پامپ یکباره دوج کوین سیگنال سقوط بازار ارز دیجیتال

1401/05/29
پامپ یکباره دوج کوین سیگنال سقوط بازار ارز دیجیتال

پامپ میم کوین هایی مانند دوج کوین یا شیبا اینو در گذشته یک شوخی در بازار راکد ارزهای دیجیتال بوده است. اما به نظر می رسد اکنون زمان مناسبی برای شوخی نیست. به گفته کارشناسان؛ در واقع این رویداد یک سیگنال سقوط بازار ارزهای دیجیتال است و می توان آنرا از بسیاری جهات یک همبستگی تمام عیار در نظر گرفت.

براساس تحلیل کارشناسان تریدینگ ویو؛ در مارکت کنونی پامپ های دوج کوین را می توان به عنوان نشانه ای از سقوط بازار دیجیتال طبقه بندی کرد. به گفته آنها، تنها در عرض یک سال، هر پامپ بیش از 20 درصد دوج کوین منجر به نوسانات بزرگ بازار دیجیتال در مدت زمان بسیار کوتاهی شده است.

طبق اظهارات کارشناسان؛ با این وجود، نمی توان گفت که هر پامپ بیشتر به معنای فروپاشی بیشتر بازار است. استثناهایی نیز در طبقه دارایی دیجیتال با ریسک بالا وجود دارد. در عین حال، این مشاهدات نشان می دهد که بهتر است در زمان نزولی شدن مارکت منتظر کندل های سبز و پوزیشن های باز باشیم.

روند رشد دوج کوین

قیمت دوج کوین از ماه می 2020 به طور چشمگیری افزایش یافته است، اما همچنان یک کوین نسبتا ارزان با عرضه بسیار زیاد است. طبق انتظار تحلیلگران؛ قیمت دوج کوین تا سال 2025 نزدیک به 1877 دلار خواهد رسید که نسبت به قیمت فعلی افزایش بسیار زیادی خواهد یافت.

این ارز به طور رسمی در 6 دسامبر 2013 راه ‌اندازی شد. در 25 دسامبر همان سال، چندین کیف پول دوج کوین هک شد، اما جامعه دوج کوین مبلغ از دست رفته به کاربران آسیب دیده بازپرداخت نمودند.

این اولین مورد از بسیاری از ابتکارات جامعه دوج بوده است. به گفته کارشناسان دیجیتال احتمالا برداشتن این قدم مهم باعث تثبیت این ارز در بازار شده است.

دوج کوین از آغاز برای جوایز کاربران رددیت و توییتر استفاده شده و در گذر زمان به عنوان روشی برای پرداخت توسط ده ها بیزینس پذیرفته شده است. هم اکنون نیز می توان از این ارز برای خرید مواد غذایی، لوازم خانگی و حتی دامنه های وب سایت استفاده نمود. با این حال به گفته توسعه دهندگان دوج کوین  این ارز به عنوان تلاشی برای تغییر تفکرات منفی پیرامون ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

همچنین همزمان با افزایش اخیر دوج کوین؛ تسلط ارز دیجیتال بیت کوین به 40.25 درصد رسیده است که در طول روز 0.19 درصد افزایش داشته است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در 24 ساعت گذشته به 61.56 میلیارد دلار رسیده است که 16.11 درصد کاهش یافته است.

با این حال بازارهای دیجیتال به منحنی بازیابی خود ادامه داده اند و بهبود در مارکت دیجیتال با وجود نشانه های منفی جهانی ادامه دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پامپ یکباره دوج کوین سیگنال سقوط بازار ارز دیجیتال
  • واقعا درک نمیکنم بعضی از افراد چطور حاضر میشن سرمایه های خودشون رو بر روی یه توویت از یک شخص، ریسک بکنن! دوج کوین هیچ چیزی نداره بغیر از اسم ایلان ماسک و این مردم هستند که باید سواد مالیشون رو بالا ببرن که بفهمن بخاطر یه شخص نمیشه سرمایه گذاری کرد.

سوال امنیتی :9+48 = ?