نوسانات قیمتی دوج کوین

1401/05/30
نوسانات قیمتی دوج کوین

در میان روند نزولی مارکت دیجیتال در چند روز گذشته، دوج کوین بیشترین ضرر را داشته است. این میم کوین و دهمین دارایی بزرگ دیجیتال در 48 ساعت گذشته 14.6 درصد کاهش یافته است. طبق گزارش کوین گکو؛ دوج کوین هم اکنون با قیمت0.06987  دلار معامله می شود.

دوج کوین در حال حاضر با ارزش بازار حدود 9.06 میلیارد دلار، در رتبه 10 بازار قرار دارد و قیمت دوج کوین در یک روز گذشته 3.55 درصد کاهش یافته است. با این حال به گفته کارشناسان عملکرد خوبی نسبت به بقیه دارایی های دیجیتال داشته و در دو روز گذشته یکی از بهترین آلت کوین ‌های بازار بوده است.

پامپ و افزایش قیمتی کوتاه مدت چند روز گذشته ارز احتمالا به دلیل انتشار دوج چین، شبکه بلاک چین که به سرمایه گذاران اجازه می دهد از نسخه بسته بندی شده کوین برای NFT ها، پروتکل های DeFi و dapp ها استفاده کنند، بوده است.

با این حال دوج کوین با افزایش فشار فروش بر بیت کوین و اتریوم، کاهش یافته است.

دوج کوین در سال 2013 به عنوان یک شوخی با دنیای بیت کوین راه اندازی شد و از تاریخ راه اندازی خود، طرفداران نسبتا کمی داشته است، با این حال پس از حمایت ایلان ماسک از دوج کوین، قیمت آن در سال 2020 شروع به افزایش کرد.

همچنین در مقطعی از اوج صعودی سال گذشته، ارزش بازار دوج کوین به بیش از 42 میلیارد دلار رسید که بالاتر از بسیاری از شرکت ‌های ایالات متحده از جمله شرکت S&P500  بوده است.

دنیای میم کوین ها توکن های مبتنی بر میم های اینترنتی که اغلب کاربرد زیادی ندارند، در دو سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است که عمدتاً به لطف ایلان ماسک و عشق او به دوج کوین بوده است.

 پیش بینی قیمت دوج کوین تا 2025

به گفته کارشناسان بلومبرگ، دوج کوین علیرغم کاهش قیمت در هشت ماه گذشته، همچنان از پشتیبانی جامعه دیجیتال برخوردار است و هرگونه خرید بیشتر توسط معامله گران خرد احتمالا باعث افزایش قیمت دوج کوین به سطح 0.3500 دلار تا پایان سال جاری خواهد شد.

همچنین با توجه به عملکرد دوج کوین و گسترش این دارایی در پرداخت های دیجیتال و آنلاین، دلایل بیشتری برای حفظ دوج کوین وجود خواهد داشت و احتمالا تا پایان سال 2023 اگر تیم توسعه موارد استفاده بیشتری را اضافه کند، قیمت دوج کوین احتمالا به 0.6000 دلار خواهد رسید.

در اصل به اعتقاد تحلیلگران، قیمت DOGE تا آغاز سال 2023 چهار برابر خواهد شد. برخی پیش بینی کرده اند که ارزش این میم کوین تا پایان سال 2025 به اوج خود خواهد رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نوسانات قیمتی دوج کوین
سوال امنیتی :7+70 = ?