کمک مالی شرکت FTX برای کاربران شرکت ورشکسته Voyager

1401/05/04
کمک مالی شرکت FTX برای کاربران شرکت ورشکسته Voyager

بر اساس اعلامیه 23 جولای FTX، سام بانکمن فرید، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی FTX، آماده تامین نقدینگی اولیه کاربران وویجر دیجیتال است. طبق اظهارات مدیرعامل، این شرکت حاضر است صدها میلیون دلار برای شرکت‌ های دیجیتال تحت تأثیر رکود مارکت دیجیتال کمک نماید.

چندی پیش در 28 ژوئن، سام بنکمن فرید در مصاحبه با فوربس اظهار داشته است که برخی از شرکت های دیجیتال در مسیر ورشکستگی می باشند، با این حال رسما آنرا اعلام نکرده اند. به گفته وی با ادامه روند نزولی مارکت، ورشکستگی های بیشتری در راه است.

به گفته مدیر عامل FTX؛ کاربران وویجر انتخاب نکرده اند که سرمایه گذاران شرکت ورشکسته باشند. هدف از پیشنهاد ارائه راهکار برای کمک به شرکت های دیجیتال ورشکسته است. از این طریق کاربران می توانند با کسب نقدینگی اولیه بخشی از دارایی ‌های خود را بدون نیاز به پروسه های قضایی دریافت نمایند.

مصاحبه بانکمن فرید با CNBC درخصوص کمک های مالی FTX به شرکت ‌های دیجیتال ورشکسته؛ توسط موسس Shapeshift مورد انتقاد قرار گرفته است.
مدیرعامل FTX در مصاحبه ای با CNBC از تمایل شرکت برای تامین نقدینگی شرکت های دیجیتال ورشکسته خبر داده و از دیگر سرمایه گذاران نهادی خواسته تا به شرکت های در شرف ورشکستگی یا ورشکسته در مسیر تامین نقدینگی اولیه کاربران کمک نمایند. مدیر عامل FTX در اواخر ماه می نیز اظهار داشته است که آماده ارائه میلیاردها دلار برای ادغام و معاملات خرید در پلتفرم های در حال توسعه می باشد.

تغییر روند بانکداری کنونی با گسترش بیشتر ارزهای دیجیتال

مدیر عامل FTX همچنین در خصوص بازار ارزهای دیجیتال با اشاره به پرونده معاملات داخلی ارزهای دیجیتال که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC راه اندازی شده است، اظهار داشت که معتقد است مقررات ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک تنظیم وگسترش خواهد یافت و احتمالا ارزهای دیجیتال به بیس و پایه معاملات  مالی تبدیل خواهند شد.

پس از مصاحبه وی با CNBC؛ بنیانگذار Shapeshift، اریک وورهیس در مورد اظهارات مقرراتی اخیر بانکمن فرید، مدیرعامل FTX در روز شنبه 23 جولای اظهار داشت که اظهارنظر نظارتی بانکمن فرید به جای تغییر معنادار واقعی در نحوه عملکرد پول و امور مالی راهی برای تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به بانکداری 2.0 خواهد بود. وی افزود: اگر به بهبود فن آوری دیجیتال جهانی اهمیت می دهید، لطفاً از این انگیزه جهان شمولی ارزهای دیجیتال اجتناب کنید.

مدیر عامل صرافی FTX، بانکمن فرید در پاسخ به توییت وی اظهار داشته است که در نهایت، من و احتمالا تمام بانیان ارزهای دیجیتال خواهان نظارت فدرال رزرو بر انواع ارز دیجیتال به هر طریقی می باشیم.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کمک مالی شرکت FTX برای کاربران شرکت ورشکسته Voyager
سوال امنیتی :2+83 = ?