همبستگی بیت کوین و اوراق قرضه و خرید اوراق خزانه توسط رابرت کیوساکی

1401/05/27
همبستگی بیت کوین و اوراق قرضه و خرید اوراق خزانه توسط رابرت کیوساکی

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر و اقتصاددان برتر ایالات متحده، رابرت کیوساکی پس از اظهارات هری دنت، اقتصاددان نظر خود را در خصوص اوراق قرضه تغییر داده و علیرغم اینکه مکررا اعلام کرده است که در هیچ اوراق چاپ شده توسط فدرال رزرو یا وال استریت سرمایه گذاری نخواهد کرد، هم اکنون در حال خرید اوراق قرضه 2 ساله خزانه داری ایالات متحده است، 

اظهارات وی در خصوص خرید اوراق قرضه، با انتقادات بسیاری روبرو بوده است. برخی از افراد تصمیم کیوساکی برای سرمایه گذاری در اوراق قرضه کم بازده را زیر سوال برده و اظهار داشته اند چرا وقتی تورم واقعی بالای 17 درصد است،

باید سهام خزانه داری با بازده 3 درصدی خرید! علاوه بر این، اوراق خزانه، مانند تمام دارایی های کاغذی، به دلار گره خورده است و احتمالا با پایان هژمونی دلار سقوط خواهند کرد. وی پیش از این به سرمایه گذاران توصیه کرده است که در طلا و نقره سرمایه گذاری کنند.

کیوساکی سال هاست که مدعی است که به فدرال رزرو، خزانه داری ایالات متحده و دولت بایدن اعتماد ندارد. او در ماه می با تمسخر گفته است که ایالات متحده توسط سه تفنگدار؛ بایدن، جانت یلن وزیر خزانه داری و رئیس فدرال رزرو جروم پاول رهبری می شود. کیوساکی قبلاً هشدار داده است که تورم احتمالا منجر به رکود خواهد شد.

تاثیرات نوسانات اوراق قرضه برمارکت دیجیتال

طبق آخرین تحقیقات بلومبرگ، بیت کوین به جای سهام، بیشتر شبیه اوراق قرضه و طلای خزانه داری ایالات متحده رفتار می کند. این واحد تحقیقاتی در گزارش "چشم انداز دیجیتال" آگوست خود که توسط مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا و جیمی کوتس، تحلیلگر ارشد ساختار بازار نوشته شده است، بازارهای بیت کوین را با بازارهای طلا، اوراق قرضه و نفت مقایسه کرده است.

به گفته تحلیلگران تأثیرات کلان اقتصادی مانند سیاست های پولی فدرال رزرو منجر به شباهت هایی در بازارهای اوراق قرضه خزانه داری و بیت کوین شده است. انقباض تمام بازارهای مالی و کاهش رشد جهانی از تغییر روند فدرال رزرو به سمت «جلسه با جلسه» احتمالا باعث چرخش بیت کوین به سمت شیب جهت دار شبیه اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده خواهد شد.

به گفته محققان، بیت کوین در میان دارایی های دیگر بهترین عملکرد از زمان پیدایش را داشته است و احتمالا در حال گذار به سمت وثیقه جهانی است.
اوراق قرضه خزانه داری که T-Bonds نامیده می شوند، اوراق بدهی بلندمدت دولتی هستند که توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده منتشر می شوند. آنها دارای نرخ بازده ثابت و دوره های سررسید از 20 تا 30 سال می باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همبستگی بیت کوین و اوراق قرضه و خرید اوراق خزانه توسط رابرت کیوساکی
سوال امنیتی :7+86 = ?