آموزش رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی

1401/06/09


آموزش رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی، صرافی های خارجی به خاطر امکانات مختلف و گسترده ای که دارن، در هر شرایطی برای معامله گرهای حرفه ای دارای جذابیت های خاصی هستند. حتی بعضی افراد حاضر هستن که خطر مسدود شدن داراییشون رو به جون بخرن و از این صرافی ها برای ترید کردن استفاده بکنن.

همون طور که میدونید به خاطر مشکلاتی که تحریم ها واسه نهاد های مالی مختلف رقم زده، کاربرهای ایرانی که توی صرافی های خارجی فعالیت میکنن، در صورتی که مشخص بشه هویت ایرانی دارند؛ ممکنه که دچار مشکلات متعددی از جمله بلوکه شدن داراییشون و مسدود شدن حساب کاربریشون بشن، در این رابطه توصیه میکنیم مقاله ایکه در مورد تاثیر تحریم ایران بر بازار ارزدیجیتال هست رو حتما مطالعه کنین.

دغدغه ای که این روز ها تریدرهای ایرانی ممکنه باهاش مواجه باشن میتونه سوالاتی از این قبیل باشه که کار کردن با صرافی های خارجی چقدر میتونه پر ریسک باشه؟ برای مشکلات احراز حویت از چه راهکارهایی باید استفاده کرد؟ اگه دارایی مسدود شد چیکار باید کرد؟ آیا حساب های مسدود شده قابل بازیابی هستن؟ و ... 

توی این مقاله بهتون خواهیم گفت که رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی چگونه است؟ اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید با صرافی های خارجی کار کنید، و یا اگه حساب کاربریتون مسدود شده و دوست دارید که بازیابیش بکنید؛ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید همچنین برای اینکه در مورد امنیت در ارز های دیجیتال بیشتر بدونید به مقاله ای با همین عنوان در سایت صرافی اینانس مراجعه کنین.

آموزش رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی

مسدود شدن حساب کاربری در صرافی های خارجی 

واسه فهمیدن این که رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی چگونه است، اول باید به این موضوع بپردازیم که مسدود شدن حساب کاربری توی صرافی های خارجی چه روندی داره و چطوری اتفاق میوفته. این اتفاقی نیست که هیمنجوری بیوفته، اکثرا کاربرها دونسته یا ندونسته با نقض کردن قوانین و سیاست های صرافی های خارجی باعث میشن که اکانتشون مسدود بشه. 

بعضی از مواردی رو که رعایت نکردنشون باعث میشه که صرافی های خارجی حساب کاربریتون رو مسدود کنن عبارت هست از: 

• تغییر آی پی 

تغییر آی پی یکی از مواردی هست که صرافی های خارجی روش به شدت حساس هستن، و اگه متوجه بشن که آی پی تون داره مدام تغییر میکنه، ممکنه که درجا حسابتون رو مسدود بکنن. مخصوصا این صرافی رو آی پی کشورهایی که توی سازمان معاملات جهانی عضو نیستن به شدت حساس هستن، و هر وقت که متوجه چنین آی پی هایی بشن در همون لحظه به سرعت مسدودش میکنن. حتی این امکان وجود داره که درایی هایی که توی حساب اون صرافی ذخیره شده همگی مصادره بشه. به همین دلیل لازمه که از نرم افزارهای تخصصی استفاده بکنید و از آی پی های خارج از ایران استفاده کنید تا این مشکل واستون پیش نیاد.

• عدم توجه به هشدار های قبلی 

روند مسدود شدن حساب کاربری توی بیشتر صرافی به این شکل نیست که شب بخوابید و صبح پا بشید ببینیدکه حسابتون مسدود شده. اکثرا برای کاربرهایی که قوانین رو نقض میکنن و یا کار اشتباهی انجام میدن، یک ایمیل هشدار فرستاده میشه؛ تا شخص رو آگاه کنن کاری که داره میکنه با قوانین و مقررات اون صرافی همخوانی نداره. در این مواقع اگه شخص این پیام صرافی رو نا دیده بگیره و همچنان کار خودشو انجام بده، حساب کاربریش مسدود خواهد شد. 

