افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با روند صعودی فروش و کاهش قیمت بیت کوین

1401/05/30
افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با روند صعودی فروش و کاهش قیمت بیت کوین

در طول چند روز گذشته، مارکت دیجیتال تسلیم فشار فروش شده است. این فروش‌ ها مسیر بازار را تغییر داده و بسیاری از قیمت‌ های ارزهای بزرگ سقوط کرده اند. با این حال، میم کوین، شیبا اینو آیین پیروی از نوسانات بیت کوین را نادیده گرفته و افزایش یافته است.

در زمان انتشار خبر، قیمت شیبا اینو بیش از 4 درصد در مقابل نوسانات بیت کوین و اتریوم افزایش یافته است. بدین ترتیب این ارز دیجیتال در برابر اتریوم 6.94 درصد 4.09 درصد در برابر بیت کوین افزایش یافته است.

این حرکت شیبا اینو بدلیل افزایش نقدینگی و فروش در بازار ارزهای دیجیتال احتمالا برای بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال غافلگیر کننده بوده است. براساس گزارش کوین گلس، تا 19 آگوست بیش از 500 میلیون دلار لیکوئید و نقدینگی صورت گرفته است که در نتیجه آن معامله‌ گران بیت کوین و اتریوم بیشترین زیان را دیده اند.

لیکوئیدها هم اکنون کاهش یافته، اما از بین نرفته اند. طبق داده ‌های کوین گلس، rekt یا زیان ثبت شده 24 ساعته در زمان نگارش خبر حدود 4170.50 میلیون دلار بوده است و به نظر می رسد که شیبا اینو جزئی از زیان ثبت شده نبوده است. با این حال به گفته کارشناسان، فروش و لیکوئید گسترده بازارهای دیجیتال بر معامله گران پوزیشن های شورت شیبا اینو تاثیر اندکی داشته است.

بازپس گیری رتبه 12 مارکت دیجیتال همزمان با روند نزولی بازار

شیبا اینو در دوازده ساعت گذشته 260200 دلار در مجموع لیکوئیدهای خود ثبت کرده که در 19 آگوست 1.06 میلیون دلار بوده است. طبق گزارش کوین مارکت کپ؛ این موفقیت کوتاه مدت باعث شده است که شیبا اینو جایگاه دوازدهم پیشین خود در ارزش بازار را پس بگیرد.

به گفته کارشناسان سنتیمنت، این رالی صعودی احتمالا با پیش ‌بینی روند صعودی شیبا اینو در هفته آینده همسو است. با این حال افزایش حجم علاوه بر آمار لیکوئید، بر افزایش شیبا اینو تأثیر گذاشته است.

بر اساس داده های سنتیمنت، حجم شیبا اینو پس از کاهش شدید 15 تا 18 آگوست افزایش یافته است. تا زمان نگارش خبر، حجم این دارایی به 944.84 میلیون دلار رسیده است. به همین ترتیب، سپرده ‌های فعال در صرافی ‌ها افزایش یافته و روند مشابه و افزایش را دنبال کرده است.

به گفته تحلیلگران ارزهای دیجیتال، اگر مارکت دیجیتال به عملکرد سال 2021 بازگردد، قیمت شیبا اینو می تواند در سال جاری به 0.0001 دلار برسد. همچنین طبق تخمین کارشناسان؛ قیمت شیبا اینو تا سال 2023 به 0.00015 دلار و تا سال 2030 تا 0.01 دلار خواهد رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با روند صعودی فروش و کاهش قیمت بیت کوین
  • بنظرتون تو این وضعیت بازار شت کوین مثل شیبا و امثال شیبا بخریم هلد کنیم بهتر نیس؟

    • کاربر عزیز تصمیم با خودتون هست و صرافی اینانس هیچ  پیشنهادی برای خرید و فروش  یا رد یک ارز دیجیتالی رو هرگز نمیکنه.

سوال امنیتی :5+45 = ?