کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

1401/06/14


ما سعی می کنیم در مقاله کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟ اطلاعاتی در مورد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای استفاده از صرافی های ایرانی بپردازیم و نحوه کار با صرافی های ایرانی رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با استفاده از این صرافی ها اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال کنین. 

بهتره بدونین با جهانی شدن فضای دیجیتال و استفاده روز افزون افراد در زندگی روزمره خود از اون، برخی از افراد به این فکر افتادن تا معاملات پولی خودشون رو هم به این فضا منتقل کنند که نتیجه این تلاش ها ایجاد واحد معاملاتی با اسم ارز دیجیتال بود. این نوع ارزها وجود خارجی ندارن و فقط در فضای اینترنت مورد استفاده و معامله قرار می گیرن.

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بالا تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال مختلف به امید سوددهی بالا کنین. 

مقاله پیشنهادی: دلایل خرید ارز دیجیتال از صرافی های OTC

نکته قابل توجه این هست که بازار ارزهای دیجیتال نیز همانند سایر بازارهای مالی نوسانات قیمت زیادی داره و همین نوسانات قیمتی فرصت های کسب سود زیادی رو در اختیار معامله گران و تریدرها قرار میده. به این ترتیب، شما نیز می تونین از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کرده و سودهای زیادی از نوسانات بازار به دست بیارین.

با افزایش بازار ارزهای دیجیتال، صرافی های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها از تعدادی رمز ارز پشتیبانی می کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کدام ارزهای دیجیتال رو می توان از صرافی های ایرانی خرید؟ اطلاعاتی در مورد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای استفاده از صرافی های ایرانی بپردازیم و نحوه کار با صرافی های ایرانی رو برای شما یاد بدیم.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی چیست؟

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم صرافی ارز دیجیتال ایرانی رو شنیدین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این صرافی ها به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که صرافی ارز دیجیتال ایرانی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که با گسترش و افزایش محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم ویژگی ها و کاربردهای خاصی دارن.

 از جمله از این پلتفرم ها می تونیم به صرافی های ایرانی و صرافی های خارجی اشاره کنیم بهتره بدونین به دلیل تحریم های بین المللی کشور ایران، کار با صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی سخت و تا حدودی غیرممکن شده. بنابراین، شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید از صرافی های ایرانی استفاده کنین.

بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال ایرانی مکانی هست که در اونجا افراد این امکان رو دارن تا به صورت آنلاین، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف کرده و درآمد حاصل از ترید یا معامله ارزهای دیجیتال رو به واحد پول کشور خودشون یعنی ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خودشون واریز کنند. 

نکته قابل توجه این هست که فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال در کشور ما ایران هنوز به رسمیت شناخته نشده و قوانین واضح و روشنی برای اون وجود نداره. به این ترتیب، شما می تونین با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی، با واحد پولی کشور یعنی ریال اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنین. بهتره بدونین در صرافی های خارجی نمی تونین با ریال اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنین که همین موضوع باعث میشه تا کار با صرافی های خارجی سخت بشه.

امروزه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی زیادی به وجود اومدن که برای استفاده از اون ها ابتدا باید تحقیقات لازم رو انجام بدین تا معتبرترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی رو پیدا کنین. برای مثال، صرافی ارز دیجیتال اینانس بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که شما می تونین با استفاده از اون به بیش از 700 نوع ارز دیجیتال دسترسی داشته باشین و بتونین رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو در این صرافی پیدا کنین.

مقاله پیشنهادی: تفاوت بروکر و صرافی ارز دیجیتال چیست؟

نحوه کار با صرافی های ایرانی چگونه است؟

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، دوست داشته باشین تا شما نیز با استفاده از صرافی های ایرانی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در ادامه این مقاله، نحوه کار با صرافی های ایرانی رو برای شما یاد بدیم. 

بهتره بدونین اکثر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی رابط کاربری ساده ای دارن و کار کردن با اون ها سخت نیستن. حتی برخی از این صرافی ها جوری طراحی شدن که افراد مبتدی هم بتونن از اونها استفاده کنند. برای مثال، صرافی ارز دیجیتال اینانس نوعی صرافی ایرانی هست که محیط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی با مراجعه به این سایت و تکمیل فرایند ثبت نام و احراز هویت، عملیات خرید و فروش خودتون رو انجام بدین.

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

جالب اینجاست که بدونین برای استفاده از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ابتدا باید تحقیقات لازم رو انجام بدین تا معتبرترین و بهترین صرافی ایرانی رو پیدا کنین. بعد از اینکه بهترین صرافی رو پیدا کردین، باید به سایت رسمی صرافی مراجعه کرده و برای خودتون حساب کاربری ایجاد کنین. 

برای این کار نیز باید ثبت نام کرده و با فرستادن تصاویر مدارک هویتی، احراز هویت خودتون رو انجام بدین تا بتونین بدون هیچ مشکلی فعالیت های خودتون رو در این صرافی ها انجام بدین. به این ترتیب، بعد از ثبت نام و ساخت حساب کاربری، می تونین کیف پول ریالی موجود در حساب کاربری خودتون رو شارژ کرده و خریدهای خودتون رو انجام بدین.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی با استفاده از واحد پولی رایج کشور ایران یعنی ریال انجام میشه. در حالی صرافی های خارجی از ریال پشتیبانی نمی کنند و نمی تونین به صورت مستقیم از صرافی های خارجی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین. بلکه ابتدا باید در صرافی های ایرانی تتر بخرین و اون ها رو به صرافی خارجی انتقال بدین و یا در فرایند فروش نیز باید رمز ارزهای خودتون رو به صرافی ایرانی بفرستین و در اونجا رمز ارزهای خودتون رو نقد کرده و به واحد پولی کشور ایران یعنی ریال تبدیل کنین.