البته همیشه هم اینطوری نیست که قبل از مسدود شدن حسابتون براتون پیام ارسال بشه، با عبور کردن از بعضی خط قرمزها به محض این که صرافی متوجه بشه، امکانش هست که درجا حساب شما رو مسدود بکنه. اما در بیشتر مواقع به خاطر این که این صرافی ها بتونن مشتری هاشون رو حفظ کنن، سعی میکنن که با ملایمت رفتار بکنن و کاربرهاشون رو از اشتباهاتشون آگاه کنن.

پس توجه داشته باشید که همه ایمیل هایی که از طرف صرافی ها براتون ارسال میشه رو مطالعه کنید، و هیچکدوم رو نادیده نگیرید؛ چون ممکنه ناخواسته اشتباهی کرده باشین که باعث بشید حسابتون مسدود بشه. 

• خارج کردن سریع دارایی ها 

اگر تریدر حرفه ای هستید و از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال میتونید سود های خوبی کسب کنید، توجه داشته باشید که که خارج کردن سریع درایی از حساب کاربریتون، میتونه صرافی که با استفاده از امکانات اون اقدام به ترید میکنید رو نسبت به فعالیت شما حساس کنه. دلیلش هم اینه که تراکنش هایی که باعث خارج شدن دارایی از صرافی ها میشن مخصوصا اگه مبلغشون زیاد باشه، باعث میشه که سرمایه اون صرافی کاهش پیدا بکنه. 

اگر این سه مورد بالا رو بتونید رعایت کنید، مطمئن باشید که امکان مسدود شدن حساب کاربریتون از طرف صرافی وجود نخواهد داشت، و به جای نگرانی از خطر بسته شدن حساب کاربریتون با خیال راحت میتونید روی معاملات خودتون متمرکز بشید. 

رفع مسدودی حساب کاربری

رفع مسدودی حساب کاربری 

حالا رسیدیم به قسمت اصلی، در این قمت براتون توضیح میدیم که رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی چگونه است؟ و چطوری میتونید یک حساب کاربری مسدود شده رو بازیابی کنید و برگردونید. 

بیشتر مواقع، در صورتی که حساب کاربری شما از طرف صرافی های خارجی به هر دلیلی بسته شد؛ این امکان وجود داره که بتونید حساب بسته شدتون رو دوباره برگردونید و مجددا ازش استفاده کنید. با این که این کار همیشه عملی نیست، ولی بعضی وقت ها هم جواب میده. اگه که حساب کاربری شما هم مسدود شده و دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارید بهتون توصیه میکنیم که با دنبال کردن مراحل زیر شانستون رو برای برگردوندن حساب کاربریتون امتحان کنید. شاید استفاده از این روش جواب داد و تونستین نتیجه بگیرین. 

1. اول از همه بعد از ورود به حساب کاربریتون باید سعی کنید که از طریق جستوجو توی منو های مختلف گزینه ای به اسم ری اکتیو اکانت (Reactive Account) رو پیدا کنید. این ابزار توی اکثر صرافی های خارجی وجود داره، تا کاربرهاشون از این طریق بتونن به فعال سازی مجدد حساب کاربریشون اقدام بکنن. 

2. بعد از کلیک رو این گزینه، از شما خواسته میشه که شماره تلفن و ایمیلتون رو مجدد وارد کنید. 

3. بعد از وارد کردن ایمیل و شماره تلفن، یک فرم بازیابی اطلاعات واستون ارسال میشه که باید به طور کامل و به دقت پرش کنید، و بعد از پر کردن فرم کار دیگه تقریبا تمومه. 

حالا فقط باید منتظر باشید تا ادمین های صرافی به درخواستتون پاسخ بدن و اگه که موافقت بکنن، حساب کاربری شما مجددا فعال خواهد شد. 

اگه صرافی که توی اون عضو هستید ابزاری به اسم ری اکتیو اکانت نداره، میتونید که شانس خودتون رو با باز کردن تیکت و ارسال اون به ادمین های صرافی مجددا امتحان کنید. معمولا توی کم تر از 24 ساعت به این تیکت ها جواب داده میشه. اگه که بتونید یه نامه درخواست قوی و قانع کننده ارائه بکنید، امکان برگردوندن حسابتون از این طریق هم وجود داره. 

