تاثیر محتوا و تبلیغات در بازار ارزهای دیجیتال چقدر است؟

1401/06/10
تاثیر محتوا و تبلیغات در بازار ارزهای دیجیتال چقدر است؟

بازار ارزهای دیجیتال که در سالهای اخیر رونق گرفته و همه را به این سمت و سو کشانده هم روزی ناشناخته بود و کمتر کسی با آن آشنا بود ولیکن امروزه همه در این مورد اطلاعاتی دارند. این اتفاق در سایه تبلیغات و اطلاعرسانی و تولید محتوای مربوطه در این حوزه افتاده است. اگر در این مورد مقالاتی نوشته نمیشد، اگر در مورد ارزهای دیجیتال برنامه های تلویزیونی ساختمه نمیشد، اگر در شبکه های اجتماعی صحبت نمیشد و ... هرگز شما با ارزهای دیجیتال آشنا نبودید. در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر محتوا و تبلیغات در بازار ازرهای دیجیتال صحبت کنیم. لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه پیدایش ارزهای دیجیتال و تاثیر محتواو تبلیغات را در این حوزه مورد بررسی قرار دهیم.

محتوا چیست و چرا به آن اهمیت داده میشود؟

محتوا شاه هر موضوعی است. گفته مشهوری است که میگوید هرکسی که صاحب محتوای یک حوزه و صنعتی باشد، در اصل صاحب و مالک آن موضوع و صنعت است. امیدوارم با این توصیف به اهمیت محتوا پی برده باشید. سایت هایی که صاحب بیشترین و باکیفیت ترین محتوا در حوزه ارزهای دیجیتال هستند به عنوان سایت های مرجع شناخته میشوند.

محوا چیست

این سایت ها در سایه تولید محتوا میتوانند کاربران زیادی را به سمت خود جلب کنند و به اهدافی که دارند برسند. گاه این اهداف ممکن است فروش محصول یا ارائه خدمات ممکن است باشد. البته ناگفته نماند که انواع محتوا در این میان بسیار تاثیرگزار است. در ادامه با انواع محتوا آشنا خواهیم بود.

انواع محتوا کدامند و کدام یک تاثیر بیشتری دارند؟

آیا میدانید گفتگوهای ساده ای که میان افراد صورت میگیرد هم یک نوع محتوا است؟ مشروط بر این که در قالب یکی از صورت های محتوایی پیاده شود. گاها شده در تاکسی که نشسته اید سر صحبت یک موضوعی باز میشود و در طول مسیر در آن مورد گفتگو میکنید. این نیز یک محتوا است و اگر شما صدای این بحث را رکورد کرده باشید میتوانید به عنوان یک محتوای صوتی از آن نام ببرید.

محتوا متنی یا نگارشی

این نوع محتوا بعنوان اولین نوع محتوا مطرح است. روزنامه ها بعنوان اولین و قدیمیترین رسانه ها اولین مراجع تولید محتوا هستند. محتواهایی از نوع خبر، داستان، شعر و ... در روزنامه ها یافت میشود. این نوع محتوا یکی از تاثیرگذارترین انواع محتوا است که از دیرباز در میان جوامع جای گرفته و هنوز هم تاثیر بسزایی دارد. شکل جدید محتوای متنی در رسانه های آنلاین بیشتر نمود پیدا کرد. روزنامه ها امروزه بصورت آنلاین منتشر میشوند. وبسایت ها بعد ها توانستند در حوزه های مختلف بیشتر جلوه کنند. حتی اکنون که شما این مقاله را مطالعه میکنید در واقع درحال مطالعه یک محتوای متنی هستید. محتوای متنی شامل یک سری پاراگراف ها و عکس های مرتبط است که در هر حوزه ای منتشر میشود. سایت تولید محتوا محتواکده نیز بعنوان یکی از سایت های فعال در این زمینه محتوای باکیفیتی را برای سایت ها تولید میکند. اگر شما نیز صاحب وبسایت یا فروشگاهی هستید میتوانید با سفارش تولید محتوا در این سایت، مقالات با کیفیت و تاثیرگذاری را در اختیار داشته باشید.

محتوای تصویری و ویدیویی

نوع دیگری از محتوا نوع تصویری و ویدیویی آن است. یکی از مطرح ترین این مراجع وبسایت یوتیوب است که همه مردم جهان با تولید محتوای ویدیویی ویدیوی خود را در این سایت به نمایش میگذارند. محتوای ویدیویی که همه با آن شانا هستید شامل ویدیویی است که با دستگاه های مختلف قابل ضبط است. ویدیو هایی که دارای سناریو هستند و داخل آن موضوعی شرح داده میشوند از نوع معتبر محتوا ویدیویی است. امروز اکثر مردم حوصله مطالعه متون را ندارند و ترجیح میدهند که بجای مطالعه یک مقاله، ویدیو آن را تماشا کنند و یا پادکست صوتی آن را گوش دهند.

محتوای صوتی

محتوای صوتی یا پادکست نیز نوع جدیدی از محتوا است که ممکن است مقالات را رد قالب فایل صوتی ارائه کنند یا اینکه شامل یک بحث و گگفتگو باشد. اینو نوع محتوا نیز بسیار تاثی گذار و مفید است. گاها در مسیری که حرکت میکنیم هدفون را به گوش میزنیم و یک صدایی را گوش میدهیم. این صدا نیز یک محتوای صوتی است. ممکن است آهنگ و موسیقی باشد یا اینکه پادکست آموزش زبان.

در پایان لازم به توصیف است که برای ابراز وجود در هر حوزه ای لازم است تا در آن حوزه تولید محتوا کنید. امروزه روش های راحتی برای بیان حرفهایتان وجود دارد. میتوانید با ایجاد یک وبسایت و وبلاگ و سئو سایت و نمایش آن در صفحات گوگل، حرفهایتان را بیان کنید.


نظرات کاربران در مورد تاثیر محتوا و تبلیغات در بازار ارزهای دیجیتال چقدر است؟
سوال امنیتی :5+33 = ?