجه کنین. بهتره کیف پولی رو انتخاب کنین که بتونه از توکن های بیشتری از تتر پشتیبانی کنه. هرچقدر میزان پشتیبانی از تتر ها بیشتر باشه، همونقدر می تونین بدون واسطه اقدام به انجام معامله ارز تتر بکنین. 

انواع کیف پول های تتر 

کیف پول های تتر در انواع مختلفی وجود دارن. به عنوان مثال، سخت افزاری، دسکتاپ و وب از جمله دو نوع محبوب از کیف پول های تتر شناخته میشن. از خوبی های کیف پول سخت افزاری می تونیم به این موارد اشاره کنیم که امنیت خیلی بالایی دارن و دارایی ها رو به صورت افلاین ذخیره می کنن.

جالبه بدونین که کیف پول های سخت افزاری، دستگاه های فیزیکی هستن که مثل یه فلش درایور عمل می کنن و به کامپیوتر وصل می شن. اما اگه دسترسی اسان و سریع به کیف پول براتون اولویت اول هستش پس بهتره از نوع نرم افزاری این نوع برنامه استفاده کنین. 

همونطور که می دونین برنامه های نرم افزاری از طریق کامپیوتر و یا مرورگر اینترنت قابل دسترسی هستن. این نوع برنامه ها امنیت زیادی ندارن ولی اگه می خواین امنیتشون رو بالا ببرین، بهتره مرحله احراز هویت دو مرحله ای رو فعال کنین. اما یادتون نره تمامی رمزهایی که در این مرحله براتون ارسال میشه نگه دارین وگرنه دیگه هیچوقت نمی تونین وارد حسابتون بشین. 

نوع سوم کیف پول ها، کیف پول های موبایلی هستن که بیشتر برای افرادی مناسب هستن که مهارت زیادی در رابطه با مفاهیم بازار ارز دیجیتال ندارن. یادتون باشه کیف پول های موبایلی سطح امنیت متفاوتی دارن و علاوه بر این ممکنه در صورت رخداد اتفاق ناگوار، اطلاعات حسابتون رو از دست بدین چون بک اپ ندارن. 

خب تا اینجای مقاله با ماهیت کیف پول های مطمئن برای نگهداری تتر و انواع اون، اشنا شدیم. حالا بیاین بریم یه نگاهی به بهترین کیف پول های نگهدارنده ارز تتر بندازیم و در موردشون بیشتر بدونیم تا بتونیم انتخاب بهتری داشته باشیم. 

• کیف پول فری والت

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

این نوع کیف پول که از اون برای نگهداری ارز تتر استفاده می شه، تحت وب هستش و می تونیم از اون روی دو سیستم عامل اندروید و IOS استفاده کنیم. بهتره بدونین این نوع برنامه امنیت فوق العاده ای داره و برای اینکه مانع از سرقت اطلاعات حساب کاربر ها بشه، دارایی ها رو به صورت افلاین هم ذخیره می کنه. 

• کیف پول تراست ولت 

کیف پول تراست ولت یکی دیگه از بهترین کیف پول های نگهداری تتر به شمار میاد. این کیف پول، با عنوان کیف پول چند سکه ای شناخته می شه. به خاطر اینکه کاربرهای ارز دیجیتال می تونن با استفاده از این برنامه، ارز های مختلفی رو فقط با یه حساب ذخیره، ارسال و دریافت کرده و یا با اونا مبادله انجام بدن. 

جالبه بدونین از ویژگی های عالی این کیف پول می تونیم به این مورد اشاره کنیم که می تونه از خیلی از ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، بایننس و..پشتیبانی کنه. 

• کیف پول اومنی لیر omnilayer

این نوع کیف پول بر روی شبکه omnilayer به وجود اومده و تحت حمایت این شبکه هستش. به صورت غیرمتمرکز عمل می کنه و نسخه تحت وب اون هم در دسترس هستش. یکی از معایب استفاده از این نوع برنامه این هستش که امنیت زیادی نداره. 

با این حال، وجود بعضی از ویژگی هاش هم باعث افزایش استفاده از این نوع کیف پول شده. یکی از مزیت های استفاده از این برنامه این هستش که خرید و فروش تتر در اون خیلی راحت تر از برنامه های دیگه ست. علاوه بر این، میتونه بیت کوین رو هم ذخیره کنه. اما برای افراد تازه کار زیاد راحت نیست. 

• کیف پول لجر نانو ایکس

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

کیف پول لجر نانوایکس برای کسایی هستش که می خوان استفاده از کیف پول سرد تتر رو هم تجربه کنن. یکی از مزیت های عالی این کیف پول در این هستش که می تونه از 1000 تا ارز دیجیتال پشتیبانی کنه و دارای امنیت بالایی هستش.بهتره افراد تازه کار سمت استفاده از این برنامه نرن. 

چون استفاده ازکیف پول لجر نانو ایکس برای تازه کا ها خیلی سخته و زمانبرهستش.برای خرید این کیف پول باید هزینه پرداخت کنین. 

• کیف پول مای اتر والت 

کیف پول مال اتر والت، یکی از بهترین کیف پول های مورد استفاده برای نگهداری تتر هستش. یکی از مزیت های عالی این کیف پول در این هستش که نسخه تحت وب داره و این امکان رو فراهم می کنه که بتونین کلید خصوصیتون رو در کامپیوتر شخصیتون ذخیره داشته باشین. علاوه بر این، می تونین از طریق هر نوع مرورگری به این نوع کیف پول دست پیدا کنین.

