هشدار رابرت کیوساکی درخصوص بزرگترین سقوط اوراق قرضه و کاهش قیمت بیت کوین

1401/05/02
هشدار رابرت کیوساکی درخصوص بزرگترین سقوط اوراق قرضه و کاهش قیمت بیت کوین

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، درباره بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال 1788 هشدار داده است. به گفته وی؛ مشکل واقعی در بازار اوراق قرضه 40 برابر بزرگتر از بازار سهام است که احتمالا همزمان بیت کوین نیز کاهش بیشتری خواهد یافت.

اقتصاددان ارشد ایالات متحده، رابرت کیوساکی چندین پیش بینی تازه در مورد بازار سهام و اوراق قرضه انجام داده است. وی در روز جمعه 22 جولای در توییتی نوشت که سقوط بازار اوراق قرضه ایالات متحده بزرگترین سقوط بازارهای مالی از سال 1788 خواهد بود و توصیه من به سرمایه گذاران خرید طلا و نقره بیشتر و انتظار برای پایین آمدن قیمت بیت کوین و خرید آن می باشد.

طبق اظهارات وی، بازار املاک و مستغلات چین نیز در حال سقوط است و بیش از 90 میلیون آپارتمان خالی در چین وجود دارد که احتمالا تاثیر زیادی روی قیمت سهام ایالات متحده خواهد داشت، با این حال تاثیر آن در بازار اوراق قرضه 40 برابر بزرگتر از بازار سهام خواهد بود.

سرمایه گذاری در رکود اقتصادی و افت تمام بازارهای مالی

براساس توییت کیوساکی در ماه آوریل؛ سرمایه گذاری در اوراق قرضه خطرناک ترین سرمایه گذاری در یک فروپاشی و رکود جهانی است. با این حال سرمایه گذاران مبتدی به طرز عجیبی از توصیه های سرمایه گذاری ترکیب 60 درصد سهام و 40 درصد اوراق قرضه پیروی می کنند. وی با اشاره به اینکه او قصد دارد در میان رکود بازار و به عنوان بیمه طلا، نقره و بیت کوین بخرد به سرمایه گذاران نیز همین توصیه را کرده است.

کیوساکی بارها در مورد سقوط بازار و وضعیت اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است. به گفته وی؛ تورم جهانی احتمالا منجر به رکود بزرگتر جهانی خواهد شد شود و ارزش سهام املاک و مستغلات کاهش خواهد یافت و سلب حق اقامه دعوی نسبت به سال گذشته 700 درصد افزایش یافته است.

رابرت کیوساکی همچنین در چند ماه گذشته، در خصوص تورم و رکود اقتصادی هشدار داده است. وی بارها اظهار داشته است که اقتصاد در بزرگترین حباب تاریخ جهان است و احتمالا سقوط آن در هر لحظه امکان پذیر است. او در ماه مارس پیش بینی کرده است که دلار آمریکا در شرف سقوط خواهد بود و به سرمایه‌ گذاران توصیه کرده است که خرید بیت‌ کوین، اتریوم و سولانا  را انجام بدید. 

رابرت کیوساکی تا کنون چندین بار گفته است که منتظر کاهش بیشتر بیت کوین برای خرید است. براساس نظر کارشناسان اقتصادی، بازار نزولی ارزهای دیجیتال بهترین فرصت سرمایه گذاری است. همچنین سرمایه گذاری در استیبل کوین بهترین نوع سرمایه گذاری برای سرمایه‌ گذارانی است که به دنبال خروج از بازار نزولی می باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هشدار رابرت کیوساکی درخصوص بزرگترین سقوط اوراق قرضه و کاهش قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :8+51 = ?