علاوه بر این روش کلی که در این قسمت مطرح کردیم، در قسمت بعدی دو تا از صرافی های معروفی رو که اکثر ایرانی ها باهاشون کار میکنن بررسی میکنیم، و شیوه های رفع مسدودی حساب کاربری در هر کدوم از این صرافی های خارجی رو به صورت اختصاصی براتون توضیح خواهیم داد. 

رفع مسدودی حساب کاربری

رفع مسدودی حساب بایننس 

صرافی بایننس یکی از صرافی هایی هست که بیشتر معامله گرهای ایرانی علاقمند هستن که با این صرافی کار بکنن. به همین دلیل اکثر افراد ایرانی حسابشون توی این صرافی خارجی مسدود میشه. روش های کلی که توی قسمت قبلی بهش اشاره کردیم همگی توی صرافی بایننس برای برگردوندن حساب کاربری قابل اجرا هستند. برای رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی، مخصوصا توی صرافی بایننس لازمه که این مراحل رو به دقت دنبال بکنبد. 

اگر که حسابتون توی این صرافی مسدود شده باشه، زمانی که لاگین شدین این پیام براتون ارسال میشه: Disable Account در صورت مشاهده این پیام شما باید در گوشه سمت راست محیط کاربریتون رو گزینه Reactive Now کلیک بکنید. با کلیک رو این گزینه یک گزینه دیگه به اسم Reactive Account براتون ارسال میشه که باید روش کلیک بکنید. 

بعد از انجام این مرحله یک کد تایید به ایمیلتون ارسال میشه که باید این کد رو توی پنجره جدیدی که براتون باز شده وارد کنید و روی گزینه Submit کلیک بکنید. موقع باز شدن این پنجره باید دقت داشته باشین که فقط ایمیلتون رو وارد بکنید، و از ارسال شماره تلفون خودداری کنید. چون که با ارسال شماره تلفن موقعیت جغرافیایی شما کاملا مشخص میشه و در این صورت اکانتتون ممکنه که برای همیشه بسته باقی بمونه. 

بعد از کلیک روی این گزینه (سابمیت) مجددا یه ایمیل دیگه واستون ارسال میشه که حاوی یک لینک فعال سازی هست. بعد از این که توضیحات ایمیل رو به صورت کامل مطالعه کردید، روی این لینک فعالسازی کلیک بکنید. یک فرم احراز هویت از طریق این لینک فعالسازی براتون ارسال میشه که باید تک به تک همه گزینه هاش رو پر بکنید و مدارکی مثل پاسپورت گواهی نامه و ... که ازتون خواسته شده رو بر روی قسمت های مشخص شده آپلود کنید. با تموم شدن این مرحله باید منتظر باشید تا مدارکتون مورد بررسی قرار بگیره و نتیجه در طی چند ساعت آینده بهتون اعلام میشه. 

علاوه بر روش بالا، از طریق راه های ارتباطی دیگه ای که توی سایت بایننس واسه کاربرها گذاشته شده هم میتونید با این صرافی به صورت مستقیم تماس بگیرید و مشکلتون رو براشون مطرح کنید. 

اخبار جدید نشون میدن که صرافی بایننس تازگی ها محدودیت های خیلی سفت و سختی واسه ایرانی ها اعمال کرده. به طوری که حتی دیگه استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی هم جواب گو نیست، و در هر لحظه امکان بسته شدن حساب اشخاص ایرانی توی این صرافی وجود داره. 

سخت گیری های بایننس به قدری زیاد شده که حتی اگه معاملاتتون رو توی این صرافی از طریق یه رابط خارجی هم انجام بدین، باز ممکنه با ردگیری تراکنش های شما متوجه این موضوع بشن که واریزی ها به کیف پول خاصی توی ایران انجام میشه و کماکان این خطر وجود داره که اون حساب به طور کامل مسدود بشه.

اگر که شما هم در این صرافی خارجی حساب کاربری دارید، بهتون پیشنهاد میکنیم که هرچه سریع تر قبل از این که حسابتون مسدود بشه همه داراییتون رو از این صرافی خراج کنید؛ و از یه صرافی جایگزین دیگه برای انجام معاملاتتون استفاده بکنید. 