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

احتمالا این سوال رو از خودتون پرسیده باشین که کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟ بهتره بدونین امروزه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی زیادی وجود داره که هر کدوم از اون ها از برخی از رمز ارزهای موجود در بازار پشتیبانی می کنند.

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

 برای مثال، برخی از صرافی ها 100 ارز دیجیتال در لیست خرید و فروش خودشون دارن و برخی از صرافی ها نیز از بیش از 600 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. بنابراین، باید از صرافی ارز دیجیتالی استفاده کنین که از تعداد رمز ارز زیادی پشتیبانی می کنه. چون در این صرافی ها می تونین به رمز ارزهای مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین و اون ها رو خرید و فروش کنین.

صرافی ارز دیجیتال اینانس که بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی محسوب میشه؛ بیش از 700 نوع ارز دیجیتال مختلف رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و شما میتونین با مراجعه به این صرافی رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو پیدا کنین.

صرافی اینانس هر ارز دیجیتالی رو که در صرافی بایننس لیست میشه، در لیست خرید و فروش خودش قرار میده. بنابراین، صرافی اینانس می تونه گزینه خوبی برای معامله گران و کاربران ایرانی محسوب بشه. البته توجه داشته باشین که برخی از صرافی های ایرانی از تعداد کمی رمز ارز پشتیبانی می کنند که شاید رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو نتونین پیدا کنین.

چرا از صرافی اینانس استفاده کنیم؟

صرافی اینانس یکی از محبوب ترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هست که مزایای زیادی به همراه داره و شما نیز می تونین با مراجعه به این صرافی از این مزایا برخوردار بشین. از جمله از این مزایا می تونیم به پشتیبانی از ارزهای دیجیتال زیاد و دارای پشتیبانی 24 ساعته اون اشاره کنیم. 

به این ترتیب، اگه در زمان کار با صرافی اینانس با مشکلی روبرو شدین، می تونین با واحد پشتیبانی اینانس ارتباط برقرار کرده و مشکلات رو برطرف کنین.

مقاله پیشنهادی: 6 ویژگی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

مزایای استفاده از صرافی های ایرانی چیست؟

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

بهتره بدونین استفاده از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی مزایای زیادی به همراه داره و همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن. 

به این ترتیب، شما نیز می تونین با مراجعه به یه صرافی ارز دیجیتال ایرانی از این مزایا برخوردار بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟ به بررسی مزایای استفاده از صرافی های ایرانی بپردازیم.

• نبود مشکل تحریم

یکی از مزایای استفاده از صرافی های ایرانی، نبود مشکل تحریم هست. همونطور که گفتیم، به دلیل تحریم های خارجی و فیلتر بودن بسیاری از سایت های صرافی های خارجی در ایران، دسترسی به صرافی های خارجی سخت و تا حدودی غیر ممکن شده. بنابراین، دسترسی راحت به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی رو میشه یه مزیت فوق العاده برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال دونست.

• پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگه از مزایای استفاده از صرافی های ایرانی، پشتیبانی 24 ساعته این صرافی هست. به این ترتیب، در صورت ایجاد مشکل در حساب کاربری صرافی ایرانی می تونین به راحتی با اون ها تماس بگیرین و از خدمات پشتیبانی به راحتی استفاده کنین. صرافی های ایراتی معمولا پشتیبانی شبانه روزی دارن.

• رابط کاربری ساده

یکی دیگه از مزایای استفاده از صرافی های ایرانی، رابط کاربری ساده این پلتفرم هاست. بهتره بدونین صرافی های ایرانی محیط کاربری ساده ای دارن و شما می تونین به راحتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین. همچنین افراد مبتدی نیز می تونن از این صرافی ها استفاده کنند.

صرافی ایرانی امن است؟

کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟

مفهوم امنیت رو میشه یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب صرافی توسط کاربر محسوب کرد. ورود به بازار ارزهای دیجیتال خودش یه پدیده تازه هست که چالش های خاص خودش رو داره. یکی از این چالش ها انتخاب بستری امن هست که اکثر کاربران قبل از هر چیزی اون رو در لیست ویژگی ها مورد نظر خودشون در انتخاب صرافی قرار میدن.

 اگه شما هم این دغدغه رو دارین، پیشنهاد ما استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست. حقیقت این هست که صرافی های خارجی معتبر امنیت بسیار بالایی در سط جهانی دارن. با این حال به دلیل مشکلات تحریم در ایران، خطر از دست رفتن ناگهانی حساب کاربری و دارایی شما وجود داره.

صرافی های فعال و معروف در ایران همگی با زیرساخت امن به وجود اومدن و مهم ترین هدف اون ها نیز تامین امنیت کاربران هست. این فعالیت ها باعث شده تا امروز موارد ناامنی در پلتفرم های صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود نداشته باشه. به همین دلیل میشه گفت که صرافی ارز دیجیتال ایرانی امن و معتبر هست و می تونه یه بستر مناسب برای معامله ها و خرید و فروش های شما محسوب بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟ اطلاعاتی در مورد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای استفاده از صرافی های ایرانی بپردازیم و نحوه کار با صرافی های ایرانی رو برای شما یاد بدیم.

امروزه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها از تعدادی رمز ارز مختلف پشتیبانی می کنند که صرافی اینانس بیش از 700 ارز دیجیتال مختلف رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و منحصر به فرد هست. بنابراین، اگه قصد استفاده از صرافی های ایرانی رو دارین، صرافی اینانس می تونه گزینه مناسبی برای شما محسوب بشه.


نظرات کاربران در مورد کدام ارزهای دیجیتال را می توان از صرافی های ایرانی خرید؟
سوال امنیتی :9+31 = ?