• آشنایی با کیف پول بایننس

کیف پول بایننس یکی از پر کاربردترین کیف پول ها هستش که می تونه از هر نوع ارز تتر پشتیبانی کنه. علاوه بر این دارای احراز هویت دو مرحله ای هستش که امنیت اونو افزایش داده. این نوع کیف پول هم به صورت وب و هم به صورت نرم افزار موبایلی در دسترس هستش. 

• آشنایی با کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یکی دیگه از محبوب ترین کیف پول ها بین کاربران شناخته میشه که میتونه از هر نوع ارز دیجیتالی مثل تتر پشتبانی کنه. یکی از ویژگی های جالب این نوع کیف پول اینه که یه صرافی داخل خودش داره. برای همین کاربر ها می تونن بدون خارج کردن سرمایه شون از کیف پول، به تبادل ارز ها اقدام کنن. 

این نوع کیف پول امنیت قابل قبولی داره. چون کلید خصوصی کاربرها روی دستگاه خودشون ذخیره میشه. علاوه بر این برای انجام تراکنش ها نیازی به حضور واسطه نیست. 

• آشنایی با کیف پول کوینومی

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

اگه دنبال کیف پولی هستین که بتونه از تمام انواع تتر ها پشتیبانی کنه، بهترین انتخاب برای شما استفاده از کیف پول کوینومی هستش.

جالبه بدونین حتی اگه در دنیای ارز دیجیتال به عنوان یه فرد مبتدی شناخته میشین، می تونین از این برنامه استفاده کنین چون رابط کاربری اسونی داره و در دو نسخه دسکتاپ و موبایل در دسترس هستش. 

یکی از معایب این نوع کیف اینه که نمی تونه از ارز فیات مثل دلار، یورو و... پشتیبانی کنه. 

• آشنایی با کیف پول اکسودوس

کیف پول اکسودوس یکی دیگه از بهترین کیف پول های ارز تتر هستش که بدون نیاز به صرافی می تونین ارز دیجیتال تتر رو به بیت کوین تبدیل کنین. اگر یه فرد مبتدی در بازار ارز دیجیتال هستین، بهترین انتخاب برای شما استفاده از کیف پول اکسودوس هستش که رابط کاربری اسونی داره. اما بهتره بدونین که ای پی این برنامه برای کاربران ایرانی مسدود هستش اما می تونین با تغییر ای پی به راحتی ازش استفاده کنین. 

• آشنایی با کیف پول تتر

کیف پول تتر، کیف پول رسمی ارز دیجیتال تتر شناخته میشه. این نوع کیف پول رایگانه و به صورت نرم افزاری موبایلی در دسترس هستش. رابط کاربری خیلی اسونی داره وحتی افراد تازه کار هم می تونن از این برنامه به نحو احسنت استفاده کنن. علاوه بر این، این نوع کیف پول امنیت بالایی داره چون دارای مرحله احراز هویت دو مرحله ای هستش. 

• آشنایی با کریپتو والت 

نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟

کریپتو والت یکی از کیف پول هایی هستش که از اون برای مبادله و ذخیره ارز دیجیتال تتر استفاده میشه. این نوع کیف پول ویژگی های عالی داره که باعث افزایش محبوبیت اون در میان کاربران ارز دیجیتال شده. به عنوان مثال به خوبی به درخواست های مشتری جواب میده، از شماره حساب بین الملل، کارت های نقدی و صرافی ها حمایت می کنه. 

این ویژگی تنها مزیتی هستش که این نوع کیف پول رو از کیف پول های دیگه متمایز می کنه. کیف پول کریپتووالت به عنوان یه نرم افزار موبایلی در دسترس هستش و کار با اون خیلی اسونه. علاوه بر این می تونین در هرنقطه از دنیا و در هرلحظه نسبت به انجام مبادله اقدام کنین. 

همچنین یه کیف پول رایگان هستش و صرافی مخصوص به خودش رو داره. امنیت بالایی داره ولی یکی از معایب استفاده از این نوع برنامه اینه که به دارایی کاربرها دسترسی داره. اما این دسترسی باعث کاهش امنیت دارایی کاربر ها نمیشه. 

مقاله پیشنهادی: 6 کیف پول برتر تتر

سخن پایانی 

ارز تتر یکی از محبوب ترین ارز های شناخته شده دنیای ارز دیجیتال هستش که حفظ اون اهمیت زیادی برای کاربران و سرمایه گذاران داره. برای نگهداری تتر به کیف پول های مناسبی نیاز داریم که امنیت بالایی داشته، رابط کاربری اسونی دارن و علاوه بر این، انجام مبادله از طریق اونا خیلی اسون و راحت باشه. 

تو این مقاله ما شما رو با ماهیت اصلی ارز دیجیتال تتر اشنا کردیم و چند نکته مهم به هنگام انتخاب مطمئن ترین کیف پول نگهداری تتر رو براتون توضیح دادیم. در بخش های پایانی، به چند مورد از بهترین کیف پول های تتر اشنا کردیم تا بتونین با اشنایی کامل، نسبت به انتخاب بهترین نوع ان اقدام کنین تا بتونین دارایی هاتون رو در امنیت کامل ذخیره کنین. 


نظرات کاربران در مورد نگهداری تتر در کدام کیف پول ها مطمئن تر است؟
سوال امنیتی :3+50 = ?