رفع مسدودی حساب بایننس

رفع مسدودی حساب کوکوین 

متاسفانه محدودیت های بین المللی همیشه واسه ما ایرانی ها دردسر ساز بوده و این باعث شده انجام ترید از طریق صرافی های خارجی واقعا مشکل ساز بشه. صرافی کوکوین هم از این قاعده مستثنی نیست و مثل صرافی بایننس با افزایش کاربرهاش داره محدودیت هاشو برای کاربرهای ایرانی بیشتر و بشتر میکنه. 

اگر که به هر دلیلی حساب کاربریتون توی این صرافی بسته شد. تنها گزینه ممکنی که برای باز کردن و برگردوندن اکانتتون پیش روتونه احراز هویت هست. در مورد مسئله احراز هویت شاید سخت گیری های کوکوین حتی از صرافی بایننس هم بیشتر باشه و اگر داخل ایران زندگی بکنید، هویتتون به هیچ وجه مورد تایید این صرافی قرار نخواهد گرفت. 

اما نگران نباشید برای این مشکل هم جدیدا راه حلی پیدا شده. بعضی سایت ها وجود دارن که خدماتی رو در زمینه بازیابی و رفع مسدودی حساب کاربری ارائه میدن. کار این سایت ها به صورت تخصصی فقط اینه که بفهمن رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی چگونه است و از طریق چه روش هایی انجام میشه. اگر که از همه جا نا امید شدید بهتون پیشنهاد میدیم که استفاده از این سایت ها رو هم توی گزینه های انتخابی خودتون قرار بدید. شاید جواب گرفتین. 

مزیت استفاده از سایت های بازیابی این هست که حتی اگه برای حساب کاربریتون مشکلی پیش بیاد، که هیچ کجا و از هیچ طریقی نتونید راه حلی براش پیدا بکنید؛ میتونید این مشکل رو از طریق تماس گرفتن با بخش پشتیبانی سایت های بازیابی باهاشون مطرح کنید و کمکتون میکنن که بتونید مشکلتون رو در همون لحظه حل کنید. 

و در آخر برای این که موقع استفاده از صرافی کوکوین دچار مشکل نشید و اکانتتون مسدود نشه، بهتون توصیه میکنیم که این نکات مهم رو هم مورد توجه قرار بدین: 

• اگر موقع ثبت نام، کشوری که در اون زندگی میکنید توی لیست شماره تلفن های صرافی کوکوین نبود، باید خیلی دقت داشته باشید که مکان جغرافیایی تون رو آشکار نکنید؛ چون که ممکنه حساب کاربریتون سریعا مسدود بشه. 

• استفاده از آی پی محلی و وارد شدن به این سایت بدون استفاده از آی پی خارجی ثابت میتونه واقعا دردسر ساز بشه. حتی وقت هایی که با حساب کاربریتون لاگین نیستین هیچوقت با آی پی اصلیتون وارد سایت این صرافی نشید. 

• از فعالیت های اضافی و بی مورد که باعث بشه تا هویتتون لو بره، و یا با انجام دادن کاری که ممکنه ازتون درخواست احراز هویت بشه جدا خودداری کنید. 

رفع مسدودی حساب کوکوین

حل مشکل برداشت از حساب مسدود شده 

بدترین حالتی که ممکنه واسه یه حساب کاربری پیش بیاد اینه که بعد از مسدود شدن حساب کاربری، صرافی اجازه نده که اون شخص برداشتی رو از حسابش داشته باشه و داراییش برای همیشه توی حساب اون صرافی مسدود بمونه. اما خبر خوب اینه که صرافی های خارجی معتبر و معروف مثل بایننس، حتی در صورت مسدود شدن حسابتون هم به شما این امکان رو میدن تا بتونید مالکیت داراییتون رو در اختیار داشته باشید؛ و هیچ مشکلی براتون واسه برداشت پولتون از حساب مسدود شده پیش نمیاد. 

اگر از طریق روش هایی که توی قسمت های قبلی واستون توضیح دادیم نتونستید موفق به رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی بشید، هرچه سریعتر داراییتون رو از حساب اون صرافی خارج کنید. اگه که بعد از ارسال درخواست واسه رفع مسدودی حسابتون با خواسته تون موافقت نشد، کافیه که یه تیکت دیگه ایجاد بکنید و این بار ازشون درخواست کنید تا بهتون اجازه بدند بتونید داراییتون به یه حساب دیگه منتقل کنید. با این نوع درخواست ها در اکثر موارد موافقت میشه و شما امکان برداشت داراییتون رو پیدا میکنید. 

