اعتقاد بنیانگذار اسکای بریج به سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین علیرغم مارکت نزولی

1401/05/05
اعتقاد بنیانگذار اسکای بریج به سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین علیرغم مارکت نزولی

براساس اظهارات آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار اسکای بریج کپیتال در مصاحبه با CNBC، با وجود مارکت نزولی ارزهای دیجیتال و مشکلات مربوط به مهاجرت سرمایه گذاران از صندوق تامینی SkyBridge بدلیل کاهش تمایل سرمایه گذاران در دارایی های ریسک پذیر، بیت کوین هنوز هم بزرگترین و بهترین سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.

به گفته وی؛ رشد تصاعدی در کیف پول های دیجیتال و همچنین رشد تصاعدی در تراکنش ‌های بیت ‌کوین سیگنال مثبتی از بازگشت قیمت بیت کوین است و با توجه به توسعه فن آوری بلاک چین احتمالا با گذشت زمان بیت‌ کوین به یک سیستم معاملاتی همتا به همتا برای اقتصاد تبدیل خواهد شد. همچنین فن آوری‌ های زیربنایی مانند اتریوم یا شاید الروند نیز بخشی از این پیشرفت خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع که مقیاس درست اندازه گیری بازدهی سرمایه گذاری در یک بازه چهار ساله تعیین می شود؛ اظهار داشت که بیت کوین با وجود نوسانات اخیر همچنان قابل اعتماد و با ارزش باقی خواهد ماند.

طبق اظهارات آنتونی اسکاراموچی، SkyBridge ذخیره بیت کوین خود را به قیمت 18000 دلار، حدود 4600 دلار کمتر از قیمت کنونی بیت کوین خریداری کرده است، با این حال وی امیدوار به رشد بیشتر بیت کوین در طولانی مدت می باشد. به گفته وی؛ بحران کنونی تمام بازارهای مالی بدترین بحران مارکت از سال 1970 می باشد.

استراتژی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

طبق اظهارات بنیانگذار اسکای بریج کپیتال طی سه ماه گذشته، با افزایش تورم و نگرانی ‌های مربوط به رکود، بیت ‌کوین از 48000 دلار به حدود 22000 دلار کاهش یافته و به گفته بسیاری از سرمایه‌ گذاران مارکت با یک دوره طولانی مدت نزولی روبروست.

همچنین با توجه به کاهش شاخص های اصلی ایالات متحده همزمان با افزایش تورم و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری در دارایی های ریسکی از جمله ارزهای دیجیتال ندارند و بازار ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به 2.9 تریلیون دلار در نوامبر 2021 تنها در دو ماه گذشته به 1 تریلیون دلار کاهش یافته است.

توصیه اولیه سرمایه گذاران با تجربه تلاش برای پیش بینی بازار نیست، بلکه بررسی میزان تحمل ریسک کوین، سلامت مالی و احساسات بازار از جمله نکات برجسته و طلایی سرمایه گذاری در بازار های نزولی است.

همچنین یکی از راه ‌های متعادل کردن ریسک و پاداش در سبد سرمایه‌ گذاری تنوع بخشیدن به دارایی ‌هاست. استراتژی تنوع بخشی روشی برای کاهش نوسانات سبد سهام در طولانی مدت می باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعتقاد بنیانگذار اسکای بریج به سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین علیرغم مارکت نزولی
سوال امنیتی :3+85 = ?