بعد از ایجاد این نوع تیکت ها توی سایت صرافی ها، بهتون یک پیغام ارسال میشه که ازتون میخوان تا آدرس کیف پولی رو که قصد دارید سرمایتون بهش منتقل بشه، برای صرافی ارسال کنید. بعد از ارسال آدرس کیف پولتون در طی چند روز کاری همه دارایی هاتون به کیف پول جدیدتون ارسال میشه، و میتونید مجددا مالکیتشون رو در اختیار خودتون بگیرید. 

بعضی وقت ها هم پیش میاد که با درخواست بعضی افراد موافقت نمیشه، و دراییشون برای همیشه ممکنه در این صرافی ها مسدود بمونه. اگر صرافی که باهاش کار میکنید امکان برداشت پولتون رو براتون فراهم نکرد، از هر روش ارتباطی برای تماس با اون صرافی در دسترس هست استفاده کنید، و با تماس مستقیم به جای ارسال تیکت ازشون درخواس کنید که پولتون رو برگردونن. با امتحان کردن این روش ممکنه نتیجه بگیرید و بتونید پولتون رو از حساب اون صرافی خارج کنید. 

به دلیل اینکه بیشتر صرافی های معروف دوست ندارن تا اعتبارشون رو در بین کاربرهاشون از دست بدن، بیشتر مواقع با این درخواست ها موافقت میکنن؛ چون در صورت مخالفت کردن اول از همه این اعتبار خودشونه که در بین کاربرهاشون ضربه میخوره. به همین خاطر اگه که با یه صرافی معتبر و معروف کار میکنید نیازی به نگرانی نیست. هرچند که ممکنه پروسه برداشت پولتون یکم واستون دردسر ساز و استرس زا باشه، ولی در آخر میتونید که به پولتون برسید و فقط حساب کاربریتون مسدود خواهد موند. 

حل مشکل برداشت از حساب مسدود شده

جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری 

در آخر واسه جلوگیری و رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی از طریق روش هایی که توضیح دادیم یه جمع بندی کلی براتون ارائه میکنیم. 

1. استفاده از وی پی ان های پولی میتونه بهتون کمک بکنه که همیشه با یه آی پی ثابت وارد سایت صرافی های خارجی بشید. وی پی ان های پولی این قابلیت رو دران که حتی در صورت قطع شدن هم هویت آی پی کاربرهاشون رو به صورت نا شناس نگه میدارن. استفاده از این نرم افزارها واقعا ارزش هزینه کردن داره و برای تریدر های قدیمی و حرفه ای، یکی از حیاتی ترین ابزارها واسه جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری محسوب میشه. 

2. سرور های مجازی یکی دیگه از راهکارهایی هستن که میتونید ازشون بهره ببرید. استفاده از این سرور ها مثل این میمونه که با کامپیتورتون به طور مستقیم توی کشور دیگه ای نشسته باشید و از داخل اون کشور به سایت صرافی ها متصل بشید. سرعت خیلی بالا با توجه به کشوری که انتخاب میکنید از مزیت های اصلی این سرورهای مجازی هست. اگر پینگ (PING) خیلی بالا واسه انجام سریع و لحظه ای معاملات واستون خیلی مهمه، استفاده از این سرورهای مجازی میتونه گزینه انتخابی مناسبی باشه. 

3. مطالعه دقیق قوانین و مقررات صرافی های خارجی میتونه یه راهکار عالی دیگه باشه. با توجه به این که ساختار معاملات ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز هست، ممکنه یه صرافی وجود داشته باشه که به کاربرهای ایرانی هم مثل بقیه کاربرهای عادیش خدمات کاملی رو ارائه بکنه؛ و یا قوانین سفت و سختی رو علیه کاربرای ایرانی خودش اتخاذ نکنه. 

4. با توجه به این که محدودیت های بین المللی هر روز داره بیشتر میشه، بهترین کار واسه اشخاص ایرانی میتونه این باشه که از طریق صرافی های ایرانی واسه خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنن. در این صورت دیگه بی دیلیل حسابشون مسدود نمیشه و آزادانه میتونن به خرید و فروش ارز دیجیتال و انجام معاملاتشو با خیالی راحت و آسوده اقدام کنن. 

با خوندن این مطالب حتما تا حالا دیگه باید فهمیده باشین که به طور کلی روند رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی چگونه است، و از چه راه هایی میتونید حسابتون رو بازیابی کنید؛ و یا جلوی مسدود شدن مجددش رو بگیرید. 

جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری

حرف آخر 

در این مقاله راجعبه رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی و روش های جلوگیری از مسدود شدن اون ها سعی کردیم مطالب کاملی رو براتون ارائه کنیم. همچنین به یه سری از نکات کاربردی اشاره کردیم، که موقع کار کردن با این صرافی های میتونید ازشون استفاده کنید. اگر که توان ارتباطی و قدرت پیگری بالایی داشته باشید، رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی امکان پذیر هست. فقط کافیه روش هایی رو که براتون توضیح دادیم با دقت به کار ببرید و دیگه لازم نیست که نگرانی خاصی در این مورد داشته باشید. 


نظرات کاربران در مورد آموزش رفع مسدودی حساب کاربری در صرافی های خارجی
  • سلام من در صرافی Belem مسدود شدم چطوری رفع مسدودیت بکنم؟ تمام ثروت و دارایی را ضیط کردند،

    با تشکر از مقاله خوب شما ولی من گوگل انتی کیتور از گوشی ام حذف شد و وارد حساب نمی تونستم بشم خیلی سعی کردم تا اینکه حساب مسدود شد و الان نمیتونم کاری بکنم لطفا راهنمایی ام بکنید

    • خب موقع نصب اوتنتیکیتور یه شماره سریالی داشتید که وارد برنامه کردید و بعد ثبتش بهتون کد میداد. اون شماره سریال رو باید یه جایی یادداشت کرده باشید.

    با سلام من دیشب اومدم از حساب کوکوینم برداشت داشته باشم برای من یه ایمیل اومد که یه کد ۶ رقمی رو با عکس و تراکنشهام به حساب کوکوینم رو با ایمیل خو م بفرستم براشون من یادم نمیاد تراکنش هام به کوکوینم چطور بوده و آیا این به معنی مسدودی حسابمه؟

    سلام من توی صرافی کوکوین مشکل دارم تریدینگ پسورد یادم رفته بود چندین بار از طریق فراموشی رمز استفاده کردم موفق نشدم چیکار کنم

    خخخخ دختره چه قشنگ میخونه متن هارو،اصن حساب مسدودیم به کنار.. خوشم اومد

    سلام ببخشید من صرافی هاتبیت دارم بعداز حذف شدن برنامه داخل گوشیم دوباره نصبش کردم اما حالا کیف پولم موجودیم را بالا نمیاره

    سلام کیف پول تراست ولت من مسدود شده Assets in this wallet are blocked and unable to withdraw این پیام فقط برای تتری که تو کیف پولم هست میاد م امکان انتقال وجود نداره چه کاری باید بکنم لطفا راهنماییم کنید؟؟؟

    سلام کل دارایی من تو پاکت آپشن بوده و حسابم مسدود شده کسی میتونه کمکی بهم بکنه بیچاره شدم

    سلام میشه لطفا کمک کنید تمام سرمایه امون را ارز گرفتیم ومسدود شده حالا هم شوهرم خودکشی کرده و حالش خرابه میشه کسی کمک کنه آیا میشه کاری کرد بچه هام هم بدبخت شدند

    سلام تو سایت maxusdt .trx کار کردم والان موجودیم ۱۷۹۸۶۵۸واحد ترون هست ولی مسدود شده سایت نمیدونم چکار کنم هر کسی سردر میاره کمکم بکنه بتونم برداشت بزنم دست مزد هرچقدر باشه تقدیم میکنم فقط تا دیرنشده هرکی بلده کمک بکنه تشکر ازشما .من از کلیپ که گذاشز

    سلام حساب صرافی okx مسدود شده لطفا راهنماییم کنید کل داراییم تو صرافی بوده

سوال امنیتی :4+85 = ?